Het is raak in 2010!! (Deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lizab, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Even heel snel een bericht! Ben een tijd niet geweest!
    Benjamin is vandaag thuis gekomen!!:D

Cars gefeliciteerd met je dochter!!

2. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    He meiden,

Ik ben inderdaad na het bezoekje aan het cb ook nog bij de ha langs geweest. Hij bevestigde meteen (na het luisteren en onderzoek) dat het darmkrampjes waren. Toch wel fijn dat ik weet dat er medisch niets mis is verder.
    We zijn nu met infacol begonnen en het lijkt vandaag te gaan werken (donderdag gestart), hij is tevredener en drinkt zo wie zo beter en rustiger. Dus dat hebben we alvast gewonnen!

Verder zijn we vandaag vanuit het zuiden naar Zeist gereden, op kraamvisite. Echt leuk, het is echt een meisje in vergelijking met Thijs. En dat Thijs dan ook zo klein is geweest... wat gaat de tijd snel!

Rodelief: fijn dat het zo lekker gaat meid!! Lekker genieten!

Marieke: ik ben benieuwd wat voor andere functies ze dan hebben. Wel een beetje raar dat ze je dan nog wel laten komen voor een gesprek voor die vacature, terwijl ze 'm dan intern vervult hebben...

Fairytale: wat fijn dat Benjamin vandaag naar huis mocht!!! Lekker hoor!

3. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Fairytale: Meid wat heerlijk dat je ventje thuis is!! Genieten nu!!

4. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Ik weet het hoe het komt dat ik zo weinig melk heb (wellicht voor m'n gevoel, maar toch).... ben weer ongesteld geworden.... Over een week een jaar geleden was m'n laatste menstruatie, dus ben er toch maar mooi een jaar vanaf geweest :):)
    Maar ik denk dus dat het hier aan ligt.... Thijs heeft vandaag zo ongeveer om de 1,5 à 2 uur gedronken. Hij mekkert nu nog steeds een beetje, maak hem rond 22.30/23.00u weer wakker voor een voeding en dan zien wat de nacht gaat brengen....

Weltrusten!

5. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Nu alleen maar genieten Fairytale!!!

Ben hier even niet geweest. Was druk met het pakken voor afgelopen weekend. We zijn heerlijk een weekend naar Vaals geweest. Samen met mijn schoonouders, schoonzussen, zwagers en neefjes. Het was echt geweldig mooi daar. Het leek wel of we in Oosterijk waren met die besneeuwde heuvels.:D

Ik zal de komende tijd hier ook niet te vinden zijn. Kerst komt eraan en manlief heeft vakantie! Daar gaan we lekker met z'n drietjes van genieten.;)

Ik wens iedereen hele fijne kerstdagen toe!

Liefs

6. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Meiden ik wilde jullie even hele fijne kerstdagen toewensen!!

Hier gaat dat wel lukken. Met N. gaat het nog steeds super goed!!
    Het is zo`n lekker ventje en hij doet alles zooo goed.
    Ik ben een gezegend mens met 2 van die kanjers. En een klein kanjertje in mijn hart!!

7. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Fijne kerstdagen allemaal!!

8. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Meiden: allemaal hele fijne feestdagen en een geweldig nieuwjaar. :D

9. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Fairytale: geweldig nieuws meid. Lekker genieten nu.

Chikai: leuke foto. :)

10. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Wat is het hier rustig!!!
    Hebben jullie fijne kerstdagen gehad?

Het was hier thuis erg druk en ik zit nog steeds te hannesen met de borstvoeding. Ik heb het idee dat Thijs te weinig binnen krijgt, hij huilt veel tijdens en na de voeding. Ook had hij weer last van krampen. Dus ik leg hem aan wanneer hij komt en dat is best intensief. Maar ik wil niet stoppen met de bv!! Tevens kolf ik ’s nachts extra af, dus dat is nog een keer wakker worden…
    Donderdag moeten we weer naar het bureau en dan hoop ik dat hij goed gegroeid is en dat de bv nog voedend genoeg is!!! Maar ik maak me er wel druk en bezorgd om…

