Het is mooi weer!!! wat gaan jullie doen vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door lillyenco, 2 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

genieten van het zonnetje op het balkon, visite ontvangen en wachten tot de kat gaat bevallen ;)

2. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    We hebben net lekker in de tuin gezeten met koffie, zoonlief lekker spelen. Zometeen gaan hij en mijn vriend slapen en ik ga even de stad in en boodschappen doen. Als het hele spul weer wakker is gaan we naar mijn schoonouders om daar te eten, dan laten we zoonlief daar achter, gaan we onszelf thuis in onze 80's/90's outfit hijsen, en dan gaan wij vanavond met z'n vieren onwijs lekker FEESTENNNNN!! (op Crazyland)

Zin in :D:cool::D:cool:

3. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Ben in de tuin aan de slag (voor het eerst :)), best lekker eigenlijk :D Nu de kleine op bed, kan ik ongestoord verder. zonder dat zij de planten eruit trekt die ik er net ingepoot heb.

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Binnen blijven met keelontsteking :(

Ik wilde eigenlijk naar de Efteling :(

5. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.861
    5.121
    113
    Home
    ik moet straks werken! :x
    maar zo eerst ff een bakje koffie doen in de tuin

6. tulip

tulip Niet meer actief

vanochtend wat boodschapjes gedaan en de was buiten opgehangen, meisje heeft lekker in de tuin gespeeld. Nu zit ik met mn laptoppie buiten in de zon en meisje ligt op bed. Als ze wakker is nog meer in de tuin spelen denk en vanmiddag komen zus en zwager barbequeen.

7. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Net lekker met mn meiden naar buiten geweest. Oudste op haar fiets en de jongste in de elektrische auto met afstandsbediening :D Daarna even naar de speeltuin geweest. Zometeen als de meiden op bed liggen ga ik nog even de tuin in. Vanmiddag naar de Darling Markt in Rijswijk en vanavond BBQ'en bij vrienden...

Heeeeerlijke dag weer :D

8. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Ooh balen! Beterschap!

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou ik vind het niet zo bar lekker hier. Er komen wat wolken en het waait te hard :( Baal er van, had gehoopt dat het super weer zou worden.

Daarnaast ben ik echt kapot op na 2 nachten wakker met waterpokkende kinderen. Ben daarom net naar de schoonheidssalon geweest voor een volledige gezichtsbehandeling en massage, en ga ik vandaag niks meer doen.

10. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Ik heb vanmorgen een taart gebakken, voor de verjaardag van schoonmoeder, die is nu net klaar. Het ruikt heerlijk nu in huis!

Mijn zoontje is logeren dus heb alleen mijn dochter thuis. Zij gaat zo naar bed en dan ga ik nog even opruimen en stofzuigen. Als ze wakker is gaan we naar buiten. Rondje fietsen of wandelen. En even boodschappen doen want mijn moeder en zusje komen eten. Daarna gaan we naar de Gooische Vrouwen film als de kids in bed liggen.

11. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ik heb vannacht gewerkt en moet nog 1 nachtdienst en dan voor zeker een jaar niet meer :)
    gaan straks naar een verjaardag en dan mn bedje weer in tot 21:00 en om 22;00 naar mn werk fietsen tot 6:45 :s

12. mroos

mroos Niet meer actief

Net even boodschappen gedaan, nu relaxen(zoon slaapt..), als hij wakker is lekker fietsen en eind van de middag langs mijn ouders en schoonouders om het blijde nieuws te vertellen, toch best spannend:D.

13. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    We gaan vanmiddag denk ik even naar buiten met z´n allen.. en ondertussen spuit ik weer even wat neusspray ivm de hooikoorts haha.

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    de moeder van mijn beste vriendin wordt 50 en geeft een bbq. Dus als mijn dochter straks wakker wordt ga ik de kids inpakken en daarheen. Ik heb er zin in!

15. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Vanochtend lekker gewandeld en daarna in huis gerommeld.
    Straks de tuin in, hopelijk trekken de wolken nog weg.

16. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    als mn ventje wakker word, neem ik hem mee en ga ik lekker met vriendinnen wat op het terras drinken en genieten van het weer! :D

17. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Wij zitten heerlijk in de tuin, kinderen vermaken zich opperbest en papa en mama genieten van de zon.

18. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Ben net terug van een lekkere wandeling met de honden, ze hebben even lekker kunnen zwemmen :D

19. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Dank je... Zometeen even in bad denk ik. Het is wel heeeeerlijk weer... Misschien toch even in de tuin zitten?

Eerst even googlen naar huis-, tuin- en keukentips voor keelontsteking. Zit al aan de tijmhoning.

20. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hmm mijn dag is beetje verpest.. zoveel aan me gerommeld bij de gyn dat ik niet normaal kan lopen/staan/zitten.. dus wordt op de bank liggen vandaag...

Deel Deze Pagina