Het is mooi weer!!! wat gaan jullie doen vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door lillyenco, 2 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik ben net lekker met mijn dochter naar de stad gelopen, wat dingetjes gekocht voor haar verjaardag en met een omweg weer terug naar huis. Nu even bijkomen (last van mijn buik van het lopen) terwijl Ayla op bed ligt.

2. Sila24

Sila24 Niet meer actief

3. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Wij zijn lekker het bos ingeweest en onderweg een ijsje gegeten. Toen ben ik het gras gaan maaien (sorry Hamish50...) en dadelijk gaan we uit eten!

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Wij zijn naar een speeltuin geweest met water erbij, lekker pootje baden. Daarna een ijsje gegeten.

Nu bij opa en oma in de tuin spelen, onze tuin is een grote bouwput op het moment :(

5. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Heerlijk paard gereden op de heide!!! Wat doet dat een moeder goed zeg! Heerlijk in een t-shirtje, hopelijk snel weer.

6. Mayon

Mayon Niet meer actief

In de tuin gewerkt! Dochter in de zandbak ;)

7. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Ik ben lekker met mijn moeder en mijn dochtertje de markt en stad in geweest!

heerlijk vers fruit gehaald voor mijn dochter, lekker brood bij de bakker gehaald, lekker geshopt bij de V&D... Was een heeeerlijke en enorm gezellige dag. :D

8. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Wij zijn naar de verjaardag van mijn zusje geweest. Lekker in de achtertuin gezeten onder de party tent :D Heeeeeeerlijk zonnetje vandaag zeg! Daarna wat boodschapjes gedaan en nu even lekker op mijn dikke kont achter de laptop :D

9. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ik moest werken vandaag ,, had een goed handeltje om op te halen :D:D daarna boodschappen doen,, van de zon genieten mijn vreselijk nod doorbraak gekregen ( dank je wel weer niets ) en een koorts lip gekregen van hier tot te met Tokio

tja het was mijn een dagje wel ,, morgen lekker lente opruiming in huisje doen en lekker lange wandeling in het bos maken

10. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wij zijn lekker de stad in geweest en hebben lekker geshopt en daarna met de kids op een terras gezeten waar hun konden spelen en springen op een groot luchtkussen... daarna een ijsje gegeten...
    toen naar huis en lekker eten en daarna vielen ze beide zowat in slaap dus nu liggen ze er lekker in!

en wij gaan zometeen lekker de stad in borrelen.... en de oppas zit hier natuurlijk :p heerlijk weer voor joh!

11. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    's ochtends gewandeld naar de markt, daarna thuis uitgebreid gebruncht en 's middags lekker met zn 3tjes in het park gezeten..zoow dat was echt lekker en gezellig!!!

12. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    wij hebben ook een heerlijke dag gehad,
    wij zijn vanmorgen naar het strand geweest ,handoekjes ,schepjes emmers,vormpjes enzz mee..
    en de kinderen hebben zich lekker vermaakt,

daarna even op de boulevard gelopen, lekker ijsje gegeten, en daarna nog even op visite geweest bij mijn opa en oma ( daar lekker buiten gezeten met ze alle)

13. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    lekker met vrienden in de tuin gezeten in de zon tot half 9 vavond! lekker plaatgrillen samen hmmm heerlijk was het maar zomer!

14. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Na haar eerste slaapje 's midags samen na 't dorp gelopen een broodje gegeten, daarna via de maas naar een vriend geweest, daarna nog een kop koffie bij opa en oma gedronken, daarna bij vrienden op bezoek geweest waar we hebben gegeten en m'n dochter nog even heeft geslapen..Kortom een hele geslaagde dag voor moeder en dochter, heb de blaren om m'n voeten van 't lopen haha...En voor haar was 't ook fijn de buitenlucht en alles:)

15. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    Wij waren de stad in,voor een nieuwe aantal kleren voor de kids
    En schoenen.en voor mama sinds lange tijd nieuwe broek.ergens lekker
    Eten en drinken.dan naar huis dit doen we om de 3 mnd.
    Kids bijslag en dikke meevaller loon.

Deel Deze Pagina