het is mis gegaan....

Discussion in 'Zwangerschap' started by Ardennetje, Apr 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ardennetje

Mar 20, 2009
    29
    0
    0
    Hoi
    de afgelopen twee dagen kreeg ik ineens bruine afscheiding en buikpijn :( . Twee keer naar de verloskundige geweest, maar gezien de korte duur van de zwangerschap kon ze niets zeggen over of het nu goed of niet goed zat. Gisterenavond ineens een hevigere bloeding en ook nagenoeg geen last meer van gespannen borsten en volgens mijn vriend was mijn buikje ook verdwenen. Ik weet nu dus bijna zeker dat het mis is gegaan en we ons kindje zijn verloren. Dat doet ongelofelijk veel pijn, want we wilden het allebei zo graag. Nu moet ik volgende week donderdag voor een laatste controle naar de verloskundige, dan kijkt ze hoe het is en zal ze dus bevestigen wat mijn vriend en ik nu al weten...een miskraam. Hoe nu verder ? Wat zijn jullie ervaringen om weer zwanger te worden na een miskraam ?

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

jeetje Ardennetje, ik heb er geen ervaring mee maar wil jullie heel veel sterkte wensen! :(

3. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Wat naar Ardennetje... :( Sterkte.

Over weer zwanger worden na een miskraam: het schijnt dat je dan juist meer kans hebt om zwanger te worden, dus dat is misschien een lichtpuntje?

Wij hebben na de miskraam (9 weken) op advies van de verloskundige een ronde 'rust' gehouden en de ronde daarna zijn we ervoor gegaan en was ik meteen weer zwanger. Hoop dat het bij jou ook zo gaat. Succes!

Share This Page