vanaf wanneer mag je al testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door joepie01, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    hallo,

ik kan haast niet meer wachten tot ik mag gaan testen.
    kan ik ook 4 dagen voor mijn nod testen?
    ik heb gevoel dat ik al heel wat symptonen heb: gevoelig borsten, misselijk met vlagen, witte afscheiding, opgeblazen gevoel en gerommel in mijn buik. had vanavond steken in de buurt van mijn eierstokken.
    wie helpt me ik wil zo graag een testen.

liefs mij

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    als ik jou was zou ik nog even wachten, dit om je een teleurstelling te besparen.
    Hoelang ben je al bezig om zwanger te worden?

3. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    we zitten nu in de derde ronde. ik wacht ook liever met testen maar ik wil zo graag zekerheid hebben.

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ja dat snap ik, het ligt er ook nog aan welke test je wil gebruiken want de ene heeft meer hormonen nodig dan de andere.
    Het is was je zelf wil natuurlijk
    Ben je oook sinds 3 maandan van de pil af?

5. Michelle20

Michelle20 Actief lid

3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    iedereen is anders natuurlijk qua dat hormoon, maar ik zou toch even wachten voor idd die teleurstelling.

ik heb iedere dag getest bijna voor mijn NOD en elke keer negatief.... op mijn NOD teste ik ook negatief die dag erna ook.... en met 6 dagen overtijd positief.

6. Joepie, als je nu al test en je hebt een negatieve test heb je nog steeds geen zekerheid, want het kan ook nog zijn dat je te weinig hcg in je urine hebt. Je hebt meer zekerheid als je nog even wacht.

Succes met je beslissing!

Groetjes Jelske

7. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    ik gebruik de midstream van matcare. ik ben nu 3 mnd van de pil bijna 4 mnd. ik had gelijk een normale cyclus van 27 dagen.

8. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Het is echt moeilijk he! Vreselijk dat wachten! Moet wel zeggen dat ik 4 dagen voor NOD positief testte maar dat was al wel dag 28 dus misschien heb ik ook wel een vroeg eitje gehad.
    Veel succes en ik duim voor je!

Liefs

9. marloesss

marloesss Actief lid

17 okt 2006
    158
    0
    0
    Ik heb 3 dagen voor mn NOD getest, ik kon ook niet wachten... was negatief.
    Ben nu 1 dag overtijd en heb vandaag een test van de apotheek gedaan, maar daar kwam een beetje een rare uitslag uit. Er moest een roze streep staan, maar het hele rondje was roze.
    Morgen weer opnieuw.

Het is zóóó moeilijk om te wachten, vooral als je al wat symptomen hebt! Je kunt het proberen, maar het kan zijn dat je voor niks test, net als ik!

Succes ermee!

Groetjes,
    Marloes

10. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    oke dames bedankt voor het snelle antwoord ik wacht nog even tot het weekend. trouwen in de bijsluiter van de test staat dat je al 4 dagen van te voren kan testen.

11. marloesss

marloesss Actief lid

17 okt 2006
    158
    0
    0
    Als dat in de bijsluiter staat, moet het kunnen, lijkt me. In de test die ik gedaan had, stond dat je moest wachten tot de eerste dag dat je ongesteld had moeten worden.
    Het hangt dus helemaal van de test af!

12. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Ik heb precies dezelfde symptomen! Ben benieuwd! Ik wacht nog even voor ik ga testen omdat ik bang ben dat het gewoon symptomen zijn van ontpillen... Maar je weet het nooit! ;)

13. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

tuurlijk kan altijd! maar zoals iemand anders al zei graantie heb je dan niet. er zijn meiden die pas positief testen na een week. en ook mensen die wel al eerder positief testen. die testen zijn niet goedkoop.

ik begrijp je echt wel, maar ik zou echt wachten tot minimaal 1 dag overtijd

14. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    ik heb kunnen wachten tot 4 dagen na mn nod, en zie in mn album hoeveel hcg in mn bloed had. het is dan gewoon veel duidelijker, volgens mij testen de meeste meiden pas een paar dagen na hun nod.

15. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    hallo dames,

ik heb net nog getest er stond een licht streepje echt waar. ik ga vrijdag weer testen

16. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Spannend, mijn duimen draaien voor je !

17. Niet meer actief

oh wat gaaf joh! spannend hoor! idd vrijdag weer een testje doen...wedden dat ie ervanaf knalt!
    GEFELI!

18. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    ik probeer nu te gaan slapen als dat lukt ik heb nu al wel 10 x op de test gekeken kan het haast niet geloven.

liefs joep

19. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    heb je er geen foto van... ben gek op foto´s

20. poeipoei

poeipoei Actief lid

30 nov 2006
    212
    0
    0
    maarssen
    ook ik zit nu 3 dagen voor me nod en heb ook alle symptomen heb gisteren (was 4 dagen voor me nod) test gedaan van kruitvat maar die was negatief dus ik ga nu maar wachten tot het 14 januari is
    jij heel veel succes vrijdag maar denk dat ik je vast feliciteer met een klein streepje want een streep is een streep groetjes monique

Deel Deze Pagina