@Chikai, gelukkig gaat Job pas vanaf 12 januari echt naar het KDV. Voorlopig blijft het dus nog even alleen bij a.s. maandagmiddag. Ik kan gelukkig nog 4 weken van mijn verlof genieten. Liefs
Heerlijk he! Dat is trouwens wel toevallig, mijn eerste werkdag is ook 12 januari, maar dat komt omdat mijn verlof eindigt in de kerstvakantie, dus dan heb ik nog 2 weken vrij... Geniet er zeker nog maar even van, ik wil wel 9 maanden verlof geloof ik!!
Lily is vandaag voor de 2de keer aan het wennen bij de gastouder. Heb haar dit keer zowaar zonder tranen weg kunnen brengen (afgelopen maandag heb ik alleen maar moeten huilen). Daarna ben ik flink de schuur gaan opruimen, wilde de verlengsnoeren zoeken voor de kerstlichtjes. Daar ben ik uiteindelijk bijna 2 uur mee bezig geweest. Jemig wat een troep heeft die vent van mij zeg. En geen stekkerdoos gevonden Nu blijken ze achter een machine te liggen die ik met geen mogelijkheid aan de kant krijg dus manlief mag zaterdag even de schuur in. Daarna ben ik de gelukkige huisvrouw gaan kijken (jemig, hij is schokkender als het boek). En nu ben ik aan het wachten op een telefoontje van de oppas dat ik mijn meis weer op kan komen halen. Ze ligt te slapen. Oh wat duurt de tijd lang nu... Hahaha Chikai, daar teken ik voor, 9 mnd verlof! Mijn vriendin woont in Duitsland en heeft gewoon een jaar verlof! 70% doorbetaald. Wil ik ook! Pampers houden zeer veel tegen. Lily heeft ook flinke poepbroeken af en toe en het schiet er maar zelden tussendoor. Tegen de tijd dat Sinterklaas voor Lily werkelijkheid wordt is Mayla al een puber dan kan ze het spel goed meespelen. Vervelend dat Job al een voorkeurshouding heeft Stoetel. Gelukkig zijn jullie er snel bij Lekker dat hij zo goed groeit! Gefeliciteerd met je contract Liza!! Heerlijk
Jullie geloven het nooit.... Ik stond zelf op knappen, maar goed, je moet er iets voor over hebben! Thijs heb ik gisterenavond om half acht voor het laatst gevoed, daarna heeft hij geslapen tot half negen. Toen een uur mee aan het rommelen geweest, om half tien viel hij in slaap en net werd hij pas wakker!!!!! Hij heeft dus gewoon van 21.30u tot 8.15u geslapen!!
Chikai, super zeg! Geniet ervan. Het knappende gevoel neemt vanzelf wat af, en ik kolf nu 's ochtends vaak de andere borst meteen leeg. (hij krijgt 1 borst per keer) Heerlijk he! Marieke, Mannen.... Hahahahaha. Hier hetzelfde, al kan hij in huis nooit wat vinden, dus waarschijnlijk zal hij hetzelfde zeggen. Wennen goed gegaan? en bij Stoetel ook? Ik vond (en vind) het helemaal niks hoor, F. op het KDV. Maar ze zijn prima voor hem, dus ik moet er echt even doorheen. Hier afwisselend Pampers, Kruidvat, AH eigen merk en nu toevallig jumbo eigen merk. Die van jumbo en AH zijn wat stugger, maar dat vind ik zelf juist wel fijn. pampers ben ik het minst enthousiast over. Nu poept F. ondertussen echt nog maar 1x per 2/3 dagen, en dan geef ik hem meteen een schone luier (ik wacht geen 5 min, risico is me echt te groot) en dan lekt hij eigenlijk ook nooit door. Prikjes zijn prima gegaan. Net zoals de eerste keer heeft hij alleen maar geslapen. (dus dat geeft hoop Chikai) Nu kan onze arts ook echt goed prikken, dus huilen doet hij max. 10 seconden en daarna is hij weer helemaal rustig. Bedankt voor alle felicitaties! Ik ben er echt super blij mee, helemaal omdat ze de hele organisatie op de kop gooien, dus dit is echt de bevestiging dat ze super tevreden zijn. (ik werk ook in een erg leuk team, dus dat helpt ook) Rodelief, wanneer ga jij weer aan het werk? Had jij er nu vakantie achteraan geplakt? Marieke, de gelukkige huisvrouw een goede film? Ik vond het boek niet zo geweldig nl. Nou, Floris is wakker. Tot later.
Lizab: ik ben gestopt met werken toen mijn oudste werd geboren. Heerlijk huismoeder zijn. Bevalt prima!! Alle tijd voor de kids. Hier ook de film gezien de gelukkig huisvrouw. Goeie film. Ik kneep hem echt bij de bevalling!! Aaahhh..... Hier alles zijn gangetje.
zo, het is weer rustig hier. Cars, al bevallen??!! Zo, wij gaan straks met dochterlief naar K3. Floris naar opa en oma, en dan echt een uitje met zijn drieen. gezellig.
He dames, Ben ik ff. Op 7 december is onze dochter en zusje Eva Ilana Aymee geboren. We noemen haar Aymee. Ze was 3300 gram en 53 cm. Een echt klein meisje dus. Alles gaat verder prima. Ik kom binnenkort weer aanwaaien.
GEFELICITEERD met jullie dochter Aymee!!! Leuke naam. Heel veel geluk en geniet van al het mooie wat komen gaat. Liefs
Cars, van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Aymee!! Hopelijk heb je een fijne bevalling gehad en nu alle tijd om te genieten van je drie kids!! Geniet er maar van!!
