2x kindje verloren

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door Arieta, 19 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arieta

Arieta Nieuw lid

19 nov 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag allemaal

Ik ben nieuw op dit forum. ga even kijken of ik er wat aan heb om dingen met elkaar te delen!

10 weken geleden is ons zoontje geboren na 20 weken zwangerschap. bevalling is opgewekt omdat we er achter kwamen met een echo dat hij niet meer leefde. paar maanden daarvoor heb ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad wat mij bijna fataal is geworden.
    gelukkig gaat het nu weer een stuk beter!

2. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Arieta,
    Welkom :)
    Nog gefeliciteerd met jullie zoontje maar spijtig dat jullie zo snel afscheid van hem moesten nemen.
    Fijn dat je na tien weken al kunt zeggen dat het een stuk beter met je gaat. Houden zo!
    Weten ze waaraan jullie zoontje is overleden?

3. J10

J10 Actief lid

14 okt 2012
    249
    0
    0
    Arieta,

Helaas welkom hier.
    Goed dat het al beter met je gaat!

Knuf J10

4. Hoop1980

Hoop1980 Actief lid

6 aug 2012
    124
    0
    0
    Hai Arieta, wat ontzettend heftig wat je hebt mee gemaakt! Wij hebben 4 maanden geleden onze zwangerschap af moeten breken omdat ons zoontje geen kans op een leven had. 1x vind ik al heel heftig, laat staan dat je twee keer afscheid hebt moeten nemen van een kindje. Vreselijk! Welkom hier, al is het totaal geen leuke reden. Ik hoop dat het je gaat helpen om in contact te komen met meiden die iets soortgelijks hebben mee gemaakt. Ik ben ook totaal niet van forums, maar ik merk dat het me erg veel helpt om hier van me af te schrijven.

5. Angel1710

Angel1710 Lid

13 nov 2012
    15
    0
    0
    Regio Utrecht
    Hoi Arieta,

Jeetje wat heftig zeg.. 1x is al teveel, laat staan 2x.
    Weet je hoe het komt dat hij niet meer leefde?

Heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina