Hier zijn ze eigenlijk binnen een week helemaal door. En blijf maar lekker smeren met dat spul,bij Fenneke werkt het super! Let maar op,het tweede tandje zit er dan ook aan te komen
Dat klopt inderdaad maud. Naast het witte puntje van Vigo's tand, zie ik aan de andere kant nu ook een wit streepje nog net onder het tandvlees. Zal vast niet lang meer duren
Nadine heeft de eerste ook sinds gisteren! De eerste steekt al boven het tandvlees uit en over nummer 2 zit nog een heel klein velletje.
Als hij die 2 tandjes heeft en hij lacht is dat zoooooo grappig Fenneke heeft een enorme spleet tussen haar bovenste voortanden en als ze lacht lig ik helemaal in een deuk
Hier zijn ook al twee tandjes erdoor! Ik heb zo´n speciaal babytandenborsteltje met bijtring gehaald en Bram vindt het geweldig als ik met het borsteltje in zijn mondje zit. Daarna laat ik hem nog even lekker op dat bijtgedeelte knagen. Bram zit heel vaak met zijn tong te voelen aan die scherpe puntjes, echt heel schattig om te zien.
Ooohhh dat lijkt zo schattig als die onderste 2 tandjes erdoor komen... Mijn dochtertje begon ermee toen ze 6,5 maand oud was en nu ze bijna 11 maand is heeft ze er al 8 en de kiezen komen er ook aan... Het is nu oppassen geblazen want ze vind een vinger een heerlijke snack... Maar het kan heel snel gaan hoor met die tandjes....