Het is raak in 2010!! (Deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lizab, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Thijs is nu gelukkig wel aangekomen, 215 gram in één week!

2. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Jaaahhh goed zo Thijs!!

3. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    @Chikai, dat is mooi zeg!:D

Liefs

4. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Wauw, lekker dat Thijs nu zo goed aankomt. Ik neem mijn petje voor je af hoor met je dieet!

Vervelend dat je zo'n griep hebt gehad Rodelief. Gelukkig dat N. nergens last van heeft. Heel veel plezier met je verjaardagsfeest vandaag!! Geniet ervan :)

Hoe ging je weekje alleen met Benjamin Fairytale? Lekker dat hij alweer 2weken thuis is. Was hij goed aangekomen?

Ik ben dinsdag bij de ha geweest. Ik heb hormonen gekregen om de bloedingen te stoppen en sinds gisteren ben ik vloeivrij. Hopelijk blijft dat nu ook zo. Het enige nadeel is dat de borstvoeding nu zijn ups en downs heeft. De ene dag heb ik niet genoeg en de andere dag gaat het wel goed. Ik leg L nu maar zo veel mogelijk aan. Gelukkig mag ik gewoon bv blijven geven. Ook is er bloed af genomen om te kijken of ik ijzer tekort heb. Ik hoop dat ik daar maandag de uitslag van krijg.
    Maandag moet ik naar de bedrijfsarts dus ik ben benieuwd wat hij zal zeggen. Ik hoop niet dat hij gaat puchen dat ik mijn volledige uren moet draaien want dat is me gewoon echt te veel. Afgelopen donderdag stond ik de ochtend voltallig op de groep want mijn collega had een hele zware dag (ze is zwanger) dus die hebben we naar huis gestuurd. Ik was compleet gesloopt na 4 uurtjes werken en ben met moeite naar huis gereden.
    L komt ondertussen weer voor 2 nachtvoedingen en dat valt me nu wel zwaar ook al weet ik dat het erbij hoort maar ik ben zo moe. Verder gaat alles heel goed met haar. Sinds 2 januari draait ze van haar buik op haar rug (nog niet andersom) dus dat is erg leuk. De eerste keer schrok ze er erg van:) Ook kan ze nu met 2 handjes spelen als ze op haar buik ligt.
    Oh L begint heel hard te huilen

5. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Marieke: groot gelijk dat je naar de dokter bent gegaan! Vervelend dat de bijwerkingen van de hormonen ups en downs in de bv geeft, hopelijk is dit snel weer stabiel! Veel aanleggen hielp hier niet, ik hield dan telkens een gefrustreerd mannetje over... (en een gefrustreerde mama) Leuk dat L zo gaat draaien!! Hoe is het met je oudste dochter?

Hier: het dieet gaat me tot nu toe goed af. Gelukkig, al is het goed uitvogelen wat ik nu wel en niet mag hebben. Ook geven we overdag bv uit de fles, Thijs drinkt dit een stuk rustiger en dit zorgt ook bij mij weer voor meer rust. Al moet ik heel veel kolven om de bv bij elkaar te krijgen..... vanavond merkte ik dat er wat meer melk kwam, dus hopelijk zet dit door. Het is wel erg vermoeiend allemaal bij elkaar (heerlijk zo, net voordat ik weer moet gaan werken woensdag).... dus ik ga nu naar bed. Weltrusten allemaal!

6. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Wat fijn dat je verbetering merkt en dat Thijs nu zo goed drinkt. Wel vermoeiend dat je nu steeds moet afkolven, daar gaat zoveel tijd in zitten. Petje af hoor!
    Mijn oudste dochter is momenteel erg moeilijk, gelukkig bewaard ze dat alleen voor thuis en gaat het op school goed maar voor mij is het erg vermoeiend. Ik merk dat Lily er ook onrustig door wordt. Ze weigerd nog steeds goed te eten en nu beginnen mensen om ons heen zich ook zorgen te maken omdat ze er steeds slechter uit gaat zien. Intens wit, flink mager en donkere kringen om haar ogen, 't is geen gezicht terwijl ze een knap kind is als ze wat vlees op haar wangen heeft. Ze weegt nu 24,2 kg bij een lengte van 1,28, veel te weinig voor een 9 jarige.

