Zwanger door de pil heen.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door RobinS, 18 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobinS

RobinS Lid

7 jul 2011
    46
    0
    0
    Hay,
    Ik vroeg mij af of er veel vrouwen zijn die door de pil heen zwanger zijn geworden.
    Zelf slikte ik gewoon regelmatig de pil en vergat hem nooit.
    Toch ben ik zwanger geworden, waar ik natuurlijk wel erg blij
    mee ben!
    Geen moment overwogen om het weg te laten halen omdat er genoeg vrouwen zijn die het helemaal niet lukt om zwanger te worden dus vind ik dat je er juist extra blij mee moet zijn!

Hoe denken jullie hier over en hoe is dat bij jullie gegaan?
    :)

2. raldaellen

raldaellen Niet meer actief

Hey!

Hier ook hoor! Mijn Zoontje kwam door de pil. Nooit vergeten, niet ziek geweest in die tijd niets! Was eerst wel onwijs van slag! Maar weg laten halen, nee nooit! ook niet over hoeven te denken!
    De tweede die liet lang op zich wachten maar is nu (pril) aanwezig dankzij IVF ;) in die 5 jaar dat het dus niet lukte, was ik dus Extra blij met het onverwachte "kadootje"

Groetjes!
    Ellen

3. chadee

chadee Actief lid

12 jun 2011
    234
    0
    0
    Huismoeder
    Gelderland
    Hey,

Ook ik ben door de pil heen zwanger geraakt. Ik slikte hem net voor de tweede maand, wist wel dat die met antibiotica en bij overgeven niet meer (volledig) werkte. Ik wist daarnaast niet dat dat ook voor gold als je aan de diarree was.

Het was eerst wel eventjes wennen, maar we zijn er nu hartstikke blij mee, we kunnen niet wachten tot ons meisje er eindelijk is!

Deel Deze Pagina