Het is over.

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door shirley125, 18 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shirley125

11 sep 2008
    91
    0
    0
    Amsterdam
    Nu, 2 weken voordat ik moet bevallen, heb ik er een punt achter gezet.

Mijn vriend heeft mijn hele zwangerschap 'zuur' gemaakt, dacht alleen maar aan zichzelf, gaf me ontzettend veel stress, en heeft me met alles laten stikken, en mij en m'n moeder alles voor het kindje alleen laten regelen terwijl hij de vader is.

Ik vond het ZO moeilijk om bij hem weg te gaan, ondanks dat hij nog drugs gebruikte toen hij hoorde dat hij vader werd, en ik vermoed dat hij vreemdging de laatste tijd.. Maar als ik ergens iets van zei dan was ik een ziekwijf en moest ik mijn bek houden.

Altijd als we ruzie hadden dan was ik een hoer, en mocht ons kindje dood vallen wat hem betreft, hij heeft me duizenden keren gezegt dat ik beter een abortus had kunnen doen omdat we toch geen goeie ouders worden, en dat het MIJN gedoe was, en dat IK er maar voor op moest draaien omdat ik geen abortus heb gedaan, wat hij niet helemaal zag was dat hij de vader is..

Maargoed, vandaag heeft hij mijn camera verkocht, om geld voor coke terug te betalen aan iemand, zonder het met mij te overleggen omdat het toch 'een goedkoop kutding' was. Hij heeft geen respect voor niks of niemand, en liegt alles bij elkaar.

Tuurlijk vind ik het heel erg, en ik WEET dat hij het weer goed gaat komen maken vandaag of morgen, maar ik moet echt proberen sterk te zijn en niet meer bij hem terug te gaan. Echt niet gewoon, hoe moeilijk het ook is. Het is niet goed voor me, ik word depressief als ik met hem ben, en voor mijn kindje is het al helemaal niet goed, zo'n persoon bij haar in de buurt.. Dat wil ik haar niet aandoen. Ik wil niet dat zij dezelfde pijn krijgt als ik doordat ze zo'n onverschillige klootzak als vader heeft.

Dus ik weet dat ik hier heel goed aan doe. Ondanks dat het heel veel pijn doet.. :cry:

2. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Ik vind het erg goed dat je bij hem bent weggegaan, als ik dit zo lees verdiend hij jou niet.

En het is ook beter voor het kindje... geen stress.

En dat hij drugs gebruikt is al helemaal niet goed, vooral als je kinderen hebt vind ik dat niet kunnen.

Hij heeft je tijdens de zwangerschap helemaal niet gesteund, dus jij red het makkelijk zonder hem. Je verdiend wel beter.

En het is niet alleen jou zorg...hij heeft zijn leuter toch in je gehangen.

Maar ik zou er niet zoveel moeite mee hebben, je moet je er gewoon overheen zetten, je bent beter af zonder hem! en je hebt ook nog altijd je moeder, die helpt je vast wel.

sterkte! -xxx-

3. lovelybaby

lovelybaby Actief lid

30 sep 2008
    115
    0
    0
    verpleeging
    ede
    Poeh..wat zal dat een moelijke stap voor je zijn geweest, maar ik denk zeker dat je hier geen spijt van krijgt!
    Wat moet daar van terrecht komen dalijk na de geboorte?
    Ik kan er niet over meepraten want ik ben getrouwd en gelukkig,maar het lijkt me zo vreselijk om zon zwangerschap te hebben...
    En al helemaal om alleen te bevallen zonder man of vriend die je kan ondersteunen..
    Maar ik las dat je nog een lieve moeder hebt..
    Meid, ik wens je heel veel sterkte toe en hoop dat je toch nog kunt gaan genieten van je kleine meid, ik vind het heel moedig van je dat je zo sterk partij kiest voor je baby!
    Echt jij verdient een hele lieve man en vriend!en je baby een lieve vader die er voor hem/haar zal zijn...
    VEEL STERKTE!

liefs

4. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Oh meid blijf bij hem weg!

Je bent nog heel erg jong, zie de komst van je meisje als een nieuwe kans en een nieuw leven.
    Laat hem verder puberen, geniet van je dochtertje en je hebt nog alle kansen in het leven.
    Laat je jeugd en leven niet verpesten door hem.
    En ja hij is de vader van je kindje, maar dat is geen reden om ongelukkig bij hem te zijn.
    Beter 1 gelukkige ouder dan 2 ongelukkige.