Bij mij gaat de bv weer goed. Lily drinkt nu zelfs om de 3 uur ipv om de 2 dus dat is een hele verbetering. Ik krijg alleen niet zoveel afgekolft als ik voor de hormonen kreeg en dat is wel lastig met werkdagen, gelukkig heb ik een goede voorraad in de vriezer.
    Het kolven op mijn werk valt me zwaar. Er is geen vaste ruimte waar ik kan gaan zitten dus ik ben veel tijd kwijt met het zoeken naar een plekje (en dat is een brede school gebouw met 2 scholen, een buurthuis, psz, kdv en bso en geen plekje vrij te vinden die afgesloten kan worden en waarbij de ramen naar de gang geblindeerd kunnen worden). Voor donderdag heb ik met grote moeite een spreekkamer kunnen reserveren om te kolven maar dat ging niet van harte. Gisteren heb ik in de bso ruimte gezeten met de stoel tegen de deur zodat er niemand naar binnen kon.. pff... Ook moet ik mijn pauzes hiervoor gebruiken maar s'morgens heb ik maar 15 min pauze en ik ben 20 a 25 min bezig en dan staat mijn collega dus alleen op de groep. Hoe pakken jullie dit aan op je werk?
    Het vloeien is afgelopen vrijdag gestopt, ik hoop dat het nu minimaal 2 weken wegblijft en hopelijk langer. De buikpijn is er helaas nog steeds. Vanmiddag kan ik ijzertabletten halen voor mijn hb.

Hoe is het met jullie?

7. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

@Marieke: het ging goed! Krijg zelf alleen heel weinig slaap. Hij is goed aangekomen, vorige week maandag woog hij 3500 gram!
    Wat vervelend ja dat je zo slecht kan kolven op je werk. Daar horen ze toch speciale ruimte voor jou te maken?

Hier gaat het best goed! Ik ben zelf echt enorm moe. Benjamin meld zich steeds om de 2 uur ineens. En ik vind het nu erg lastig. Hij krijgt hypo allergene voeding. Heb nu gelezen dat dat snel verteerd, en volgens mij is dat echt zo bij hem het geval, hij heeft nu steeds honger. Ook is hij steeds wakker als wij willen slapen! Het ritme klopt dus nog niet helemaal:) Maar hij groeit wel goed gelukkig!
    Heb trouwens nog geen foto geplaatst, dus hierbij :

Benjamin!

8. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Wat een schatje, Benjamin!!

9. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Lief Fairytale, leuke foto!

Marieke, ai, sterkte met je oudste dochter! Dat vreet heel wat energie weg, en is voor niemand prettig denk ik... Enne: een kolfruimte moet er toch gewoon zijn, daar heb je toch recht op? Wel vervelend hoor! Ik heb vandaag voor het eerst gekolft op mijn werk, maar ik vind het wel 'raar'.
    Fijn dat het vloeien nu in ieder geval over is! Wel vervelend dat je nog steeds buikpijn hebt...

Vandaag gewerkt. Van de ene kant heel leuk, lekker een enthousiast groepje met kinderen. Wel even druk en uitproberen, maar dat hoort erbij. Van de andere kant lijkt het alsof je niet weg bent geweest… Ook zo even de stap zetten om zonder Thijs op pad te gaan, is best lastig.
    Verder heeft Thijs vandaag de eerste fles kunstvoeding op. (nutrilon pepti) Hij nam het zo en dronk het zo op! Ik kolf niet genoeg om hem overdag bij te houden in zijn drinkbehoefte. Helaas… maar het is niet anders. Hij gaat nu voorlopig 1 fles kunstvoeding per dag krijgen en de rest borstvoeding. Eens kijken hoe dit gaat en of er nog een mogelijkheid in zit om een voorraadje bv op te bouwen, zodat we de kunstvoeding weer kunnen stoppen…. Al heeft het 4 dagen om de 2u kolven, niet echt geholpen voor een hogere productie.
    En verder, ik ben moe. Thijs komt 's nachts ook voor een voeding en ik kolf 's nachts nog een keer extra, dus dat maakt het telkens maar korte stukjes slaap. Maar goed, dat heb ik er ook wel weer voor over om hem zolang mogelijk bv te kunnen geven.... En het dieet gaat op zich goed, alleen ben ik nog zoekende naar de variatie. Dat mis ik nog een beetje.
    Dus al met al nog even doorbijten.

10. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Mooi mannetje, die Benjamin:D

11. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Wat een lekker snoetje heeft Benjamin zeg!
    Lastig dat hij nu opeens om de 2 uur komt. Is dat s'nachts ook zo? Wat raar dat die voeding sneller verteerd, dat lijkt me lastig bij te houden.
    Wel heerlijk dat hij zo goed is aangekomen. Lekker hoor!

Jammer dat je niet genoeg bij elkaar kunt kolven Chikai maar wel erg prettig dat hij de flesvoeding zo op dronk. Is net zo goed toch. Zolang hij tevreden is is dat het belangrijkst. Moeilijk is dat he, op pad gaan zonder je kind. Ik moet zeggen dat ik het na 2 weken makkelijker vond maar ik ben nu nog maar 6 uurtjes van huis weg ipv 11,5. Je hebt een drukke nacht zo te lezen. Kolf je meteen nadat je hebt gevoed? Ik krijg juist s'morgens te weinig gekolft als Lily s'nachts komt.

Ik ben vanmorgen compleet ingestort. Ik kon alleen nog maar huilen. Ik had weer een drama nacht achter de rug. En omdat ik zoveel wakker lig van de buikpijn begin ik te piekeren. Ook werd ik rond 2-en wakker van mijn man die niet lekker was en daarna meerdere keren door Lily dus dat maakte het er niet beter op. Mijn man heeft mijn werk gebeld want ik kon het niet meer opbrengen. Ik schaam me dood dat ik me weer af moet melden (ondanks dat ik nog 100% in de ziekte wet zit en boventallig sta) dus ik wilde gewoon gaan maar mijn man vond het onverantwoord. Vanmiddag heb ik een gesprek bij de huisarts. In mijn urine waren weer bloedcellentjes gevonden dus er moest overlegd worden of ze weer een ab kuur voorschreven en omdat ik merk dat ik depressies krijg vonden ze het beter dat ik langs kwam.
    Mijn man heeft vanmorgen mijn oudste naar de oppas gebracht en morgenmiddag neemt hij vrij.
    Het is in de wet inderdaad zo geregeld dat het werk moet zorgen voor een geschikte kolfruimte en tijd hiervoor moet vrijmaken maar daar houden ze zich op mijn werk niet aan. Ik merk dat het alleen maar als lastig wordt gezien. Mijn leidinggevende heeft me al 2 keer gevraagd hoe lang ik dacht hier nog mee door te willen gaan en beide keren heb ik geantwoord, zo lang het goed blijft gaan en ik wil sowieso het half jaar volmaken. Ik vind dat ik dan een vreemde blik van haar krijg. Ze denkt ook totaal niet mee aan een werkbare oplossing.

12. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Jeetje Marieke wat een pech! Kan me voorstellen dat je breekt na zo`n nacht.
    En laat je niet gek maken door je werk hoor. Als je het nog niet aankan gewoon niet doen. En erg raar dat je niet behoorlijk kan kolven en dat je werkgever zo stom reageert. Echt belachelijk!!

All: Vandaag naar het cb geweest. Wow N. groeit echt berehard.
    Hij woog 7660 gram en was 65.5 cm.
    Verder doet hij het echt geweldig. Het is zo`n tevreden mannetje! De prikjes waren weer even iets minder. Heb de arme vent maar weinig zo hard horen huilen. Maar gelukkig was het snel over.

De nachten gaan hier prima. Tussen half 10 en 10 uur s`avonds krijgt meneer de laatste fles en komt dan tussen half 7 en 7 weer. Heerlijk!!
    Hij is ook al zo leuk aan het spelen in de box. Heerlijk zwaaien en grijpen naar zijn speelgoed. En gisteren bij mijn man op schoot begon hij een beetje te schaterlachen. Zo lief!!
    Vandaag heb ik het nog niet gehoord.

Nou meiden dat was het weer.
    Hoe is het met de rest?? Heb al een paar meiden even niet gehoord.

13. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    He Marieke, dat is echt vervelend! Maar je hebt groot gelijk dat je lekker doorgaat met de bv, daar heb je echt recht op! En denk aan jezelf hoor!!

Rodelief, wat goed dat N het zo goed doet! Heerlijk hoor, lekker genieten van je mannetjes!!

