Geen steken meer in de buik/ baarmoeder

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dds, 19 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Hoi zwangeren,

Wie kan mij iets uitleggen.....
    Vanaf het begin heb in steken in mijn buik/ baarmoeder gehad. Ik vond dat geruststellend. :D
    Nu heb ik vanaf dinsdag dit niet meer gehad. :cry:
    Waarom?

succes met je zwangerschap!!!!!

2. Lepeltje

Lepeltje Niet meer actief

Dat herken ik!
    Alleen vind ik het juist helemaal niet geruststellend! :confused: Hoort dat zo dan? Elke keer als een steekje voel dan wordt ik overvallen met ongerustheid en vraag ik me zelf af of alles nog wel goed gaat!

xxx

3. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    iets wat je in het begin wel steeds hebt hoef je niet altijd te hebben.
    misschien was je baarmoeder zo aan het groeien dat je er last van hebt en je buik nu gewend raakt dat die ruimte moet maken dat je het nu niet meer voelt.
    net zoals misselijkheid dat gaat ook bij veel vrouwen over na een paar weken of juist niet. sommige hebben 1 dag misselijkheid gehad en zijn dan al klaar.
    ik zou je niet druk maken. en gewoon de eerste echo afwachten!

liefs

4. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Oww..en: het kan ook zomaar weer terugkomen hoor! Ik heb dat wel enkele malen gehad, ook met misselijkheid, dat het ineens even "stil"was om daarna terug te komen , meer en erger dan ooit!

5. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Had dat in het begin ook. Maar moet je wel zeggen dat ik het juist niet geruststellend vond. Iedere keer als ik die steekjes had was ik bang dat het mis ging.
    Gelukkig dat jij dit niet zo ervaard.
    Zou me er verder niet druk om maken dat je dit nu niet meer hebt. Sommige dingen komen en gaan. Gelukkig.

En nog gefeliciteerd natuurlijk!

Deel Deze Pagina