Geboortekaartje met getinte/donkere kindjes

Discussion in 'Zwangerschap' started by Noramay, Jan 24, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Noramay

Noramay Lid

Aug 4, 2014
    49
    0
    6
    Suriname.& Brabant
    Hi allemaal,

Ik ben even op het internet aan het speuren geweest, maar het is nog verdomd lastig om een leuk geboortekaartje te vinden waar geen blank maar een getint/donker kindje op staat. Ik vind het zo raar om een laartje met een blank kindje te sturen als het kindje zelf niet blank is..
    Heeft iemand tips of ervaringen?

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    eigen foto? Ik vind het zelf ook vreemd om een kaartje rond te sturen met een kindje erop wat niet jullie kindje is, ongeacht foto of tekening

3. Kanarie

Kanarie Fanatiek lid

Mar 14, 2014
    1,524
    1,570
    113
    Zuid-Holland
    Ik heb bij Kaartje2go net wel geboortekaartjes gezien met plaatjes van een donker kindje. Die staan bij de adoptiekaartjes, maar je kan daar alles helemaal naar wens aanpassen.

Of het je smaak is weet ik (uiteraard) niet maar daar hebben ze er wel een paar.

Succes!

4. KimberlyJasmin

Nov 27, 2014
    26
    0
    0
    Vind ik ook raar inderdaad... Wij gaan zelf een paar foto's schieten en zetten die er op.

5. Juul83

Juul83 Actief lid

Apr 15, 2014
    447
    0
    0
    Geen ervaring mee maar wat belachelijk. Anno 2015 zou je toch denken dat daar genoeg vraag naar is.

6. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    Geen ervaring, maar vind het eigenlijk wel raar! Wij zijn blank dus heb er eerlijk gezegd niet bij stil gestaan, maar nu je het zegt heb ik ook geen enkel kaartje gezien met een donker/getint kindje.
    Misschien idd een eigen foto?

7. Purk

Purk Fanatiek lid

Nov 19, 2013
    3,189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar je zet toch sowieso geen foto van een ander kind op je kaartje? Ongeacht de huidskleur of wat dan ook. Lijkt me heel raar of van iemand een kaartje te krijgen met foto en er dan achter te komen dat dat niet hun kind is maar een modelletje...

8. Bine84

Bine84 Actief lid

Dec 22, 2014
    442
    288
    63
  9. Essje

Essje Fanatiek lid

Feb 9, 2011
    2,177
    372
    83
    Female
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Bij Liefleukeneigen.nl kunnen vrijwel alle kaartjes qua huids en haarkleur volledig aangepast worden:) assortiment is ook heel breed!;)

10. Yan

Yan Bekend lid

Dec 10, 2012
    886
    0
    16
    Als je een leuk kaartje ergens hebt gezien, kun je ook vragen of ze de kleur aan willen passen. Meestal is dat wel gratis!

11. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

Mar 1, 2012
    1,148
    3
    38
    Drenthe

Precies dit

12. Cammy

Cammy Fanatiek lid

Feb 24, 2014
    1,905
    2
    38
    Haha, ja precies dit!

13. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

Jun 12, 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    In eerste instantie vond ik het ook raar een baby op de kaart die niet van jou is maar ik denk dat je gewoon illustraties bedoelt? Want dat zijn inderdaad wel vaak blanke kindjes. Maar je hebt natuurlijk ook veel kaartjes waar helemaal geen kindje opstaat, dat zou je ook nog kunnen doen.

14. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Doet me meteen denken aan pleisters. De blanke huidskleur is veel goedkoper en veel meer verkrijgbaar dan de donkere versie.

In Europa worden er toch bijna net zo veel donkere kindjes geboren als lichte kindjes?

15. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

Oct 9, 2014
    1,213
    1
    0
    Drenthe
    Ik weet niet waar jij vandaan komt Shampoo (Bijlmer? ;) ) maar in Europa worden veel meer blanke kindjes geboren haha.

Wel vind ik het raar, dat er niet veel meer kaartjes te krijgen zijn met donker getinte babyplaatjes, en deze alleen te vinden zijn bij het kopje 'adoptie'.
    Dergelijke websites zouden daar wel wat aan mogen doen.

Share This Page