gefeliciteerd. ik ben een september 2006 mama. je komt bij de sep mama's bij bevallingslijst volgens mij. geniet ervan
GEFLICITEERD Sylvia! Het 1e gedeelte van je pendel is uitgekomen, nu het 2e gedeelte nog. Hopelijk gaan de 1e 12 weken snel voorbij. En je zult 7-7-7 een stralende bruid worden! Geniet ervan! X Neia
Ik ben trouwens waarschijnlijk 14 september uitgerekend. het is natuurlijk ook even wachten wat er bij de eerste echo uitkomt (ze doen waar ik heen ga altijd termijnecho). maar dan ben ik nu dus 5 weken zwanger en in de 6e zwangerschapsweek. Liefs Syl
Helaas heb ik vanaf vanochtend bloedverlies, is vanaf een klein uurtje nadat we sex hebben gehad.... maar het bloeden is nog niet gestopt en ik heb steeds ongi krampen..... wat voel ik me nu ontzettend rot! Het mag niet weer misgaan/..al ga ik daar nu wel vanuit... Ik ben wel erg misselijk.. Ik hoop dat het niks is Liefs Syl
He Syl! Gefeliciteerd meis! Ook ik meld me aan bij de September mama's! O ja..en ook ik ben de 15e uitgerekend ..dus we gaan gelijk op Genieten he? Kus Angeltje
Oeps..sorry..las je laatste bericht net pas.. Ik hoop dat alles in orde is...ben je al langs de HA geweest? Ik zal aan je denken... Sterkte.. Kus Angeltje