zou het zo kunnen zijn??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Isis857, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Hoi meiden,

Vanaf 7 dpo heb ik krampen en af en toe steken laag onder in mn buik. Ook zijn mn borsten gevoelig. Met name mn tepels jeuken met vlagen verschrikkelijk en af en toe doen mn borsten zeer. Het lijkt op een soort steken dan. Gister al licht een beetje misselijk. Vandaag een weeiig gevoel in mn buik en sinds sinds de middag behoorlijk misselijk. Had er gister ook last van, maar dacht dat het misschien moeheid en een reactie op een borreltje van O&N was.. ;)
    Verder heb ik 7 dpo een tempdaling van 0.2 C gehad. Vervolgens de dag erna een tempstijging weer van 0.2 C en de dag daarna een lichte stijging van 0.1. temp houdt aan. Temp is nu 37.2 C.

Wie herkent dit? Ik heb het idee dat het symptomen zijn die op innesteling lijken, maar ben benieuwd of er nog meer dames zijn die dit hebben gehad en of ze wel of niet zwanger waren :)

2. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Hier dezelfde symptomen in de maand voor ik zwanger werd, alleen ik temperatuurde niet. Je leest het goed: in de maand vóór ik zwanger werd. Niks aan de hand dus, ik werd hartstikke ongesteld.

Een maand later niks aan de hand, geen symptomen of wat. En toen was ik hartstikke zwanger.

Kortom: je hebt ja en nee. Het kan echt twee kanten op gaan en geduld is het toverwoord in deze.
    Rot he? ;)

3. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Bedankt voor je reactie NooNoo! Haha dat is het m juist..dat wachten.. Ben ik niet zo goed in.. :D Maar zal toch wel moeten.
    Ben ook gewoon nieuwsgierig hoe het anderen is vergaan! Beetje vergelijkingsmateriaal vergaren ;)

4. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap de innestelling gevoeld:
    Op 7 dpo lag ik in bed en voelde een felle steek, soort kramp in mijn buik... 5 minuten lang, ik kwam nog niet meer omhoog zo'n vreemde pijn ;) ik dacht gelijk aan een innestelling ;) 2 dagen later teste ik al licht positief ;)

Spannend voor je.... :):)

5. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Ook op 7 dpo dus? Wow, dat je er zo zeker van was dat het innesteling zou zijn!
    Ik durf nog niet zo goed te testen..donderdag is pas m'n nod. Ga proberen om tot dan te wachten, al vind ik het wel lastig met de krampjes en de pijn in m'n borsten ;) Had nooit last van m'n borsten..
    Maar t wordt nu steeds erger..vind het ook zo spannend!

Ook wel heel spannend voor jou zeg! Een man die er zo zeker van is en je kind die steeds baby roept :D ze zeggen dat kinderen het aan kunnen voelen he..
    Wanneer ga jij testen? Ik zal voor je duimen!!

Deel Deze Pagina