Het is ook nooit goed

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaala, 10 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wolfje89

    wolfje89 Niet meer actief

    Zo hey dat had ik echt niet gepikt!
    Schop onder zijn reet moet ie krijgen of wat zeg ik? recht in zijn zaakje!

    Echt mijn lief gamed ook en ons kindje is nu bijna twee weken maar als L.ennox een kick geeft is het spelletje even voorbij.
    Dan mag mama lekker blijven zitten op de bank! en als ik opsta kan hij lekker doorgamen wij verdelen het nu nog samen omdat hij ook drie weken vrij is, zodra hij weer gaat werken zal ik meer doen, en zodra ik ook weer ga werken dan doen we t samen!

    Je hebt samen een kindje! en hij zit de hele dag thuis? WTF!?
    Ik zou hem dwingen iets met zijn kind te doen, jij kan ook niet alles he? Straks stort jij in! denk aub aan jezelf want straks is er niks meer van je over.

    Bah wat een rotvent.. sorry hoor..
     
  2. sneeuwpop

    sneeuwpop Fanatiek lid

    11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    lieve ts

    kies voor jezelf wat het probleem dan ook maar is je gaat hier aan kapot je krijgt in jouw ogen w.s afzeik adviezen maar zo bedoelen we het niet!
    het gaat om jou en je mimi denk jij dat je gamer de opvoeding kan geven die mimi nodig heeft?
     
  3. edelweiss

    edelweiss VIP lid

    24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Idd wat zijn die andere dingen. Van je afschrijven helpt kaala en wij kunnen dingen in perspectief zetten voor je
     
  4. Krissie85

    Krissie85 Niet meer actief

    je houdt toch ook van je kind?? dan kun je je ook afvragen of bij hem blijven omdat je zoveel van hem houdt ook daadwerkelijk het beste is voor je kindje??

    mijn mening: babies come first no matter what!
     
  5. edelweiss

    edelweiss VIP lid

    24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Weet je meis we leven al een poos met je mee. Althans sommige maar ik kan kan alleen voor mij zelf spreken als ik zeg dat het me pijn doet hoe er met jou word om gegaan. Je gaat helemaal voor je meisje en dan heb je een man die je eigenlijk ongelukkig maakt
     
  6. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Vind het trouwens ook best shocking hoe hij over Mia praat zeg! That little shit? Pfff.. :(

    Maarre, als jouw werk toch 'niks' is, waarom doet hij dat dan niet lekker? Neem aan dat zijn 'slechte gezondheid' (hoewel zijn opmerking mij daar ook weer over laat twijfelen.. ;)) niet zo verschrikkelijk is dat hij niet achter een computer kan zitten en tikken (hij kan immers ook gamen)? Want dat is immers 'het enige wat je hoeft te doen'..

    Pfff kan zo boos worden om dit soort mensen.. doen alsof ze het slachtoffer zijn en eigenlijk gewoon een enorme l*l of tr*t..
     
  7. Kaala

    Kaala Fanatiek lid

    10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik lees alles hoor, maar reageer niet omdat ik niet goed weet wat te zeggen. Aan de ene kant wil ik hem een soort van verdedigen omdat ik in m'n hoofd nog met de oude hem zit, vandaar dat ik ook aan t begin zei dat ik echt niet weet wat er met hem aan de hand is.

    Voor ik deze baan had deden we het om en om. Hij snachts (toen sliep ze nog niet door) totdat ik wakker werd (rond 6 uur) en ik overdag tot hij wakker werd (rond 2 uur) en dan een paar uurtjes samen en zo door. Gingen ook SAMEN naar de job center en naar de stad en wandelen etc. En gaven we elkaar af en toe de kans om iets voor onszelf te doen als ze bv sliep.

    Sinds ik deze baan heb is t opeens omgeslagen. Ik kom hartstikke happy m'n werk vandaan en alles wat ik vraag is een hug, of tenminste een begroeting maar nee. I dont get it really.
     
  8. Kaala

    Kaala Fanatiek lid

    10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    En JA ik wil voor Mia gaan. Like, 100 % en alles maar dan moet ik ook echt eerst een huisje, en die rotdingen zijn minimaal 300-400 pond, dat valt opzich mee ja, maar childcare is ook ongeveer 400 per maand en gas enzo..Ik verdien namelijk veel minder dan eerst :( Verdien zo rond de 1200 per maand.

