Waarom snappen mannen niet dat je soms helemaal gek wordt van de hormonen?? Dat je het ene moment gewoon vrolijk bent en het andere moment om ALLES kan janken... Gisteren zat de mijne me te pesten, te zeggen dat ik dik werd blablabla, tranen stroooooooomde over mn wangen, heb ik normaal nooit dus lang leve de hormonen... Hij schrok ervan en moest lachen.. ja nog meer tranen natuurlijk en meneer maar lachen.. Heb hem een stomp gegeven en gezegd dattie moest kappen.. Nu elke keer pestie me nog met 'hey dikke!' *ZUCHT* Vanavond krijgtie zn vla over hem heen...
Ik zei altijd tegen mijn man, als hij eens klaagde over de hormonen....ja jij kunt er tenminste van weglopen! Ik zit er zelf constant mee.... En wel chocolade vla dan
lol ja het is wel zo idd, hun kunnen voor onze buien weglopen, wij lopen onze buien achterna haha *de buik dan tenminste* ja dan wordt het mijn toetje over hem heen haha, hij lust geen chocolade vla
Hier ook een vent die constant loopt te zeggen dat ik dik word... Maar toen ik maandag onverwacht aan de monitor moest stond hij wel op 5 minuten thuis! Grote mond en heel kleine hartje
Ja haha zo zijn ze dan ook wel weer. Als ik een oe of ah laat ontsnappen staat hij ook gelijk naast me van 'gaat alles goed met jou en met de kleine?' Maar ja heb vanochtend al gezegd dattie er maar aan moest gaan wennen dat ik 'dikker' werd en dattie niet zo moest miepen, na de zwangerschap kan het er weer af. Gaat het nu wel goed nijntje? Geen enge dingen meer?
haha ja dat is wel herkenbaar... die hormonen maken je zo confused... pfff... ben blij dat ik eraf ben hoor ik was soms echt niet te peilen... mijn man maakt altijd van die grapjes... maar toen kon ik er echt niet tegen en begon ook te huilen... echt erg haha
ja of het ene moment kan je er wel tegen en later maakt hij weer zo'n zelfde soort grapje en barst je in tranen uit pfff, wordt soms gestoord van mezelf, kun je nagaan wat hij wordt hahaha Maar ja zoals Wendelaa al zei, hun kunnen weglopen ervoor haha wij niet..
Oh ja echt erg. Ik zit nu echt in een fase dat het hele huis gewoon netjes en opgeruimd moet zijn. Ik wil gewoon dat als de bevalling begint en al die mensen komen over de vloer dat het gewoon netjes is, maar meneer interesseerd dat niet die laat gewoon alles vallen waar die staat. En als ik hem dan een uitbrander geef, staat ie me net aan te kijken van: zo waar heb jij last van. En dan voel ik het al op komen dat ik moet janken omdat ie me niet begrijpt en ik alles alleen moet doen en hij er niks voor hoeft op te geven.....*zucht* hormonen, ik ken mezelf niet meer.
lol wat een kind al niet met je kan doen he haha Duidelijke nesteldrang Ik snap het heel goed dat je het gewoon opgeruimd wilt hebben maar ja mannen is weer een slag apart . Succes met de laatste loodjes! Wie weet wordt hij wel op mijn verjaardag geboren 3 april
hahaha inderdaad, ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik niet op 1 april ben geboren.. nu ben ik een iets verlate grap
mannen zijn gewoon zo ontactisch als n stekkerdoos haha daar doe je niets aan gewoon langs je af laten gaan en als die te ver gaat breek je 1 keer zn neus (waar je natuurlijk je hormoontjes de schuld van geeft) dat zal m leren heb ik zelf trouwens bij me ex gedaan hahaha toen ik zwanger was heb ik m zo hard geslagen dat ie n scheur in zn oogkast had
hahahaha omg dat is een flinke uithaal geweest dan en daarna 'ja sorry schat, hormonen he.. je kent het wel' *LOL*
tja hormoontjes he nou het was toen al me ex en hij kwam aan me deur om me te vertellen dat ik maar kapot moest vallen met kind en al... ja dan heb je aan mij n goeie dus toen kwam alle frustratie van de laatste maanden eruit en dat heeft ie gevoeld! maar ja achteraf natuurlijk ontzettend dom ik was 6 maanden zwanger wat als die teruggeslagen had... maar daar denk je op zo'n moment ook niet aan he weet wel dat ik n hand had zo dik als n meloen hahaha
hahaha nu ik eraan denk zie ik weer die domme kop wat ie trok hij keek me aan als n pakje boter en toen droop die af
Op dat moment denk je daar inderdaad niet af, dan is het gewoon actie reactie.. En een terechte reactie van jou, wat een boerenlul....