Het is ook nooit goed

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaala, 10 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kolibrie

    Kolibrie VIP lid

    29 jun 2008
    5.732
    410
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Reageer op de openingspost. Sorry hoor, maar hij werkt zelf niet en zit te hangen. En hij vindt dat jij geen knuffel/vrije tijd verdient, omdat je een baan hebt die in zijn ogen geen baan is??

    Waar haalt ie het lef vandaan?!! Laat ie van z'n luie reet afkomen en zelf gaan werken! Je hebt tenminste werk en dat is in deze tijden al heel wat! Maakt het nou uit wat voor werk? Je verdient zelf je geld en onderhoudt je gezin! Daar mag hij een voorbeeld aan nemen!

    Ik zou hem echt een flinke trap onder z'n hol geven! Dit hoef je niet te pikken! Dit zou voor mij echt een grens zijn als mijn vent me zo zou behandelen.

    "Je verdient het niet"...bah ik word echt pissig om zulke worden. Wat denkt hij wel niet! :x
     
  2. Versluis

    Versluis Fanatiek lid

    10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Kan jij gedachten lezen. +1

    Beetje hard misschien, maar wat is dat voor een verschrikkelijk schandalige houding. Werk is werk, klaar, het een is lichamelijk misschien wat zwaarder, maar het ander weer geestelijk. Ik denk dat je na een hele dag mails sturen best moe in je hoofd kan zijn, hoe erg je het ook naar je zin hebt. En om dan maar niet te spreken over de tijden van 's ochtends tot 's avonds.

    Tijd om eens een hartig woordje met hem te spreken, met als waarschuwing die trap onder zijn ballen :cool:
     
  3. Versluis

    Versluis Fanatiek lid

    10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Petje af voor jou, dat je je al zo snel aan het werk bent gegaan!!!! Maar zijn houding.... echt, het wordt tijd dat je aan je dochter en jou gaat denken, aan hem heb je niets! Veel liefde voelt ie niet voor je, dat is duidelijk te merken aan zijn antwoord.
     
  4. Strijkkraal

    Strijkkraal VIP lid

    11 apr 2008
    10.680
    3.691
    113
    Run Forrest ... run!

    Is echt het enige wat bij mij naar boven komt als ik al je berichtjes blijf lezen. Serieus!

    Wat maakt het uit wat je doet??!! Al sta je 6 uur lang op je kop, en krijg je daar £ 1200 per maand voor. So what! Punt is dat je een inkomen genereert, en dat is meer dan dat ik van die l*ml*l kan zeggen. Hoezo geen echte baan? Gamen is dat wel ofzo??

    Ik denk dat hij zich in zijn hemd gezet voelt, hij geen baan en zijn vriendin wel. Ja, jammer dan! Er is maar 1 manier om daar iets aan te veranderen en dat is dat hij zelf een baan gaat zoeken.

    Ik zeg echt niet snel dat je ergens weg moet gaan, ik ben namelijk a firm believer van vechten voor je relatie, maar hier stap ik even van mijn principes af ... Ren weg, zo hard je kan.

    En jij moet echt meer voor jezelf opkomen. Je laat het zelf toe en daar ben jij verantwoordelijk voor. En daardoor laat je ook zelf toe hoe met Mia omgegaan wordt.
     
  5. dreamcatcher

    dreamcatcher Niet meer actief

    Ten eerste wat een ongelofelijke luie klootzak! Hij is kennelijk een grote puber aan het uithangen door de hele dag maar te gamen en niet van zn luie reet af te komen. Ik was er al lang klaar mee geweest als ik jou was..

    En ten tweede (nu ga ik waarschijnlijk iedereen over me heen krijgen) werk jij ook mee met de situatie. Want tenslotte ben jij degene die alles maar pikt. En zolang jij er zelf niet wat aan doet, en voor jezelf op gaat komen, gaat er ook niks veranderen. Dus meid, doe er wat aan.. tenzij jij denkt in zo'n situatie gelukkig te worden. Het is geen gezonde situatie voor jou om in te zitten maar ook niet voor je kind. En zij kan nog niet voor zichzelf op komen

    Heel veel sterkte met alles
     
  6. Versluis

    Versluis Fanatiek lid

    10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Ik gok op sarcasme van ts ;)
     
  7. DarkAngel25

    DarkAngel25 VIP lid

    6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    dus met andere woorden, het kan hem niet zoveel schelen??

    zet het door en zoek een mooi huisje voor jezelf en je dochter..
    misschien dat die dan inziet dat die toch echt verkeerd bezig is.
     