    Kom niet in aanmerking voor een council huis want ja, ik werk en zo niet heb ik de vader hier.
     
  9. sneeuwpop

    sneeuwpop Fanatiek lid

    11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    dan zal je toch betere afspraken met hem moeten maken! regels en doelen stellen!
     
  10. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Zou het kunnen dat zijn oom op een negatieve manier op hem inpraat terwijl jij op je werk bent? Omdat hij altijd al zo naar deed, en jij en je vriend er samen tegen vochten.. Maar misschien lukt dat hem alleen niet en neemt hij die gedachtes e.d. nu over? Hoewel dat misschien wel heel vergezocht is..
     
  11. Kaala

    Kaala Fanatiek lid

    10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik probeer dit de hele tijd. Al zijn antwoorden zijn "cant be bothered" of "can you please stop moaning about it, its getting on my nerves" en als ik dan doorga loopt ie de deur uit, gaat ie een blokje om en komt later weer terug.

    En Micchan, oom is het juist eens met mij als het om Mia gaat! Dat hij meer moet doen en het is zijn dochter en waarom doe je niets met haar etc.

    Oom is het er alleen met hem eens dat mijn werk geen werk is.
     
  12. sneeuwpop

    sneeuwpop Fanatiek lid

    11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    verdiep je er eens in de bedragen die je wel terug kan krijgen als je met mimi op jezelf gaat wonen is het dan te doen? met alimentatie?
     
  13. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wow, verbazend! Maar wel goed natuurlijk (da's dan ook gelijk het enige goeie aan die vent, haha)..
    Dan weet ik het ook niet.. :( Lijkt me verschrikkelijk om hiermee op te staan, en ik deze situatie weer thuis te komen.. Zou er echt doodongelukkig van worden..
     
  14. sneeuwpop

    sneeuwpop Fanatiek lid

    11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    waarom zegt hij dit denk je?
     
  15. UmmAbderrahman

    UmmAbderrahman Bekend lid

    4 okt 2012
    944
    0
    0
    Hoeveel uur werk je want je hebt dan recht op aanvullende uitkering in Engeland. Housing benefit vast ook wel. Working tax? Child benefit? Engeland heeft genoeg opties en als alleen staande vrouw met een baby sta je daar best sterk. Ik heb door me zwangerschap zelfs urgentie gekregen. En heb je de 500 pond al gekregen van de staat voor je eerste kindje? Die kan je nu ook goed gebruiken.
     
  16. Kaala

    Kaala Fanatiek lid

    10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoe gaat hij ooit alimentatie betalen als hij geen inkomen heeft..Ik weet niet zeker of dat hier verplicht is btw/

    Opzich zou ik 788 pond per week kunnen krijgen, inclusief mijn salaris per week ofc (280 pond) maar, ze zijn hier altijd erg laat met betalen en daar zal weer 500 minimaal van afgaan ivm bedroom tax, council tax etc.

    Maar! Ik zal binnekort de local council opbellen en de health visitor :)
     
  17. UmmAbderrahman

    UmmAbderrahman Bekend lid

    4 okt 2012
    944
    0
    0
    Probeer housings te bellen. Ik weet niet waar je woont maar probeer je in te schrijven.
     
  18. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik hoop dat er wat goeds voor je uitkomt meis..
     
  19. Kaala

    Kaala Fanatiek lid

    10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik deed toevallig net die benefit calculator :) Op een of andere manier heb ik geen recht op working tax, alleen op child tax credit, maar dat krijg ik al! En child benefits krijg ik ook..Housing benefits krijg ik natuurlijk pas als ik rent betaal (hoewel ik dat dus aan oom geef..)

    Ik werk 40 uur per week trouwens.

    Over urgentie, ik probeerde op de lijst te komen (met hem) toen ik zwanger was en oom wou ons eruit gooien, op straat dus. Zei dat wijf "tja, ik weet niet of je wel zo hoog komt te staan, want zo erg is het nou ook weer niet aye" stomme Ier.

    500 pond al gekregen ja :)
     
  20. sneeuwpop

    sneeuwpop Fanatiek lid

    11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    TS wil jij weg bij je gamer?
     

Deel Deze Pagina