Het is klaar...

Discussion in 'Borstvoeding' started by daniella1986, Apr 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. daniella1986

daniella1986 Actief lid

May 3, 2011
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na bijna 21 maanden is t klaar! Ik geef geen bv meer. M'n meisje vraagt er niet meer om. Ik heb tot 19 maanden nog nachtvoedingen gegeven. Daarna alleen een ochtendvoeding, als ze er om vroeg. Nu vraagt ze er ineens niet meer om.
    Gemengde gevoelens bij mij... Blij dat ik het zolang heb mogen doen! Ook wel een btje trots! Ook wel verdrietig dat ik die periode nu afsluit.... Maar ik hoop nu wel m'n cyclus weer terug te krijgen, zodat we voor een 2e kunnen gaan! Ben namelijk nog niet ongesteld geweest.

Dit wilde ik ff van me afschrijven ;)

2. dekilene

dekilene Niet meer actief

Goedzo dat je zolang heb gevoed!!
    Ik snap je gevoelens wel als ik er aan denk dat me zoontje straks ook niet meer wilt wordt ik ook best verdrietig..

3. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Wauw wat mooi dat je zo lang gevoed hebt! Kan me voorstellen dat het een dubbel gevoel is. Maar gelukkig heeft jullie meid zelf de keuze kunnen maken, daar kun je trots op zijn!

4. daniella1986

daniella1986 Actief lid

May 3, 2011
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx voor jullie lieve berichtjes! Ben ook blij dat ik het zolang heb kunnen doen! Vind het vooral vervelend als mensen nu reageren met een: 'dat werd tijd.. Nu ook echt niet meer geven als ze vraagt hè?!' alsof het een slechte gewoonte was die ze af moest leren..grr kan ik zo boos om worden! Mensen snappen dan ook niet dat je het gaat missen..

5. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,194
    35,901
    113
    Harstikke goed gedaan!! Ik kan mij je gevoel goed voorstellen, ik vond het ook heel moeilijk toen mijn dochtertje stopte met 26 maanden, maar doordat ik zwanger was keek ik alweer uit naar de volgende periode.

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    Supermooi zo lang volgehouden, en heerlijk zo lang geen ongi, kom ik aan met me 11+9 maanden

7. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,790
    18,973
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Je gevoelens zijn herkenbaar hoor! Toen ons zoontje uit zichzelf met de laatste voedingen stopte, had ik het ook. Ik was stiekem heel blij dat hij na een weekje toch nog een keer kwam. Dat was voor mij evht heel bewust een soort laatste afscheidsvoeding. Hij heeft zich toen nog één keer in slaap gedronken. En toen was het goed.

8. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ik snap je gemengde gevoelens, maar wauw je hebt het kei lang gedaan super toch! Ze heeft zelf aangegeven dat ze het niet meer nodig heeft dat is toch prachtig! En een beetje trots? Je mag kei trots zijn! :D

Op naar de tweede ! ;)

9. daniella1986

daniella1986 Actief lid

May 3, 2011
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie lieve reacties! Dat doet me goed! Nu maar hopen dat m'n cyclus goed op gang komt.. Dan kunnen we voor een 2e :D

Share This Page