Hallo Eindelijk ik ben zwanger, dankzij medicijnen van de Gyn die meteen bij mij aansloegen, draag ik nu een heel klein wondertje in mijn buik. Volgens de berekeningen moet ik nu zo'n 10 weken zijn, maar bij de echo gisteren kwam er 8,3 weken uit. Over twee weken weer een echo dan weten we het zeker hoever ik ben. Het hartje klopte mooi, dit is echt super gaaf.... Groetjes.
Gefeliciteerd! Welke medicijnen had je gekregen van de gynaecoloog? Ik zit nl nu ook al 16 weken te wachten op een menstruatie. Zou morgen naar de gynaecoloog gaan, maar die is ziek, mag nu dus pas in juli. Groetjes Ellen
Gefeliciteerd. Welke medicijnen had je gekregen? Ik had Clomid gekregen en was meteen zwanger. Heeft alleen niet lang mogen duren, en voordat ik 7 weken zwanger was, ging het mis. Ben nu weer met Clomid bezig, hopelijk met goed resultaat. Geniet ervan. Groetjes Cindy
Hoi Meiden Ik had een te hoge prolactine gehalte waardoor mijn menstruatie steeds langer uitbleef en ik dus ook geen eisprong had. Van de Gyn heb ik dostinex (1 keer per week 1 gram) gekregen en na twee weken gebruik meteen zwanger.... Het komt niet veel voor maar het kan.... De Gyn had het ook gezegd dat die mogelijkheid er was.. Door omstandigheden was is even met wat anders bezig op dat moment waardoor we dus echt even niet bezig waren met zwanger worden, misschien heeft dat ook wel geholpen... Ik wens jullie heel veel succes en hoop dat jullie ook snel zwanger mogen zijn... Groetjes.