Ik werd vanochtend wakker en ben denk ik ongesteld. Ik geef volledige bv. Normaal gesproken heb ik altijd heel erge buikpijn als ik ongesteld ben maar heb nu nergens last van. En het is ook maar heel weinig. Ben ik nu ongesteld of is het een tussen bloeding? Kan dat? Krijg ik nu wel een eisprong. Help!!!
Hoi Sanka, Ik heb zo'n bloeding met ongeveer 8 weken gehad. Ik weet niet of het een echte ongesteldheid was. Ik ben tot nu toe niet meer ongesteld geweest. De verloskundige zei toen tegen mij dat het nog wel eens een restje kan zijn van het vloeien. De eerste echte ongesteldheid is vrij heftig en veel. Tenmiste bij mijn dochter. groetjes Tanna
Ik werd ook weer ongesteld na 3/4 maanden, dus het kan wel! Iemand die ik ken had het ook veel minder heftig dan voor de bevalling, en bij mij zelf is het vanaf de eerste keer gewoon weer zoals vroeger (zonder pil dan). Het is niet zo dat de BV je "beschermt" tegen je ongi. Het kan langer duren, maar dat hoeft dus niet altijd zo te zijn!
Ik werd met 4 maanden heel licht ongesteld, wel met lichte buikpijn. (niets in vergelijking tot voor de zwangerschap) Echter is mijn dochtertje nu 6 maanden en tot nu toe nog niks weer gezien en ben niet zwanger.
ik heb sinds 3 dagen nu wat bruine afscheiding af en toe.. geen krampen, geen helder rood.. weet neit zo goed wat ik er mee moet.. heel irritant.. dan ben ik liever gewoon ongesteld dan weet ik dat ik er met een week weer vanaf ben.. nu is t maar afwachten..
Bij mijn eerste werd ik het alweer na ruim 4 weken en bij de tweede zelfs al na ruim 3 weken, beide bij volledige borstvoeding. Mijn vk vertelde mij dat dat komt omdat mijn kindjes al zo snel een lange tijd tussen de voedingen lieten zitten, soms wel 5 uur of meer, je lichaam gaat dan weer het hormoon voor een eisprong aanmaken. Je ziet dus vaak dat je weer ongesteld wordt wanneer het kindje gaat doorslapen.