Dank je wel Ja ik vond het ook wel leuk verschillende testen uit te proberen en de oploop te zien. De kwaliteit van sommige merken is afgelopen jaren echt veranderd. Jij ook heel veel geluk met je zwangerschap
Zullen we hier voor de grap gaan wedden, 1 of 2.. Ik zeg 2!!!!!!! Nu is 1 een cadeau en 2 een prachtige bonus❤
Haha ik heb bij de eerste echo gevraagd of hij voor de zekerheid even wilde checken dat er echt maar 1 in zat. Maar bij anderen vind ik het geweldig!
Hier precies zo. Vind het ook leuk voor/bij anderen maar is voor mij eerder een nachtmerrie dan een droom. Vraag me weleens af of ik bij ivf 2 embryo's terug zou durven laten plaatsen. Al begrijp ik dat je grenzen verleg als je wens alsmaar groter wordt.
Ja... ik denk dat ik liever een tweeling heb dan geen kinderen. Dus als t zover zou komen dat ik ivf moet doen zou ik er vast meerdere terug durven plaatsen. Maar in die situatie zit ik niet en ik ben net als jij... het zou voor mij ook een nachtmerrie zijn. Maar ik zie zo vaak mensen hier die het helemaal geweldig vinden... dus misschien zijn wij de uitzondering.
Dat is het inderdaad denk ik bij mij. Je verlegt je grenzen. Een tweeling lijkt mij leuk in die zin, dan heb ik alsnog mijn wens van 2 kinderen die in vervulling gaat en hebben ze hopelijk veel aan elkaar. Echter, ik ben mij ervan bewust dat een meerling ook een risico zwangerschap met zich meebrengt.
Ik heb net op 2 gegokt, maar ik denk dat het er maar één is. Haha, gewoon omdat ik echt géén idee heb.
En ik bleek vanavond bruin bloed te zijn verloren toen ik voor het slapen ging plassen. Niks gedaan zoals tillen of persen. En ik weet dat het allemaal extra doorbloed is maar mijn miskramen begonnen ook op deze manier. Heb er veel moeite mee om hoopvol te zijn.
Oh meid snap dat je erg schrikt, zeker omdat je nare ervaringen hebt daarmee. Toch blijkt in ongeveer de helft van de gevallen van bloedverlies er niets met het kindje aan de hand te zijn. Je kunt niets anders doen dan afwachten en proberen vertrouwen te hebben. Ik duim voor je dat het goed zit en blijft zitten!
Oh nee. Dat is schrikken! Maar zoals al gezegd: dit gebeurt heel vaak en zeker met oud bloed is er vaak niets aan de hand.