Hier weer een drukke dag gehad! Eerst vanochtend eindgesprek van mijn studie, stond ik natuurlijk dik in de file…. En ik was nog wel extra vroeg vertrokken, ik kwam dus te laat aan…. Maar gesprek gehaald, dus nu mag ik officieel ook directeur van een basisschool zijn! Voorlopig heb ik die ambitie nog niet, eerst maar eens lekker genieten van Thijs en ons gezinnetje. Maar wie weet, over een paar jaar…
    Daarna door naar school, ’s middags gekolft, daarna gewerkt, daarna gekolft, alles opgeruimd, klaar gemaakt, toen naar huis. Gegeten, Thijs in bed gelegd. Nu even bijgelezen, nog voorbereiden voor morgen en dan ….. –zucht- eindelijk naar bed. Ik vind het wel erg wennen hoor, dat werken er nog bij! Maar gelukkig is het na morgen weer weekend! weer een drukke dag gehad! Eerst vanochtend eindgesprek van mijn studie, stond ik natuurlijk dik in de file…. En ik was nog wel extra vroeg vertrokken, ik kwam dus te laat aan…. Maar gesprek gehaald, dus nu mag ik officieel ook directeur van een basisschool zijn! Voorlopig heb ik die ambitie nog niet, eerst maar eens lekker genieten van Thijs en ons gezinnetje. Maar wie weet, over een paar jaar…
    Daarna door naar school, ’s middags gekolft, daarna gewerkt, daarna gekolft, alles opgeruimd, klaar gemaakt, toen naar huis. Gegeten, Thijs in bed gelegd. Nu even bijgelezen, nog voorbereiden voor morgen en dan ….. –zucht- eindelijk naar bed. Ik vind het wel erg wennen hoor, dat werken er nog bij! Maar gelukkig is het na morgen weer weekend!

14. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    He dames,

Ben ik heel even.
    Als eerst de beste wensen voor dit jaar, kan nog wel toch? ;)

Verder ben ik nu herstellende van een longontsteking, dus moet echt kalm aan doen. Voelde me echt beroerd. Het kan nog wel een paar weken duren voordat ik weer helemaal de oude ben, zucht... :(

Daarom ben ik hier niet vaak, weten jullie er even van.

Verder hoop ik dat met jullie en met de kleintjes alles goed is. :)

Tot gauw.

15. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    He Cars, dat is niet zo fijn! Beterschap en echt lekker rustig aan doen hoor, goed uitrusten en uitzieken!

Ik heb vanochtend scouting gedraaid en vanmiddag zijn mijn man en ik op zoek geweest naar nieuwe meubels, maar eigenlijk nog niets kunnen vinden. Vanavond lekker thuis, frietjes eten (dat mag ik wel met het dieet) en samen wii'en, nadat we Thijs straks in bad hebben gedaan.

We hebben het idee dat het dieet niet de oplossing is voor Thijs. Hij krijgt veel meer last èn meer exceem, hij krabt nu echt onder z'n nekje, heel zijn buikje, zijn wangetjes en beentjes helemaal stuk als hij de kans krijgt. Terwijl je zou verwachten dat het in ieder geval stabiel zou blijven of minder zou worden. Hij groeit nu goed, maar dat komt wellicht ook doordat hij overdag nu 3x een voeding uit een fles krijgt (2x bv en 1x kv).....

16. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    He wat vervelend dat hij zo onder het exceem blijft zitten. Lily had een fijne zalf gekregen tegen haar exceem en toen was het zo over (geen hormoonzalf maar ik weet even niet meer hoe het heet, 't is heel vet). Misschien dat hij nog even moet acclimatiseren nu je over gestapt bent op dat dieet. Lastig hoor.
    Gezellig zo'n avondje voor de boeg :)
    Gefeliciteerd met het behalen van je diploma!!! Wat goed zeg.
    Hihi, je stukje stond er 3 keer :)

Oei een longontsteking, dat klinkt niet prettig Cars. Beterschap!!

Jeetje wat is N goed gegroeit zeg Rodelief! Lekker hoor. Heeft hij last gehad van de prikjes? Wat een super nachten heeft hij.

