het is nog vroeg maar denk dat ik weer zwanger ben!!!!

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by angiebaby, Oct 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jara

jara Bekend lid

Sep 4, 2006
    878
    4
    18
    Huh, begrijp ik nou goed dat je het je man nog niet verteld hebt? Kun je dat voor je houden dan? Bij mijn testen was mijn man de eerste die het hoorde/zag. Ik kan me niet voorstellen dat ik uitgerekend dat niet met hem zou kunnen delen...
    Maar wel gefeliciteerd! Je test ziet er goed uit!

2. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    hahahahahah ja dat klopTE hihi mijn mannetje is nogal van t gelijk tegen iedereen vertellen en vorige heeft hij dat dus ook gedaan en toen kreeg ik een miskraam en moest ik tegen iedereen weer gaan vertellen dat ik een miskraam had gehad maar hij weet t nu hoor gisteravond verteld en hij beloofd dat hij t nog tegen niemand verteld dus hoop t en als we de eerste echo hebben gehad vertellen we t aan onze ouders met een leuk klein kadootje en de echo maar ga morgen ook weer ff een test halen want 1 test wil ik niet vanuit gaan maar bedankt:D

3. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    dankjewel;)
    ik heb dat dus alleen als ik wel zwanger ben dat had ik ook bij mn miskraam in april en al die maanden niet en nu weer wel hoopdat t goed blijft gaan ga morgen weer een test kopen

4. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Vind je test er positief uitzien hoor meid! Gefeliciteerd!! :D

5. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    dankjewel!!!

6. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Ik zie duidelijk een tweede streep dus ik zou zeggen Gefeliciteerd meid.

7. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0

bedankt!!!!

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,215
    433
    83
    Female
    home sweet home
    Gefeliciteerd en natuurlijk komt het dit keer goed proberen op te vertrouwen en proberen van te genieten:)

9. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    ja ik dacht net nog ik ga niet meer zo stressen als vorige keer t slaat nergens op als je al zo vroeg positief test zegt dat miss ook wel wat en ik kan me wel druk maken ofdat t een bbz is of dat ik een valse positieve test in handen heb of ofdat ik weer een miskraam krijg maar ik voel me zo zwanger dit had ik in april ook en al die maanden niet meer gehad.

ik voel eigenlijk dat t nu goed zit gek he?

morgen even een andere test halen toch even dubbel checken maar ben zeker wel aan t genieten ik voel dat er van alles gebeurd in me lijf en dat geeft me een heel fijn gevoel dankje:D

Share This Page