vandaag is bloed gemeten. hcg is 70. wat kan ik nu verwachten. het is al 6 wk gelden en ik wil zo graag menstrueren.... en daarna er voor gaan. hoeveel geduld kan een mens hebben... wie heeft ervaring hiermee?
bunchy, ik ben het weer. 70 is errug hoog meid vind ik voor na zes weken. Ik had op weer 32. Waarschijnlijk is je test dus ook echt dik positief? Ik zou teruggaan en overleggen. HEb je gebeld voor deze uitslag en wat vonden ze er dan zelf van? Ik vind het naar voor je! Misschien is dit nog wel normaal, ben geen expert, maar ik vind t knap hoog.
Inderdaad wat Loe zegt, het is nu nog echt hoog. Zelf had ik toen ongeveer 7,2 HCG. Het laatste beetje HCG duurt vrij lang voor het eruit is, maar in jou geval zou ik toch even een afspraak maken. Normaal worden de meeste tussen de 4 en 6 weken weer ongesteld en het maximale termijn die ze bij ons in het ziekenhuis hanteren is 11 weken. Met deze waarde krijg je geen eisprong en normaal wordt je ongeveer 14 dagen na eisprong ongesteld. Ik zie dit met deze waarde nog niet zo snel komen. Sterkte Gr Samantha
nah maar zo raar is dat toch niet.. wel redelijk laat maar kan wel volgens mij.. halveert per 3 dagen geloof ikl dat betekent dat ik over twee weken onder de 5 zit volgens laatste berichten en dus eisprong zal aanmaken..
In het begin gaat de daling best hard, maar einde vaak niet. Maar dan na je eisprong duurt het nog 12 -14 dagen voordat je ongesteld wordt.
relatief daalt het even snel met de helft per 3 dagen maar in absolute aantal daalt het idd minder snel.. dus als je op 2000 zit, is het 3 dg later 1000 maar als het nog maar 10 is is het 3 dg later 5... goed nieuws dat ik dan mogelijk over 4 weken al ongesteld wordt.. ervan uiitgaande dat eisprong direct over twee weken als hcg onder 5 zit zich aandient..
Ik hoop voor je dat zeer snel ongesteld wordt en dat je dan er weer voor kan gaan. Succes en veel geduld toewenst met het wachten, weet hoe lang het het duurt ... vreselijk dat wachten... maar ja is niet anders. De natuur doet zijn werk en soms duurt het gewoon wat langer dan je zelf wilt Fijn weekend Gr samantha