Het is ook nooit goed

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaala, 10 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanmeisje

    mamavanmeisje Fanatiek lid

    17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Alarmbellen gaan bij mij rinkelen! Heb je daar ook een wonignstichting? Schrijf je iig in en probeer wat geld (echt voor jezelf en voor nood) te sparen. Je krijgt geen respect en wordt geisoleerd van je vrienden en omgeving. Dat is NOOIT een goed teken!

    Nog een tip: bepaal voor jezelf eens je wensen en je grenzen. Ga daarna pas het gesprek met je partner aan. Probeer je wensen te halen en ga niet voorbij aan je grenzen. Op wensen kun je consessies doen, doe dit niet bij je grenzen. Snap je het nog?
     
  2. chrystel73

    chrystel73 VIP lid

    9 jan 2009
    6.185
    2.388
    113
    en wat gaat ie aan die depressie doen ( als het al zo is)

    Krijgt hij medicijnen , heeft hij contact met een hulpverlener, is hij in therapie.

    Van gamen wordt het iig niet beter.

    Ik ben zelf herstellende van een ernstige depressie en doe er van alles aan om eruit te komen. medicatie, therapie, delen met mijn omgeving.

    Waarom verzwijgen dat je een depressie hebt. Dat maakt het er allemaal toch alleen maar slechter op. Wat heb je dan nog voor relatie vraag ik me af.

    Om een depressie vraagt niemand maar of je er wel wat aan gaat doen of het als excuus gaat gebruiken wel.
     
  3. wasmachine

    wasmachine Niet meer actief

    Ik schrik ervan dat er mensen zijn die hun partner zo behandelen en beoordelen , omgeving. Enige dat heel langzaam een beetje kan helpen is denk ik een dikke vette spiegel voor houden en er scherp op in gaan hoe het werkelijk zit ook al is het misschien kinderachtig om zo op zijn niveau te gaan zitten. En jij gebruikt overdag je hersens tenminste nog, wat ik wel een vorm van werken vind. Van wat hij de mens brengt met gamen hoeft niemand het te hebben.
     

Deel Deze Pagina