Begrijp je angst hoor, maar kan oud innestellingsbloed zijn. Zijn het er 2, heb je sowieso meer kans op bloed volgens mij. Ik begrijp je slechte nacht en iedere x drang om naar de wc te gaan maar ik hou vertrouwen in je kleintjes! Knuf
Ach meid wat klote dat je bruinverlies hebt. Zo ontzettend slopend zijn die eerste weken als je niet onbezorgd zwanger meer kunt zijn door je geschiedenis. Ik duim voor je dat de tijd voorbij vliegt en het zo de 26e is. Op naar een prachtige echo!
Vandaag niet meer echt gebloed. Meer paar drupjes van wat er denk ik nog zat vermengd met mijn normale afscheiding. Hcg van 1952 afgelopen vrijdag wel mooi gestegen naar 6488 vanmorgen. Gyneacologe begreep mijn stress wel heel erg goed en vroeg of ik het ga redden of dat ik liever vrijdag nog een keertje op hcg laat prikken. Nou ik ga het inderdaad niet redden met alle stress dus graag nog een keer bloedprikken. Wat dat betreft heb ik echt een super lieve gynaecologe getroffen.
Madelie! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik duim voor je dat het bruinverlies niks was en de rest van deze zwangerschap een hele mooie uitkomst voor je mag hebben!
Mooie hcg waardes gelukkig, hopelijk heeft het bruinverlies niets te betekenen en heb je verder een fijne zwangerschap!!