Ja nog steeds gestopt met roken . Goed hé en nu weet ik zeker voor wat ik het doe! Ik zit heerlijk om mijn onwerkelijker roze blauwe wolkje! Liefs, misspuma
wauw miss puma wat leuk voor je,gefeliciteerd en dat al meteen de eerste ronde,nou genietze he veel liefs sophietje
MissPuma , heb je al in een ander topic gefeliciteerd , maar doe het hier nog maar eens Van Harte Gefeliciflapstaard en geniet er maar lekker van hoor Groetjes Joyce
He Gefeliciteerd! Jij een positief testje en ik weer ongi Ik door naar de volgende ronde...jij hebt de wasmachine! Ga er nu maar als de sodemieter van genieten! Liefs Elmo'tje
gefeliciteerd meid! echt super gaaf! ik hoop dat het bij ons ook zo vlug gaat....wel duimen voor de meiden die nog bezig zijn he
Van harte gefeliciteerd Miss Puma! Net als ik in de eerste ronde. Heerlijk he die wolk waar je nu op zit! geniet er maar van. groetjes Pinguin
Tja ik moet eerlijk zeggen dat ik die roze wolk nog niet echt zie...maar zal vast wel komen. Heb net nog ff een testje gedaan en er stond weer zwanger dus nu besef ik het wel goed! 2x posi moet wel zwanger zijn! Liefs, misspuma
Genieten meid !!! Met volle teugen.. en binnenkort ga je echt bij jezelf denken... hé het is echt zo.... en wordt elk klein tekentje een beetje meer realiteit !
Ben net komen kijken,dat is nog eens geluk hebben. Ben heel erg blij voor je. Van harte en geniet ervan Ally