Kijken jullie vanavond naar de maansverduistering? Hier is het goed te zien gelukkig. Over een half uurtje moet ie compleet zijn....
Om 23.45 moet hij al compleet zijn. Hij is hier al voor meer dan de helft 'weg' zeg maar. Het is rond half 11 al begonnen.
Natasja, trek je dan wel een jas aan? En een das, en als je toch bezig bent een muts en handschoenen... Ik had het net echt koud (of je moet de mazzel hebben door hem binnenhuis te kunnen volgen)
jaja ook hier hebben er 2 in de tuin gestaan! Maantje is oranje nu! Maar helaas..kwam inene een sluierwolkje aan! Straks nog wel even kijken, als ie weer op de terugweg is!
Heb alleen het eerste deel kunnen zien. Daarna kwamen er wolken en we hebben de maan niet meer teruggezien
Heeft mijn man in Australie een supertelescoop gekocht, is er met het blote oog een maansverduistering waar te nemen. Dus ik pak dat ding, ga er mee op straat staan....zit er een of andere verkeerde lens op waardoor ik het niet kon begluren. En omdat ons huis vol zat met visite wilde mijn man het niet even fixen....helaas.....