Hier hebben we eerste kerstdag bij mijn schoonbroer doorgebracht (pas vanaf een uur of 15u ’s middags). Hij was jarig. Het was wel gezellig, maar wat ik dan vervelend vind is dat Thijs echt door jan en alleman geknuffeld wil worden. Vooral mijn schoonmoeder heeft er een handje van. Aaarrrggg… vandaag weer een aanvaring mee gehad, maar dat volgt zo. Schoonmoeders……
    Tweede kerstdag bij mijn ouders geweest, lekker rustig en gezellig. Thijs heeft beide dagen goed geslapen in de wandelwagen, dus dat was fijn. Maar zo wie zo is hij overdag veel wakker, dus hij is er ook veel bij geweest en was erg moe, veel indrukken te verwerken.
    Gisteren hadden we ’s avonds vrienden op bezoek hier thuis, werd ik alleen zelf ’s avonds ontzettend misselijk. Halverwege het wii’en, ben ik dus naar bed gegaan.

En vandaag was mijn schoonvader jarig. Dus ik op bezoek, mijn man was er niet bij. Thijs was erg onrustig vandaag, veel huilen. Heeft mijn schoonmoeder hem op schoot, gaat hij ook huilen zegt ze “Als je zo huilt, hoef je vrijdag niet te komen, dan zetten we ‘m buiten”….. daarna vertel ik haar hoe je Thijs kunt troosten, doet ze dus juist niet…. Gaat met ‘m zitten ipv staan en beetje rondwandelen. Ik voed hem, hij huilt. Zegt ze “Hij is gewoon lui”…. Allemaal dat soort dingen. Ik voel me daar niet happy bij, en nu helemaal niet nu ze 1 dag per week gaat oppassen. Mijn schoonvader is er heel lief voor, maar mijn schoonmoeder is zo bot….bah….
    Aanstaande vrijdag gaan wij oliebollen bakken met scouting en gaan mijn schoonouders voor de eerste keer oppassen.... Hmmmmmm. daar heb ik dus helemaal geen zin in.

O ja en verder is mijn verlof gisteren officieel afgelopen. Gelukkig nog 2 weekjes vakantie. 12 Januari is mijn eerste werkdag, maar ik ben alwel naar school geweest om alles op te gaan halen om mezelf weer in te lezen.

En nog een vraagje; hoe reageerden jullie kindjes voor het eerst met oud & nieuw?

11. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    idd wat een rust.
    Ik heb flink de griep te pakken. Mijn oudste en mijn man ook alleen N. lijkt de dans te ontspringen. Hij is nog even vrolijk als altijd. De lieverd!!

Verder gaat het wel goed. Ben vandaag jarig. Ik ben 30 geworden. gelukkig vieren we het 8 januari pas. Kan nu echt even geen mensen om me heen hebben.

Kerst zijn we goed door gekomen. 1e kerstdag bij mijn schoonmoeder gelunchd en 2e kerstdag waren mijn ouders en mijn zus met kind hier. Erg gezellig.

Chikai: Mijn oudste heeft allekeren met oud en nieuw gewoon dwars door alle herrie heen geslapen. Zelfs toen er van die grote matten voor de deur werden afgestoken. Ik denk er over om hem dit jaar even wakker te maken maar dat ligt even aan hoe lang de griep hier door het huis waait.

Nou meiden ik ga ff douchen en mijn bedje weer opzoeken.

12. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Rodelief, gefeliciteerd met je verjaardag!!! Lekker rustig aan doen, dan heb je er hopelijk niet teveel last van!

13. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Gelukkig nieuwjaar allemaal! Dat 2011 een heel mooi jaar mag worden!

14. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Voor iedereen de allerbeste wensen!!

15. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!! Veel goeds gewenst voor 2011!

