Het is ook nooit goed

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaala, 10 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beauty2012

    beauty2012 Fanatiek lid

    4 mei 2012
    3.174
    16
    38
    Ik lees even mee.. Ik snap niet hoe je dit uithoud:(
    Jij werkt je het apezuur en of dat nou werk is dat je zittend doet of niet.. je werkt en verdiend geld! En je vindt het leuk! Super toch! En wat doet hij..? Noppes!
    Hij heeft pas recht van spreken als ie zelf een goede job zou hebben en dan nog mag hij niet zo tegen jou doen.

    Misschien samen in therapie zodat hij leert inzien dat hij je moet waarderen?
     
  2. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hoe is het nu?
     
  3. Skyscrapper

    Skyscrapper Fanatiek lid

    11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    nou ja, met zulke opmerkingen van hem zou ik gelijk weten waar ik aan toe was en eieren voor mijn geld kiezen.
     
  4. Miekoe

    Miekoe Fanatiek lid

    9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    #124 Miekoe, 13 jun 2013
    Laatst bewerkt: 13 jun 2013
    Wat een ongelooflijke zak hooi!!
    Zelf geen werk en dan ook nog jouw werk onderuit schoppen?
    Ik had hem de takke gegeven. Hij behandelt je als dikke poep!!
    Hij mag blij zijn dat jij tenminste wel wat doet voor de kost.
    Bah, wat een naar ventje
     
  5. Miekoe

    Miekoe Fanatiek lid

    9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Sorry, maar wat valt hier aan te waarderen?
    Ik neem aan dat het normaal is dat als man thuis zit, hij voor de kleine zorgt en haar niet dumpt wanneer oom thuis komt...
    Geef TS groot gelijk!! Ze krijgt zelf geen greintje respect van die vent, maar zij moet zelf wel zijn beetje inbreng waarderen? No way
     
  6. Kaala

    Kaala Fanatiek lid

    10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ohmy ik kan wel huilen ): Gisteren nav (jaja, geen tav meer, sorry!) dokteronderzoeken etc groot gesprek gehad. Blijkt het dat ie vanaf 2 maanden voor de geboorte van Mia al depressief is..Hij wou het me simpelweg niet vertellen omdat ie geen last wou zijn, eerst omdat ik hoogzwanger was, daarna omdat we Mia dus hadden/hebben..Ik wil hem en Mia dit niet aan doen, Mia verdient geen depressie vader, maar hij verdient ook geen leven zonder zijn dochter ):
     
  7. evi83

    evi83 Fanatiek lid

    10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig weet je nu dat er wat aan de hand is en kan er wat aan gedaan worden met medicijnen en therapie.
    Wacht het nog even af, geef het een maand of twee.
    En praat erover, leg m uit hoe je je voelt.
     
  8. Kaala

    Kaala Fanatiek lid

    10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Precies! Toch voel ik me wel een beetje schuldig, hij kan er dus eigenlijk niet al te veel aan doen.

    Dokter zei dat ik blij mag zijn dat ie me niet heeft geslagen o.o
     
  9. Strijkkraal

    Strijkkraal VIP lid

    11 apr 2008
    10.680
    3.691
    113
    Jeetje, wat een ontwikkeling. Maar wel eentje waar jullie mee verder kunnen.

    Overigens vind ik de opmerking van de dokter echt te idioot voor woorden????? Dus iedereen die depressief is gaat slaan?
     
  10. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nou sorry maar wat een rare dokter :(
     
  11. evi83

    evi83 Fanatiek lid

    10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beetje vreemde opmerking ja....
    Maar goed, heel veel succes, (h)erkenning van het probleem is de helft van de oplossing :)
     
  12. mimi83

    mimi83 Niet meer actief


    Omdat ie depressief is. Mieter op. Wij zijn allebei depressief geweest en ja je kan raar reageren maar het is zeker geen vrijbrief om normale waarden en normen te laten varen en ook niet om alles maar te pikken onder motto. Hij is depressief! Als hij nu al zolang depressief is moet hij er wat aan doen en hij word dan niet beter van thuis zitten gamen!
     
  13. Kaala

    Kaala Fanatiek lid

    10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nu is die dokter sws een beetje vreemd. Vind depressie echt geen excuus om iemand te slaan (heeft ie ook niet gedaan dus beter!)

    Maar het gaat tot nu wel beter..Hij heeft een speelmat voor Mia gekocht en ligt op de vloer met haar :p Heel lief om te zien

    En volgende maand geen WOW meer voor hem.
     
  14. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dit dus.
    Ik ken jou verder niet, ook je verhaal niet maar begrijp dat je in Amerika zit bij een waardeloze vent. Zou persoonlijk een heel goed gesprek met hem aangaan, helpt dat niet met de kleine op het eerste de beste vliegtuig naar Nederland stappen.
     
  15. sydneys

    sydneys Niet meer actief

    Ik ben blij dat dit er uit is, kan hij daar aan werken

    Hoe gaat het eigenlijk met die "andere"? Is hij nog zo een probleem? Steunt je vriend je wat meer?
     
  16. Kaala

    Kaala Fanatiek lid

    10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Aah, de andere hmm..Die is niet depressief, dat is zeker. Hij doet normaal. Op dit moment.
     
  17. EdelHertje

    EdelHertje Niet meer actief

    Sorry, ik snap werkelijk niet wat je daar nog doet.

    Er gaat geen week voorbij dat er geen "klaag" topic is over is wat voor situatie je leeft en telkens komen er nieuwe problemen bij...

    Klagen is makkelijk maar het is beter om iets aan de situatie te doen en dat wil niet zeggen dat, dat makkelijk is maar het moet wel gebeuren wil je van deze situatie af komen.

    Ik zou verhuizen naar een eigen huis. Je geeft aan dat je voor het geld wat je nu betaald een 3 kamer woning kan huren, doe dit dan!
    En zonder spaargeld zal dit de eerst komende tijd moeilijk zijn maar je zit dan wel in een fijne rustige omgeving voor jou en je dochter!
    Wellicht dat jou vriend dan ook de rust vind om aan zijn depressie te werken.
     
  18. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Amen.. :)
     
  19. raspberry

    raspberry Niet meer actief

    Ehm.... pardon? Hij werkt NIET en zit te zaniken over dat jouw werk geen werk is?????
    Nou, dan gaat hij jouw baan toch lekker doen en jij thuis zijn met je kleine? Problem solved, zou ik denken.
    Jemig, wat een ongelovelijke hork, die vent van jou! :( Dat moet je echt niet accepteren!
     
  20. Coquelicot

    Coquelicot Niet meer actief

    Waar zit je trouwens in de UK?
     

Deel Deze Pagina