Hier ook een heerlijk zonnetje! Maar moet vanmiddag richting Eindhoven/Best en zie dat het daar aardig bewolkt is
het is nu echt zo lekker weer eindelijk van die rot sneeuw af bah werd er beetje niet goed van >.< Gisteren met manlief buiten op het balkon gezeten en hebben we ff aan mijn antieke fiets geklooid moest nieuwe zadel op, en hij had nieuwe fleurige fiets tassen voor me gehaald =D die dingen waren nog eens peper duur ook >.> 50 euro maar ze zijn zo leuk (hij heeft ze uitgekozen en gekocht zonder dat ik het wist dus hij weet wel wat ik leuk vind haha) anyway het was dus lekker weer om klusjes buiten te doen en ff buiten te zitten vandaag is het ook al zulk lekker weer hier in Zaandam ^^
Het lijkt wel zomer!! Toen ik vanochtend om 8.00uur in de auto stapte was het al 17 graden, nu iets van 22 !!
Hier net buiten in de zon heerlijk koffie gedronken. @Mams...mocht je je vervelen het aanbod van de ramen staat nog
Hier ook weer een heerlijk zonnetje Heb alle ramen open gegooid, beddengoed in de was en het dekbed wappert uit het raam. Vanmiddag in de tuin zitten. Hoop ik tenminste, want ze hadden wel veel bewolking voorspeld voor vandaag.. De komende dagen wordt het regenachtig las ik, hoop rond pasen weer mooi weer! Lekker buiten zitten met de paasbrunch
vandaag heb ik echt het gevoel dat het lente is wow wat is het heerlijk warm met een superlekker zonnetje erbij. gaan straks met dochtertje even op terrasje hangen!
hier schijnt de zon al de hele dag, nu wel wat bewolking maar zoooo'n heerlijke temp, zit lekker buiten in mijn tuintje te laptoppen ..