Het is mooi weer!!! wat gaan jullie doen vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door lillyenco, 2 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sensea

Sensea Niet meer actief

mijn oudste dochter aanmoedigen bij de voetbal. ( is keeper) dat ze er maar weer veel ballen uit mag houden.

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Mijn trouwjurk voor de laatste keer passen en mee nemen als alles goed zit.
    Daarna met schoonzus een paar boodschappen doen voor haar verjaardag, daarna met zn alle naar mijn schoonouders om lekker te BBQ-en

3. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Wij gaan zo eerst even om boodschappen, daarna de tuin tafel maar weer is in elkaar zetten, en dan heerlijk genieten van het mooie weer, en vanavond waarschlijk de BBQ maar is aanzetten :D

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Eerst zo even boodschappen doen en vanmiddag lekker wandelen met de wagen!

5. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Ik ga zo boodschappen doen en de spullen pakken voor een middagje varen.

@wendyenrichard: hoest met jou verders meid, succes in t ziekenhuis.

6. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @jeskejes, op t moment vol zenuwen.. ook vooral omdat ik mijn eisprong nu niet voel ( terwijl de vorige ronde die duidelijk aanwezig was door de pregnyl...)

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    zo eerst even boodschapjes doen,
    en vanmiddag weet ik het eigenlijk nog niet.. misschien wat aan mn tuin doen, maar heb geen auto dus kan geen plantjes halen :( en manlief is pas half 4 thuis.
    zandbak zit hier vol met water :( en kan die niet leegscheppen denk ik..

8. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Wij zijn gister avond laat naar de camping gegaan. Met een volle kar met hout en isolatie materiaal.
    Ik heb nml voor het bedrijf van n vriend de website gemaakt maar geen btw nr dus nu had hij het idee om het hok wat wij aan de caravan/huisje hebben uit te bouwen tot 2 slaapkamers (moest nog gebeuren) Mn man is wel handig maar niet secuur en ik heb de kracht doorgaans niet om zulke dingen te doen. Dus dat vonden we wel een mooi idee (hij heeft wat dat betreft 2 rechter handen) Maar het hok staat nog vol met zooi (koelkastje, wasmachien uit t jaar 0, stoelen, kinderwagen etc etc) DUS....die moet leeg vandaag. Want morgen gaan we weer naar huis smorgens ivm n verjaardag.
    Dat gaat mn man dus doen. Ik en Wendy gaan de caravan poetsen (1e x sinds winter hier) en de jongens....nouja die schop ik naar buiten voor de nodige vitamine D :p
    Ergens tussendoor moeten we ook nog boodschappen doen. En als ik klaar ben met t hok ga ik n verticuteerhark over mn gras trekken en hopen dat t n beetje wat wordt weer.... Het is nu meer mos en onkruid.... Beetje kalk halen ooit....zal ook wel helpen.
    Dus genoeg te doen!
    Oja en moet ook nog de speeltuin onveilig maken samen met wervelwindje (Wendy)

9. bouchere

bouchere Niet meer actief

ik??
    ik mag werken vandaag ,ga met een kleine 15 minuten weg:(
    man en kids gaan naar het bos heb ik begrepen.
    en gelijk hebben ze.

10. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Mn man is nu aan het tennissen, als hij terug is ga ik tennissen. Vanmiddag lekker in de tuin zitten en rommelen. Misschien nog even langs een tuincentrum. En dan vanavond naar een verjaardag.

11. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    met een vriendinnetje een broodje eten in de stad en even winkelen :)

12. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Ik ook, gezellig he?

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Het huis soppen.
    Niet de meest leuke dagbesteding als het zonnetje schijnt maar vier morgen mijn verjaardag dus moet het toch aan kant zijn. Mijn man en schoonmoeder zijn nu Levi zijn kamer aan het behangen.

14. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    de planning was iets uitslapen maar moest er uit van vriendlief (hij moet werken vandaag), dus 6 uur eruit, vriendlief wegbrengen, nu al auto gewassen, straks in huis als een wevelwind er doorheen, (wc,stofzuigen, wassen, strijken) en vanavond verjaardag/housewarming-party en als ik tijd overhoud even lekker met de hondjes wandelen en niet te lang achter de pc blijven plakken

15. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Bleh werken :x:x:x:x:x

16. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Sprookjeshof is leuk! :D Veel plezier als je daar heengaat!! ;)

17. Vagans

Vagans Niet meer actief

Lekker met mn vriend en de honden naar mn ouders toe, daar lekker in de tuin zitten! En nog ff een paar boodschapjes doen.

18. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    verjaardag vieren van man
    heeeeeerlijk in de tuin dus

19. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Nou lang niet zo spannend als wat jij gaat doen hihi heel veel succes meis, duim voor je!

Ik ga gewoon lekker chillen in de tuin met mn meisje en mn man ;)

20. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Lekker even alleen de stad in ,kleren kopen voor de kids en een terras pakken.

Deel Deze Pagina