Hoi dames, Voor de eerste keer lijken de action ovulatietest en aardig te werken... Afgelopen dagen liep het streepje mooi op en vandaag deze... Mijn vriend komt alleen pas morgen eind van middag pas weer terug na twee weken werken... Is deze al positief of kan hij nog donkerder? Zijn wij te laat of zijn we morgen nog optijd als ik hem meteen mee bed in sleur
Ik vind deze nog niet echt positief. Maar mijn action testen werden nooit positief terwijl ik bij anderen wel positieve testen zie. Je ei springt binnen 48 uur na positieve test, dus je bent nog wel optijd hoor!
Hij kan opzich nog donkerder, maar ik heb met de action testen ze niet elke periode zo donker, de donkerste komt wel overeen met m'n temperatuur, maar is niet echt een knaller. Gewoon morgen (en eventueel vanavond) nog eens testen. En het gewoon gezellig maken zodra je vriend terug is! Kan nooit kwaad. En misschien is dat wel precies op tijd
Ik zeg: sleur die vent van je lekker het bed in. Sowieso fijn als je elkaar twee weken niet gezien hebt hahaha
Dat gaat zoiezo gebeuren. Twee weken is erg lang... Met een klein beetje geluk komt hij toch vanavond vast thuis
Nou, ik heb dus die maandag mijn ei gevoeld De hele dag het zware gevoel daaronder.. alsof mijn menstruatie doorkwam.. Mijn vriend is die zondagavond al thuisgekomen en natuurlijk meteen naar bed Helaas dag van ei zoveel pijn dat nog een keer niet ging lukken.. Dagen erna ging het wel weer en 2 a 3 dagen later begonnen de steekjes weer, vooral aan de linkerkant.. Plassen is gevoelig en bij vlagen misselijk.. Savonds in bed weer opvlieger en gisteren zeker een halve dag last van roze afscheiding. Deze is nu weer gestopt Zou dit een innesteling geweest kunnen zijn? Het zou zo bijzonder zijn, extra deze maand. Maar tegelijk ook erg bang en onzeker ivm mijn bbz afgelopen april.. Deze zat in de linker eileider.. De pijn zit voornamelijk weer links