  8. Versluis

    Versluis Fanatiek lid

    10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Ik moest erg om deze zin lachen, maar 100% waar!
     
  9. sasjuh

    sasjuh Fanatiek lid

    8 jun 2010
    2.558
    0
    0
    operator
    In mijn vel
    Damn hey.

    Wat een loser!
    Die "vent"en die oom van hem vinden du dat je niet werkt.....nee gamen is een fulltime job ;)
    Zolang hij geen geld binnen brengt hoort hij niet te zeiken over je baan.
    Hij was er zeker toch zelf bij toen jullie je kindje verwekten?
    Niet alleen de lusten, ook de lasten, wilt hij die niet dan zoekt ie zich maar een rijke nymf. zonder kinderen.

    Ik zelf zou maken dat ik weg kwam met mijn kind.
    Net zoals hier in NL is er in de UK vast ook wel iemand die je kan helpen.
    En als het daar niet gaat weer terug naar NL komen.
     
  10. Zinaa

    Zinaa Fanatiek lid

    28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    *duwt mond dicht*

    Ok dus je bent 7 week geleden bevallen? Jij werkt nu de hele week en weg van je baby en hij hangt thuis? En hij heeft er geen respect voor omdat hij vind dat het werk niet goed genoeg is? Like really??

    Sowieso zou je (nog) niet zo lang en veel van huis moeten zijn. Je bent net bevallen en moet lekker van je kindje genieten. Bovendien snap ik niet waarom jij 6 week na je bevalling alweer werkt en hij zit thuis te gamen?? Omgekeerde wereld.
     
  11. nono

    nono Niet meer actief

    Oh mijn god. Dit is eigenlijk geestelijke mishandeling door te zeggen dat jij geen knuffels ofwat verdiend .. Hij probeerd je een min gevoel aan te praten en dat is zo laf! Vreselijk ...
     
  12. Kaden

    Kaden Actief lid

    13 dec 2011
    441
    0
    0
    Mijn vriend is ook Engels maar dat is een ontzettend lief en zorgzaam type...net zoals heel veel vrienden van ons, ik denk dat jullie gewoon pech gehad hebben.

    TS...weet niet zo goed wat voor advies is kan geven, maar ik hoop dat er snel verandering in de situatie komt. Ik zou zelf met mijn HV gaan praten en kijken of zij jou in contact kan brengen met een instantie die je misschien kan helpen.
     
  13. Vlindertjuh1987

    Vlindertjuh1987 Niet meer actief

    Hoezo wil je niet dat ze naar een kinderdagverblijf toegaat? Daar krijgt ze (als het goed is) genoeg aandacht, wordt er goed voor haar gezorgd, heeft ze andere kinderen om zich heen en weet je zeker dat er naar haar omgekeken wordt. Ik zou haar juist niet bij haar vader willen laten, als ik het zo lees doet hij alleen de hoognodige dingen met haar en verder niks. Dan zit je toch niet rustig op je werk??

    Ik vind die vriend van jou maar een lui varken, zit de heledag op ze reet te gamen en verder is alles teveel voor hem en heeft hij nog commetaar op jou ook!! Hij is je niet eens dankbaar, toont geen respect en behandeld je gewoon als een stuk stront. Ja sorry hoor, zo zie ik het als ik dit allemaal lees. Ik zou maar eens een heel goed gesprek met hem aangaan en hem heel duidelijk maken dat als hij niet heel snel veranderd, jij met jullie dochtertje vertrekt.

    Doe iets!! En doe het vooral voor je kindje, die kan zelf nog geen beslissingen maken en is afhankelijk van jou.
     
  14. vaddie

    vaddie Fanatiek lid

    30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Ik vraag me af hoe oud je vent is? 16?
    'omdat hij vind dat het geen werk is' Zou eens proberen te regelen bij je baas of er een dagje gewisseld mag worden. Jij lekker thuis en hij werken.