Ik hoop van de week weer wat activer te worden hier. Ik ben sinds 2 weken weer halve dagen aan het werk en vind het heel zwaar. Het vloeien is welgeteld 3 dgn van de week over geweest en donderdag begon de ellende weer. Ik ben echt bekaf en heb erg veel buikpijn dus ik heb weinig energie om op het forum te komen. Ook had mijn oudste natuurlijk kerstvakantie dus het waren wel 2 drukke weken.
    Maar met Lily gaat alles super, wat is ze toch een heerlijk zoete baby, werkelijk iedereen staat er versteld van hoe makkelijk en gezellig ze is. De kerstdagen heeft ze goed doorstaan en ook is ze vannacht door het vuurwerk heen geslapen. Mijn oudste haar adhd speelt erg op met deze dagen dus dat is best wel zwaar, gelukkig is kon ze 2 nachten uit logeren en daar heeft ze van genoten.

Nog gefelicteerd met je verjaardag Rodelief!!

Fairytale wat heerlijk dat je je kleine nu thuis hebt! Genieten nu hoor :)

16. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Marieke: ik zou toch nog eens contact opnemen met je verloskundige of de huisarts hoor, dit is toch geen doen dat je nu weer/nog steeds vloeit?! Ook die buikpijn....
    Sterkte hoor meid, want makkelijk is het denk ik niet!!

17. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Iedereen nog een gelukkig 2011..
    grappig, ik weet nog dat we het vorig jaar nog zeiden, van een vruchtbaar 2010, en moet je nou eens kijken:D

Rodelief nog van harte gefeliciteerd! Ben je al een beetje beter?

Marieke: Jeetje meid, wat raar dat je nog steeds zoveel vloeit..
    Zoals Chikai ook al zegt.. Je kunt beter nog even weer langs arts/vk. Doe in ieder geval lekker rustig aan!

Hier gaat het goed! Benjamin is alweer meer als 2 week thuis! Morgen gaat manlief weer aan het werk, en ben ik ineens alleen met hem! Vind dat toch eengek idee, dat ik nu alles alleen moet doen!
    Ik ben nu al ontzettend moe!:$ Morgen ook naar CB, dus ben benieuwd hoe zwaar hij nu is!

18. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Ik ben vanochtend bij de diëtist geweest, ga koemelk en eivrij dieet voorlopig doen. Na 4 weken kunnen we dan kijken of hij voor beide allergisch is, of voor één van de twee. Voorlopig ook geen sojaproducten dus.
    Maar nu ben ik woensdag jarig, dus ik ga donderdag 'officieel' starten, al heb ik al wel vanaf nu alle producten koemelk & ei vrij in huis gehaald... (Woensdag ga ik nog even zondigen).

Ook moet ik nu weer een flinke hoeveelheid melk bij elkaar gaan kolven, want ik had een voorraad, maar die 'mag' nu natuurlijk ook niet meer...Dat is wel een beetje jammer.... maar goed, ik heb alles ervoor over om Thijs snel weer beter te kunnen laten groeien en geen darmkrampjes en exceem meer te laten hebben!

19. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Iedereen de allerbeste wensen en heel veel geluk voor 2011!:D
    En de 1e oud&nieuw voor Job ging prima. Hij heeft heerlijk geslapen.;)

Liefs

20. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Hoi meiden.
    Het gaat weer wat beter met me. Het was echt een nasty griep zeg!!
    Zaterdag ga ik mijn verjaardag groots vieren. Overdag komt er wat familie lunchen en s`avonds komen de vrienden. Gezellig!!

N. begint nu wat te hoesten maar ik denk dat het daar wel bij blijft. Heb hem gisteren een beetje tymsiroop gegeven. Hij wist niet wat hij proefde. Hij spuugde het ook gelijk een beetje uit.
    Verder doet hij het geweldig. Eet, drinkt en slaapt nog steeds erg goed!! VOlgende week weer naar het cb en prikjes.

Marieke: Kan me voorstellen dat het werken je zwaar valt. En wat vervelend van dat vloeien zeg. Ik zou er denk ik ook echt gek van worden.

Chikai: SUcces met je dieet. Heb veel respect voor je! Ik was allang gestopt met de bv.

Fairytale: En hoe was het bij de cb? was je kleine man goed gegroeid??

Hoest met de rest???

Deel Deze Pagina