Gefeliciteerd met jullie dochter Aymee!! Spreek je het uit zoals Amy? Wat ben je heerlijk op tijd bevallen Geniet lekker van je gezin!! Ik zat ook met kromme tenen naar die bevalling te kijken Rodelief, brrr.... Liza het wennen was weer goed gegaan ja. Gisteren is ze ook geweest. Donderdag echt een volledige dag en dan maandag voor het echt. 't Is net ijskoud water waar we geloof ik door heen moeten met de kids weg brengen. Al moet ik zeggen dat ik er maandag iets minder moeite mee had omdat ik een afspraak op M haar school had voor een rugzak gesprek. Wel even fijn om zonder L heen te kunnen gaan. Gelukkig begin ik met halve dagen werken dus hoef nog niet helemaal het diepe in. Ik vond de gelukkige huisvrouw als film beter dan het boek (en dat vind ik zelden). Die Carice speelt het wel overtuigend. Jeetje wat goed dat je dat contract binnen sleept ondanks de reorganisatie, dat zegt een hoop Vrijdagochtend heb ik een sollicitatie gesprek. Er wordt een nieuw kinderdagverblijf geopend in een dorp hier vlak bij. Nu dat ik de afspraak heb ben ik aan het twijfelen of ik het wel moet doen. Mijn man had zijn twijfels erbij omdat ik nu een vast contract heb en zijn baan op losse schroeven blijft staan (de een na de ander krijgt daar geen contract verlenging) maar ik ben de file's naar mijn werk zo verschrikkelijk zat en ik zie er ook tegenop om weer met mijn naaste collega aan het werk te moeten. 't Is een lief mens maar zo onwijs chaotisch. De kinderen worden heel druk van haar en het is altijd een puinzooi op de groep als zij werkt. Er zijn al veel gesprekken over geweest maar het is gewoon zoals zij is. Maar ik twijfel ook omdat ik niet weet hoe Lily zich gaat ontwikkelen het eerste jaar. Hier kan ik als er iets is vrij regelen of mijn uren schuiven maar hoe zit dat elders... Dilemma's dilemma's L gaat op haar zij draaien om dingentjes te pakken, zo leuk om te zien
Marieke, Ik zou zeggen, gewoon wel het gesprek gaan voeren en eerst maar eens kijken wat voor gevoel je er bij hebt. Maar inderdaad, het zijn en blijven lastige dingen! Fijn dat L het goed deed met wennen, ook moeilijk hoor, haar zo weer wegbrengen denk ik. Mijn verlof is ook nog maar kort en ik heb nog zo geen zin om te gaan werken... Hier heeft Thijs nog steeds erg veel last van zijn buikje, echt helemaal overstrekken en gillen van de pijn. Zo sneu. Ook de poepluiers komen nog steeds niet op gang en hij drinkt erg onrustig. Morgen ga ik toch eens langs het cb op het inloopspreekuur en anders eens langs een osteopaat met hem denk ik. Het is zo zielig... Wel is hij nu erg leuk aan het spelen in de box Ik heb vandaag 24 ringen gekocht bij de prenatal, daar hangen nu rammelaars aan en hij ligt me er toch tegen aan te meppen!! Nu is de box ineens een stuk leuker!
effe snel hoor: Chikai, ik zou anders even langs je HA gaan. Evt kan die je zelfs doorverwijzen naar een KA. Mijn eigen ervaring is dat ze het bij het CB niet altijd goed hebben.
Chikai: Gaat het al beter met Thijs?? Ik heb de ringen ook besteld. Krijg ze als het goed is vandaag binnen. Lijkt me echt ideaal voor in de box. all: hier gaat het eigenlijk super goed. N. drinkt goed, slaapt goed en is een vrolijk mannetje. Huilt bijna nooit. Echt ik ben zo gelukkig!! Hoe is het verder met iedereen?? En wat zijn jullie kerst plannen? Hier 1e kerstdag een lunch bij mijn schoonmoeder en 2e kerstdag komen mijn ouders bij ons eten en een nachtje slapen.
Wat vervelend dat Thijs zo'n last blijft houden van zijn buik. Ik hoop dat je goede tips hebt gekregen op ht cb. En mijn gevoel is hetzelfde als die van Liza. De ha heeft vaak wat betere tips. Leuk die ringen. Ik ben druk in huis aan het zoeken naar die dingen. Ik had ze voor mijn oudste ook en ik ben er zeker van dat ik ze bewaard heb maar waar?? Wel tijdens het zoeken oude babykleertjes gevonden van haar dus na een flinke wasbeurt heeft L die kleertjes ook aangehad Fijn dat N het zo goed doet Rodelief Heerlijk zo'n cadeautje. Hier net zo'n makkelijk baby-tje. Wij gaan 2de kerstdag uit eten met mijn schoonfamilie en eerste kerstdag hebben we voor onszelf en gaan we gourmetten en we hebben cadeautjes onder de boom. Ik heb gisteren het sollicitatiegesprek gehad. Het was een leuk gesprek en ze staan open voor mensen die willen doorgroeien alleen was de vacature waar ik op solliciteerde al intern vervult. Dat vond ik best vervelend want mijn man had speciaal vrije uren opgenomen zodat ik daar heen kon. Nu hebben ze wel andere vacatures dus vroegen ze of ik daar eventueel voor open zou staan. Heb gezegd dat het er aan ligt wat voor vacatures het zijn en op welke locatie want ik wil er qua reistijd toch echt op vooruit gaan. Na de kerstvakantie hoor ik meer.