    Succes met de situatie. Hopelijk snel verbetering.
     
  15. Amethist

    Amethist Niet meer actief

    Wegwezen!
     
  16. Esmaralda

    Esmaralda Fanatiek lid

    8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Dit is echt niet normaal hoor, pik dit niet.
    Je bent nog zo kort geleden bevallen en doet zo enorm je best voor je gezin.
    Jij verdient echt vrije tijd, knuffels etc, dat ben je echt waard! Ook al werk je niet, dan nog heb je daar recht op!
    Waar haalt hij die onzin vandaag zeg! Hij zou juist degene zijn die dat niet waard zou moeten zijn.
    Hoe hij over jullie dochter van 2 maanden!! oud praat vind ik schofterig, het kind is nog zo klein! Hoe durft hij zoiets te zeggen, dat zou voor mij al een reden zijn om weg te gaan.

    Echt meis, je zegt dat je van hem houd, maar kom op voor jezelf, hij verdient jullie niet! Het is toch te zot voor woorden dat jij werkt 6 weken na de bevalling en meneer op ze luie kont games zit te spelen?! Jij werkt tenminste, hoe zou het zijn als jij ook lekker relaxt achter de pc ging hangen, wie haalt er dan het geld binnen!
     
  17. Kitty07

    Kitty07 Fanatiek lid

    5 jan 2011
    2.296
    25
    38
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    +1 voor zo'n beetje alles wat hier gezegd is.

    En als hij dit nu niet inziet zal hij dit nooit inzien want veranderen doe je ze toch niet.
    Ik zou dus ook niet blijven hopen dat hij in de toekomst helemaal omslaat want dat gebeurd echt niet.
    Als ik jou was zou ik echt iets voor jezelf zoeken want iemand moet hier de volwassene zijn.
    Ik krijg ook het idee dat hij jullie alleen als last ervaart op deze manier.........
     
  18. Does81

    Does81 Bekend lid

    26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Als eerste gefeliciteerd Kaala met je kleine meid! Leuk nieuws dat. :)
    Maar wat vervelend, de situatie nu. Bah... Idd zeggen dan kun je gaan is niet normaal. :(
    En rond £700 naar de oom (is dat elke maand?)...wow! Hoe komt ie aan dat bedrag? Dat is echt veel. Kunt dan beter ergens zelf wat huren, al is het een flatje. Dan is het wel je eigen plekje en hoef je tegen niemand dank je wel te zeggen verder. Weet niet of je evt recht hebt op hulp van de council? Misschien even bellen en informeren? Kan zijn dat je misschien te kort in de UK bent, maar zou het toch zeker even navragen. Al is het maar om op je pootjes terecht te komen verder.
    Hebt al contact met me gehad via pb, maar mag me altijd pben hoor, als je wat NLse aanspraak wil hebben hier. :)
     
  19. Neeltje1986

    Neeltje1986 Fanatiek lid

    29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Oh meis toch.. Ik ben niet iemand die snel zegt dat je je spullen moet pakken en vertrekken, maar meer dat je er samen uit moet komen.. Maar in dit geval zeg ik toch echt dat je zo snel mogelijk weg moet zijn daar. Dit is niet gezond voor jou en je meisje. De hele situatie met zijn oom, de lakse en zwaar vervelende houding van je vriend..

    Denk aan jezelf meis.. In jouw leven speel jij (en je dochter) de hoofdrol en niemand anders. Het zal even taai zijn, maar eerlijk? Jij red je zeker wel alleen met je meisje!
     
  20. GewoonLinda

    GewoonLinda Fanatiek lid

    4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Hij verdient jou niet. Laat hem lekker in z'n sop gaar koken, pak je spullen en je kind en vertrek.
    Klinkt simpel, dat weet ik. Maar je moet echt zo snel mogelijk weg hier. Het is niet normaal dat jij nu de hele week weg bent bij je kindje en dat hij thuis zit. Hij zou heel veel respect voor je moeten hebben, dat jij zo hard werkt voor je gezin.
    Jij moet jezelf echt een beter leven gunnen.
    Probeer daar zo snel mogelijk weg te gaan. Dit is echt geen gezonde situatie.
     

Deel Deze Pagina