5. Angelie

Angelie Bekend lid

21 okt 2008
    607
    0
    0
    Lekker voor jezelf en je kindje kiezen zou ik zeggen! Je hebt je al door een hele moeilijke periode mét vriend heen weten te slaan. Met alleen maar extra stress en gedoe. Je zult zien dat je het zonder hem echt een stuk rustiger en ontspannener krijgt.

6. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Ik ben het helemaal eens met de andere dames hier!
    Laat die egoïstische eikel maar een beetje op zijn eigen sudderen! En ja, hij gaat waarschijnlijk veel te laat beseffen dat hij fout is geweest en dan gaat hij een beetje klagen dat hij je terug wilt waarschijnlijk maar ik geef je 1 goeie raad en dat is: LAAT 'EM LOPEN!

Je kan mischien denken dat hij is verandert en je wilt hem dan nog een kans geven, maar dan denk je verkeerd.Iemand die zo aan de drugs zit en je spullen verkoopt voor drugs te kopen is helemaaaaal verkeerd en ik hoop voor jou en je dochtertje dat hij jullie gerust laat...Want dat is alleeen maar slechte invloed. Je dochtertje heeft nu een sterke moeder nodig die er voor haar is...Zoals jou moeder er voor jou is! Jullie komen er zeker doorheen! Met jullie Drietjes: GIRLPOWER :D

En nog heeeel erg veel succes met de bevalling en je kleine meid!

7. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    ook ik ben gelukkig getrouwd, en mijn man boeit het wel hoe het gaat met mij en men zwangerschap gaat en is een goede vader voor zijn kind!Kan ook niet echt mee praten, maar vind je ondanks je leeftijd een hele verstandige meid!Jij en je baby gaan voor....laat hem maar in zijn eige sop gaar koken.Want een vader die niks om alles geeft als alleen maar aan coke moet je links laten liggen!Heel goed gedaan....maar wat doe je met erkening, laat je hem wel erkennen of wat?

8. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Hele wijze beslissing, meis!
    Wat heb je aan zo een man? Niks..
    Ze zeggen weleens: 'Als je 'het gedrag van iemand wilt voorspellen, kijk dan naar het verleden'.

Nou, geloof mij...
    Je bent beter af zonder zo iemand in jouw leven en die van je dochtertje.

Mijn moeder is ook 25 jaar samen geweest met mijn vader in de HOOP dat hij zou veranderen en de drank links zou laten liggen.
    NIET DUS!
    Gevolg is wel geweest dat ik en mijn zus en broertjes een rotjeugd hebben gehad hierdoor..
    Ze is nu al een paar jaar weg bij hem en eindelijk gelukkig. Wou dat ze dat veel eerder had gedaan, dan had ik nu een hele andere kijk gehad op mijn jeugd.

Sterkte. Kus en knuffel!

9. LoveMeGirl

20 dec 2008
    46
    0
    0
    jeee meis wat een naar verhaal zeg :(
    ik wil even zeggen dat ik het erg moedig van je vind om deze beslissing te nemen zo een 2 weken voor je bevalling ;)

heel erg veel suc6 met de bevalling & sterkte met alles verder!

Liefs W

10. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Oh meis wat geweldig van je!

Dit gaat je leven een stuk aangenamer maken!

11. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Moedige beslissing van je, en zo te lezen de allerbeste die je hebt kunnen maken voor jou en je kindje! Succes!

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Heel goed dat je bij hem bent weg gegaan ! wat denkt hij wel, of zo weinig respect te tonen aan zijn vriendin, de moeder van zijn kind.
    En nu sterk blijven. Je kleine is veel beter af zonder zo'n papa.

13. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Jeetje meid, wat een klotevent! Laat hem lekker barsten. Iemand die zo met jou en je kleine omgaat verdient niks goeds.
    Maar wat is zijn reactie nu, nu je bij hem weg bent? Komt 'ie met duizenden spijtbetuigen aan of laat hij gewoonweg niks van zich horen?
    Mocht dat 1e het geval zijn, dan zou ik zeggen; trap er niet in!
    Vergeet niet wat hij je allemaal aangedaan heeft.
    Volgens mij ben je een hele sterke meid die het prima red. Je hebt gelukkig een lieve moeder die je veel helpt en steunt.
    Je moet je nu richten op de bevalling, want die kan elk moment beginnen. Je meisje is nu het belangrijkste wat telt, vergeet dat niet!
    Ik wens je alvast heel veel succes met de bevalling en als je eenmaal je dochter in je armen hebt is dat het belangrijkste wat telt!
    Ze heeft je nodig.

Liefs Jeanine

14. Wat goed van je dat je van die eikel af bent.. Al zal dat niet zonder gevoel en traan gaan! Maar hou in je achterhoofd dat dit het laatste is wat goed is voor je kindje.
    Je ex heeft er duidelijk nog geen zin in en is denk ik veeeels te onvolwassen om uberhaupt kinderen te hebben..
    En blijkbaar heeft hij er ook geen trek in om die vaderrol te vervullen dus zou ik het lekker in je eentje doen..
    Een zaaddonor maakt je nog geen vader.. En dat heeft hij dus bewezen..
    Als hij zelfs een camera verkoopt van schulden van coke moet je je afvragen tot hoever die jongen in de shit zit..
    En het idee dat jij lekker ligt te tutten met je beeb en er komen mannen geld halen is verschrikkelijk..
    Dus zorg er lekker voor dat jij en je moeder je dochter alle liefde en aandacht geven en dat dus niet geven aan die enorme loser.
    Je komt er echt wel!

15. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ik sluit me volledig aan bij de rest.

Knap dat je bij hem weg bent gegaan. Het zal in het begin moeilijk zijn maar wel het beste voor jou en je kindje. Zoek steun bij familie en vrienden en je gaat het wel redden!

16. sillie78

sillie78 Actief lid

13 nov 2008
    392
    0
    0
    maatschappelijk werker
    Wat ontzettend goed van je zeg! jeminee en dat net voordat je bent uitgerekend. Ik vind je een moedig persoon.
    Ik denk wel dat je de beste keuze hebt gemaakt. Hij klinkt niet heel erg stabiel. Doe jezelf en (nog belangrijker) je kind dit niet aan.

Meid, ik hoop voor je dat je het volhoudt. Laat hem maar lekker in de coke stikken!
    En je moet maar zo denken, volgend jaar rond deze tijd ben je hem al lang en breed vergeten en heb je misschien wel een hele leuke vent getroffen.

17. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hey Shirley, we zijn al bijna een maand verder... Hoe is het nu met je? Ik ben erg benieuwd. Je kindje is al geboren, zag ik. Gefeliciteerd! Wat er ook gebeurt, ik hoop dat jullie samen heel gelukkig zullen zijn!

18. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    He meid, ik zag dat je mama bent geworden van Zoë. Van harte gefeliciteerd! Ik wens je veel succes met je verdere beslissingen.

19. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Jeetje wat een verhaal :(
    Daar moet je absoluut niet meer bij terug. Jij verdiend veel beter.
    En zo ik jou verhaal lees, ben jij een hele sterkte meid die het makkelijk alleen aankan, daar heb jij hem niet bij nodig.
    Ik weet zeker dat je een keer een beter jongen leert kennen die er wel voor jou en je kleine meisje is.
    Je hebt een hele goeie en wijze keus gemaakt.
    En zo te lezen heb jij een geweldige lieve moeder die jou steunt.
    Meid dit is echt beter voor jou en de kleine.

20. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    En inmiddels ben je mama..
    Hoe gaat het nu?
    je bent toch niet naar hem teruggegaan he?
    Ik vind het zó knap dat je bij 'm weggegaan bent..iemand die de camera van zn vriendin voor coke verkoopt verkoopt vervolgens net zo goed t wiegje van zn kind voor coke!
    Als ie niet máánden in aan afkickkliniek heeft gezeten, moet je m NIET geloven als ie beweerd dat zn leven verbeterd is en blabla..
    Mocht je er ooit weer in dreigen te trappen...alsjebliet doe het niet en denk aan je zelfrespect en dat van je kindje!
    Echt heel goed, ik hoop dat je het red nu..je bent vast en zeker beter af zonder hem!

Deel Deze Pagina