Iemand een leuk idee?

Discussion in 'De lounge' started by Niki, Sep 18, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niki

Niki Fanatiek lid

Dec 13, 2005
    1,663
    1
    0
    Venlo
    Ha Meiden,

Even 'n vraagje:
    Ik krijg regelmatig van mijn nichtje een zak met kleren/schoenen van haar zoontje, voor mijn zoontje (die hem te klein zijn)

Nu wil ik haar graag bedanken en een kaartje met een envelopje vind ik zo afgezaagd. Een bon van een of andere winkel eigenlijk ook....
    Weet iemand iets anders leuks, het is maar voor de aardigheid. Ik dacht zelf aan iets van 20 euro....ideeen?

Bedankt alvast,

Liefs Niki

2. annette110

annette110 Actief lid

May 5, 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    Neem je haar toch lekker mee uit eten, hoeft niet zo duur te zijn.
    Geld geven vind ik ook zo onpersoonlijk.

Ben je er allebei ook weer even uit ;)

3. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    Hier lees ik ook ff mee, ik heb zo'n lieve schoonzus van wie ik vanalles krijg waar haar zoontje uitgegroeid is. Ik wil haar ook iets leuks geven.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,269
    6,800
    113
    Maak bij je thuis een leuke high tea waarbij ze de kopjes en pot mag houden.

Je hebt bij bijvoorbeeld xenos of action hele leuke kopjes en bij de hema heb je bijvoorbeeld leuke kleine zoete hapjes.

5. Denise19

Denise19 Bekend lid

Jul 17, 2007
    632
    0
    0
    Misschien zelf een leuk kleding setje geven? Zo kun je op simplycolors.nl leuke persoonlijke t-shirts truien en nog meer maken met zijn naam erop!( of iets anders ) een t shirt kost geloof ik 23 euro inclusief verzendkosten. Erg leuk! En persoonlijk ;)

6. Niki

Niki Fanatiek lid

Dec 13, 2005
    1,663
    1
    0
    Venlo

Ja, dit vind ik wel een leuk idee, maar ze heeft ook een dochter van iets ouder... en dan krijgt zij niks....
    Die andere ideeen zijn op zich leuk, maar ze woont wat verder bij me vandaan....
    ik zie haar aanstaande zondag en dan wil ik eigenlijk iets geven... maar zo'n shirtje kan ik ook bij haar thuis laten bezorgen... misschien doe ik er wel 2 dat kan natuurlijk ook en als ze in een keer zo'n pakketje in de bus krijgt is dat wel een erg leuke verassing, natuurlijk!

Ik zal er nog eens over nadenken en eens even op simplycolors kijken (ik heb hier al eens een shirtje voor vaderdag besteld, was erg makkelijk)

Bedankt alvast!

7. Denise19

Denise19 Bekend lid

Jul 17, 2007
    632
    0
    0
    Hey ja dat is leuk! Om het bij haar te laten bezorgen! Met een leuk briefje erbij uit je zoontje zn naam geschreven. Iets van hallo lieve... ik loop er de laatste tijd blits bij zeg! Geen idee waar mama die kleding vandaan haalt, maar ik ben er superblij mee! Nou had ik wel ergens vernomen dat het van jou afkwam,dus heb nu toch iets stoer voor jou/jullie gemaakt!

zoiets! en dan met vingerverf zn handje verven, en dan High five van Hugo

8. Niki

Niki Fanatiek lid

Dec 13, 2005
    1,663
    1
    0
    Venlo
    Ja, da's leuk!
    Tnx voor de tip!
    Ik ga meteen ff kijken....
    Ik laat je nog wel weten wat 't geworden is en wat de reactie van haar was...!

Groetjes Niki

9. Denise19

Denise19 Bekend lid

Jul 17, 2007
    632
    0
    0
    Is goed! Ben benieuwd ;)

10. Niki

Niki Fanatiek lid

Dec 13, 2005
    1,663
    1
    0
    Venlo
    Ja, besteld!
    Legergroen shirt met lange mouw
    met de tekst:
    Abel is de allerbeste!Abel is 't zoontje waar Hugo de kleren van krijgt, dit vond ik wel een leuke tekst...
    in Cadeauverpakking, bijgevoegd kun je een kaartje doen.
    Hier heb ik de volgende tekst op gezet:
    Lieve Lea, ik loop er de laatste tijd blits bij, zeg...!
    Geen idee waar mama die kleertjes vandaan haalt. Volgens mij komen ze van jullie... vandaar dat ik nu iets stoers voor Abel heb gemaakt, volgende keer is Mikki aan de beurt. X Hugo

Nou, ben benieuwd wanneer 't aankomt.... en naar haar reactie!

Groetjes Niki

11. Niki

Niki Fanatiek lid

Dec 13, 2005
    1,663
    1
    0
    Venlo
    binnen 5 werkdagen, zie ik net in een bevestigingsmail... dus zondag ff mijn mondje dicht houden, zodat 't ook echt 'n verassing is...!

12. Denise19

Denise19 Bekend lid

Jul 17, 2007
    632
    0
    0
    Hey leuk joh!

Ben benieuwd hoe ze gaat reageren! En inderdaad niet je mond voorbijpraten hea, dan is de verassing er af haha ;) :p

13. Debby18

Debby18 Actief lid

Apr 2, 2006
    317
    0
    0
    Klinkt als heel leuk!
    Ben heel erg benieuwd naar de reactie van je vriendin, en haar Abel!

Liefs xxx,

Debby

14. Milla

Milla Niet meer actief

Leuk idee hoor! Veel succes!

Share This Page