Hallo, hebben meer meiden dit? Ik heb soms ontzettende pijn aan mijn rechterzij, dan loop ik krom naar de wc. Zodra ik dan naar de wc ben geweest is het dan over... Ik heb dit al een tijdje, dus me niet druk over gemaakt. Maar vannacht was het wel heel erg, ik was een uur ervoor nog naar het toilet geweest.... Het toilet boven is maar 3 stappen, maar ik moest er heenkruipen van de pijn.. en na plassen.. is het dan weer over...
Ik heb het ook elke ochtend, maar niet zo erg dat ik kruipend naar de wc ga. Wel vaak even voorover gebogen. Maar wat het is..... heb eik ook geen idee
Ik wil je niet onnodig ongerust maken, maar rechtsonder zit ook de blinde darm.... dus wellicht voor de zekerheid even langs de huisarts als dit zo blijft. Of als de link met plassen er is, dan heeft het misschien nog iets met je blaas te maken. Houd ook in de gaten of je verhoging hebt. Sterkte!
Bedankt voor de reacties. Ik ben nog eens gaan nadenken omdat er weinig reactie is gekomen, lijkt het er toch niet helemaal bij te horen? 2 jaar geleden heb ik ook heel veel pijn rechtsonderin gehad, toen hielp plassen niet. Toen ben ik ook naar de eerste hulp geweest op verdenking blinde darmontsteking. Dit bleek het toen niet te zijn. Ik heb er daarna ook last van gehouden (een tijd daarna begon het ook links), uit onderzoek is niet echt iets gekomen. Het werd gegooid op een spastische dikke darm. Vannacht begon de pijn ook links en kon ik weer half kruipend naar het toilet. Toen bedacht ik me dat het met het voorval van toen wel eens weer te maken kon hebben.... .. weet ik in elk geval dat het niet zozeer met de zwangerschap te maken lijkt te hebben (behalve dan dat er misschien nu meer druk op een aantal organen wordt uitgevoerd).