Koud water vrees....

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Nyuu102, 12 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nyuu102

Nyuu102 Lid

19 sep 2014
    13
    1
    1
    NULL
    NULL
    Hallo moeders.

Ik ben momenteel zwanger van mijn derde en ik ben super blij, maar ook angstig ik merk dat ik erg last heb van mijn hormonen mijn angsten zijn groter en ik huil vaak.

Mijn eerste kind werd geboren op
    25 juli 2015
    Mijn tweede kind op
    25 augustus 2016

Nu ben ik uitgerekend rond 14 januari 2018, de datum waarop mijn overleden moeder jarig was

Tussen de eerste en de tweede zit precies 13 maandjes, de jongste is nu 8,5 maanden en de oudste 21 maandjes.

Maar opeens ben ik bang, na mijn tweede bevalling een auto ogeluk gehad en soms ondank therapie heb ik erg last van mijn nek en schouders, bij mijn tweede kreeg ik rond 30 weken zwangerschap een bekkeninstabiliteit. Ik ben 2x van 70 kg naar 115 kg gegaan en na de bevalling was ik snel weer 70 kg.

En nu ben ik zwanger van de derde en super blij. Want dit wilde ik! Maar nu voel ik me zo emotioneel en weet ik het niet zeker meer.... gewoon bang een beetje.

Mijn kindjes zijn heel erg rustig, maar toch is er een angst

2. LovePoison

LovePoison Actief lid

12 jun 2011
    352
    74
    28
    Vrouw
    Trambestuurder
    Rotterdam
    Waar ben je eigenlijk precies bang voor? Want dat kan ik niet echt uit je verhaal opmaken.
    Praat erover met je partner dat lucht ook op. En probeer wel van je zwangerschap te genieten

3. roever

roever Niet meer actief

Hoi hoi,

Ik herken wel een beetje wat in je verhaal.
    Vorig jaar ons ontzettend lieve zoontjw geboren. (Tijdens zwangerschap wilde ik absoluut niets mee te maken hebben, zelfs abortus overwogen ondanks kinderwens) paar weken naar geboorte kwamen eindelijk alle gevoelens weer naar boven en nu smoorverliefd! :)

Zo erg dat we voor een tweede willen gaan.
    Maar.... van de week kreeg ik het spaans benauwd !! Bang om weer in hetzelfde schuitje te komen, bang voor wat komen gaat :(

Helaas kom je hier pas achter als het zover is ben ik bang...

Wel ben ik van mening dat als je een super partner hebt, en dit ook goed met hem kunt bespreken, al een mega pluspunt is!
    Misschien moeten we ons maar voorhouden aan de lieve kindjes die we nu al hebben! ;) :)

Deel Deze Pagina