Het is maar een Droom (? of ?)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Roosje08, 10 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje08

Roosje08 Actief lid

23 sep 2007
    302
    0
    0
    Den Haag
    Hoi damens,

Bij de Topic onderzoeken, echo enz. had ik al mijn verhaal uitgelet dat ik met 12 weken geen hartje had gehoord van mijn kleine. Ik moest van de VK over 2 terug komen en dat is dus morgen 11 april.

Maar nu mijn droom.. :( :(

Het begon dat ik naar mijn afspraak ging van de VK. Eindelijk was mijn beurt. zij ging zoeken zoeken maar weer geen hartje gehoort. VK had een heel verdrietig gezicht. Ze zijn van ik ga met spoed een Gyeacoloog bellen. Ze belde. Gyeacoloog zij dat ze in de file stond dat ze later kwam. Ik was heel verdrietig. ze gingen naar mijn 1e echo kijken van 10 wk. Ze zij wat jammer hij is zo mooi, je kleine was een jongen. Maar helaas leeft hij niet meer. ik was vedrietig en huilen natuurlijk.

ik werd wakker met tranen in mijn ogen.

De ergste is ik durf morgen niet naar de VK.. Het gaat voor mijn een hele moeilijk dag en nacht worden. Het is misschien maar een droom maar het leek wel egt. of als het echt gebeurt :(

Liefs hilal

( sorry als de zinvorm niet goed is het komt dat mijn nederlands niet super is)

2. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    gewoon even afwachten en er niet aan denken ik denk indaad maar een droom je zal morgen wel meer weten ik hoop dat alles goed is :D

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    wat vervelend dat ze het niet hebben kunnen horen. Ik geloof dat ze pas met 16 weken het standaard moeten horen omdat er nu nog veel zwemruimte is.

Kun je niet bellen of er vandaag nog een plekje is dat je gewoon zo bang bent

4. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

een droom is de uitlaatklep voor je angsten het betekend dus niet dat het zo is,

sterker nog dromen over de dood of doodgaan betekend nieuw begin

succes morgen

groetjes nathalie ;)

5. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Dromen over dood van iemand betekent volgens de psycholoog C.G. Jung die ook veel onderzoek naar dit soort dingen deed, verandering. En dat er veel gaat veranderen als je zwanger bent daar kan je denk ik wel in komen ;)
    Maar kan idd ook een uiting zijn van je angst zoals mamaatjevan4 al zei. Dus ik zou me niet zo heel druk maken (makkelijk gezegd natuurlijk)
    Ik had op de echo al n hartje gezien en gehoort met 7 weken ongeveer.
    Maar bij de vk daarna met 11 weken was het nog HEEL erg zoeken. En toen ze hem eindelijk had was hij zo FLOEP weer weg.
    Dus maak je niet te druk...het kan goed zijn dat je baby gewoon verstoppertje speelt en de domptone (dat ding van de vk) hem niet kan vinden. Misschien zit hij verstopt achter je eigen hartslag en dan hoor je hem ook niet.
    En je hebt verder geen tekenen dat t mis is. Dus waarschijnlijk zit t nog wel goed.
    Succes iig bij de geneacoloog!

6. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Mijn zus had toen ze zwanger was ook de hele tijd van die hele enge dromen. Ze leken ook heel echt zei ze. Dat haar kindje dood zou gaan, of dat ze eruit kwam en op een alien leek, etc ;) Da's allemaal normaal, je maakt je gewoon zorgen en dat uit zich in je dromen.
    Hopelijk gaat het goed bij de vk!
    Succes!

7. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik heb in het begin van mijn zwangerschap gedroomd dat ik ergens woonde (onbekende plaats) en dat mijn baby in de kinderstoel zat en er kwamen mannen binnen die mijn baby lieten stikken met een kussen....vreselijke droom....ik heb hem maar 1 keer gedroomd maar het is me altijd bij gebleven :rolleyes:

Maar aan de andere kun je ook leuk dromen, ik had altijd het gevoel dat ik een jongetje zou krijgen maar op het laatst droomde ik dat ik bij mijn Oma kwam aanrijden en dat er een meisje uitstapte en mijn hand pakte en ze was mijn dochter.....en uiteindelijk is die droom wel uitgekomen, ik heb dezelfde auto als in mijn dromen en ik heb een dochter, het enige verschil is dat het meisje uit mijn dromen blond haar had en mijn dochter rood haar ;) ;)

8. Hope123

Hope123 Actief lid

9 sep 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    Hoi Hilal,

ik had ook van die enge dromen en ze konden afgeloen maandag bij 20 weken echo het hartje niet goed beoordelen dus kon vandaag pas weer terugkomen en dan leef je zo in bange spanning maar het komt vast goed.
    Ik heb ook van die enge dromen af en toe maar het gaat tot heden allemaal prima.

Ze zeggen vaak dat je droomt over hetgeen je bezighoudt dus dat zal het zijn maar het komt ook bij jou vast helemaal goed meis!

Laat je het morgen even weten. Ik ga nu zo naar de VK...

Liefs

9. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Jeetje meid heel erg vervelend. Ik hoop voor je morgen dat het allemaal inorde is. Vertel dit verhaal ook aan je vk. Misschien kan zei je nog raad geven of je geruststellen.

Laat je morgen even weten hoe het gegaan is?

Liefs nance158

10. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Het is denk ik gewoon normaal dat je gaat dromen. Het komt gewoon door je angsten, heb ik ook. Ik heb nog steeds enge dromen.

Wilma heeft het boven ook aangegeven. dromen over dood, betekent nieuw leven. Dus ik zou zeggen maak je geen zorgen en morgen gewoon naar je vk gaan.

Het komt allemaal wel goed, hoor. En als het niet goed gaat, merk je het zelf wel.

Groetjes Nazli

11. Puck70

Puck70 Bekend lid

6 jan 2008
    759
    0
    0
    Sinds ik zwanger ben droom ik veel levendiger, maar dat schijnt normaal te zijn. En tot op heden is er nog geen droom uitgekomen (dus nee, helaas geen staatsloterij gewonnnen, maar gelukkig zijn ook die ernstige handicaps waardoor de zwangerschap moest worden afgebroken niet geconstateerd en dat is me een stuk meer waard!)

Makkelijker gezegd dan gedaan: probeer je niet te druk te maken (dan krijg je alleen maar meer rotdromen). Succes morgen!

12. Lara80

Lara80 Actief lid

20 sep 2007
    114
    1
    0
    Utrecht
    Ik ken het... En dan word je helemaal naar wakker :cry: Ik heb regelmatig gedroomd dat er iets was met ons kindje, ook een keer dat 'ie niet meer leefde met de 20 weken echo. Ik was er een dag van slag van. Maar tot nu toe gaat alles prima hier en die 20 weken echo heb ik ondertussen gehad en was ook helemaal goed. Zoals iemand al schreef: dromen zijn een uitlaatklep en je kunt er flink van schrikken, maar verder is het niet erg. En als je toch in dromen uitleggen gelooft: dromen betekenen altijd iets anders dan wat je droomt. Dood stond volgens mij symbool voor verandering en dat kan wel kloppen: je krijgt een kindje :D

13. louloutje

louloutje Actief lid

23 mei 2007
    190
    0
    0
    Mijn VK kon ook geen hartje vinden... Bij de 12 weken echo hebben we het gezien... Daarna bleef het moeilijk voor de VK om het hartje te vinden. Pas bij 16 weken kreeg ze het gevonden. Ieder keer maar heel even of onduidelijk. Natuurlijk maak je je druk, en dat "verwerk" je weer 's-nachts. Maar misschien helpt het te weten dat ze het bij mij ook moeilijk gevonden kregen. De kleine was constant aan het "zwemmen".

14. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik droomde dat ik op de 9maandenbeurs een echo zou krijgen en dat ze op de pretecho daar zouden zien dat 1 van onze kindjes was overleden.
    Ik ben me half doodgeschrokken toen mijn man een pretechootje wilde laten maken. ALles was precies zoals in mijn droom. Alleen deden de 2 het hartstikke goed. ALles was goed met ze en ze spartelden lekker in het rond!
    Niet druk maken dus! Een droom geeft ook vaak je angsten weer...

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

Veel succes morgen, je zult zien dat alles goed is hoor! Heb vertrouwen!

16. Roosje08

Roosje08 Actief lid

23 sep 2007
    302
    0
    0
    Den Haag
    Hoi Hoi,

Jaaa vandaag heb ik het hartje gehoord van mijn kleine...
    :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Sooo wat ben ik tog opgelucht en SUpeR BLIJ..
    Voor niets de hele nacht wakker gelegen..

Om 14.00 had ik mijn afspraak.. Ik mog meteen liggen we hoorden het toen ze het aanlegte.. De Verloskundige zij dat mijn kleine veel beweegte.. alles was goed baarmoeder enzo.. Ik hoefde geen zorgen te maken.

Ik zei nou vanaf nu ga ik genieten van mijn zwangerschap...

Liefs

Hilal

17. Puck70

Puck70 Bekend lid

6 jan 2008
    759
    0
    0
    Gelukkig! :D :D :D
    Wat een opluchting he? Gefeliciteerd!

18. Roosje08

Roosje08 Actief lid

23 sep 2007
    302
    0
    0
    Den Haag

Dank je wel...

Ja zeker,, ik voel mij superr... :)

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

Meid wat supppppeeer! Krijg er kippevel van hoor! Heerlijk genieten nu!

20. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Super echt waar.

Genietne nu jij

Liefs nance158

Deel Deze Pagina