Ik volg je volledig LadyLien! De enkelen die het weten vragen me ook dikwijls 'en, hoe gaat het ermee', 'is het al zover'... Wel om gek van te worden... Ik heb hen nu gezegd dat ik het hen wel zal vertellen als het zover is, maar dat ze me er niet constant achter moeten vragen... Is pijnlijk als je dan elke keer moet zeggen 'nee, deze keer niet', 'nee, ik ben ongesteld geworden'... Ook over de MMM... Moest ik daar in aanbelanden, dan zou ik het wel aan mijn omgeving zeggen, hoe moeilijk dat misschien ook gaat zijn maar dan kan je er open over babbelen en kunnen mensen je ondersteunen in moeilijke situaties of op moeilijke momenten... Clarajilla; ik heb ook al een cadeautje om meter/peter te vragen Ben enkel nog op zoek naar een geschikt cadeautje voor mijn ouders en grootouders om ze het te laten weten. Ik dacht aan een slabbetje met de tekst 'jullie worden grootouders' (of overgrootouders dan). Ik ben de oudste van 11 kleinkinderen, dus ik veronderstel dat mijn grootouders ook wel op een volgende stap zitten te wachten, ookal zeggen ze me daar niks van. Alhoewel, mijn ouders waren een week geleden 30 jaar getrouwd, toen hebben ze aan hen wel gevraagd wanneer ik ging trouwen Maar dat vind vriendlief van de 'oude tijd', alhoewel ik het dan weer romantisch en een mooie belofte vind!
Tegen mensen die mijn vriend niet kennen / bijna niet zien durf ik ook te zeggen dat ik al wel een kinderwens heb, maar m'n vriend zich nog te jong voelt. Dan zijn ze ook stil.
Herkenbaar! Een kennis van mijn nichtje vroeg laatst plompverloren aan mn nichtje hoelang VL en ik al samen waren, dat ze de volgende stap al had verwacht bij ons. En of mijn nichtje iets wist? Toevallig weet mijn nichtje ervan maar ik dacht wel van tjonge jonge, ze zitten er gewoon op te wachten en dus zelfs vreemden die ik amper ken en VL nog nooit ontmoet hebben. Zondag op kraamvisite. Ben benieuwd hoeveel opmerkingen ik krijg dat het me mooi staat..