Meis, heel veel sterkte! Succes met je studie en hopelijk tot over een paar jaar met een flinke dikke toeter!!!
Meid, wat ontzettend rot voor je!! Ik weet hoe je je voelt (heb ook 2 minimensjes verloren). Hopelijk lukt het over een paar jaar wel meid, en dan lekker op en top genieten van je zwangerschap. Veel succes in je studie. Je wordt vast een top-vroedvrouw!!! Liefs en sterkte, Anouk.
Bedankt meiden. Ik was wel degelijk zwanger (bloed laten nemen..) De dokter zei dat het nog héél pril was, ong 4-5weken Ik ga nu terug aan de pil en wil me op mn studies richten, ik denk wel dat het pijnlijk zal zijn, geconfronteerd wdn met zwangerschappen, baby's, bevallingen, .. Mn vriend is een grote steun voor me en we willen allebei na mn studies écht proberen voor een kindje. Ik kom hier af en toe nog eens piepen, kan dit forum toch echt niet missen Ik hoop dat deze site over een paar jaar nog bestaat Bedankt allemaal en ik wens jullie veel succes en geluk toe! Liefs
Veel sterkte En succes met je studie en hopelijk dat je naast baby's op de wereld brengen ook zelf een baby krijgt