Ik ben bij de huisarts geweest. Conclusie, mijzelf voorbij gelopen en niet goed hebben ingeschat wat zoveel bloedverlies en een bloedtransfusie je lichaam kan doen aftakelen. De buikpijn komt voor uit keiharde darmen, ze maakte ook geen geluid meer. Ik heb dat een paar jaar terug ook gehad, toen waren we er net op tijd bij. Nu moet ik dus weer 2 weken aan de laxeertroep. Ik heb dit keer niet zulk zwaar spul gekregen als vorige keer omdat ik nu borstvoeding geef. Ze raadde me aan om voorlopig thuis te blijven en over 2 weken moet ik terug komen.
    Lily heeft de afgelopen 2 nachten gelukkig weer goed geslapen. Daar was ik echt aan toe. Zelf heb ik ook redelijk geslapen (van pure uitputting waarschijnlijk).

17. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Marieke, jeetje wat vervelend! Goed om jezelf denken hoor!;)

Rodelief, wauw wat gaat dat hard! Goed dat hij zo goed groeit, en wat heerlijk dat hij zo slaapt! Kan niet wachten dat Benjamin doorslaapt. lijkt me heeeerlijk.

Cars: Hoe gaat het nu? Beterschap nog!

Hier gaat het opzich goed! Benjamin heeft nog steeds honger, en heb met cb overlegd en we gaan nu over naar gewoon standaard voeding, hopend dat hij niet zovaak hongerig is! Gisteravond was echt erg! Hij had om 8 uur 120 gehad, en om 10 uur had hij alweer honger, heb ik hem 30 extra gemaakt. Toen NOG honger, weer 30 extra. En toen hij de fles kreeg om 12 uur, had hij maar 70 opgedronken. Viel hij in slaap... TOEN OM kwart voor 1 wakker, weer honger, en toen weer 60 gegeven. En toen sliep hij eindelijk goed:) maar was om 04.00 alweer wakker..Kan echt niet wachten tot hij door gaat slapen, Want ben echt gebroken!
    Nu afwachten tot de voeding op is, en dan over naar Standaard 1.

18. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Oeh, da's veel voeden zeg. Kan me voorstellen dat je bekaf bent. Ik hoop voor jullie dat het goed gaat met de gewone voeding en dat hij dan ook wat regelmaat gaat krijgen.

Gisteren ben ik met Lily naar het consultatiebureau geweest om haar te laten wegen. Ik wilde weten of het slikken van de hormonen en het slecht/weinig kunnen kolven op het werk invloed hebben op de melk en op haar groei. Ze is de afgelopen 4 wk maar 405 gr aangekomen. Dat is niet veel dus moet ik haar over 2 weken weer laten wegen en ondertussen haar plasluiers in de gaten houden. Gelukkig heeft ze goede plasluiers, heel af en toe zit er een droge tussen maar dat valt te verwaarlozen. De verpleegkundige zei dat ik ook op het werk om de 3 uur moet kolven omdat Lily ook om de 3 uur komt anders loopt het rap terug. Ze zei dat ik mijn leidingevende maar moest vertellen dat haar gewicht achteruit gaat en dat dat misschien een stok achter de deur is voor mijn haar om voor goede kolfafspraken te zorgen. Ik denk dat het weinig uit maakt.
    Geluk bij een ongeluk dat ik deze 2 weken sowieso thuis ben, dan kan ik haar gewoon aanleggen en op de 2 ochtenden dat ze bij de gastouder is kan ik gewoon op tijd kolven.
    Verder gaat gelukkig alles goed met haar. Ze begint steeds vaker hardop te lachen en het is een echt Kaatje want ze wil steeds staan en ze zet zich flink af om te kunnen gaan staan. We moeten haar op schoot echt in de gaten houden. In bed ligt ze geregeld met haar voeten aan het hoofdeind en dan heeft ze de grootste lol wanneer ik haar zo vindt. 't Is zo'n grappig meisje.

Nou ik ga weer even bij mijn oudste zitten. Die is verdrietig vanmiddag want de hond van mijn ouders is overleden. Ze raakte compleet over haar toeren toen ik het haar vertelde. Ik had niet verwacht dat het haar zo zou raken.

Oh ja.. moeten we niet eens verhuizen naar babytijd nu we allemaal ons beebje hebben?

19. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hallo allemaal,

Ben ik ook weer eens.

Net alle verhalen bijgelezen. Sterkte allemaal met de troubles, maar ook super te lezen dat er zoveel dingen goed gaan.

Heb even geen puf om uitgebreid te reageren. Heb verdorie borstontsteking gekregen. Nog nooit last van gehad. Begon gisteravond, vandaag mijn werk maar even gebeld (konden ze me even doorverbinden met de lactatiekundige) en die stuurde me toch maar naar de HA voor een kuurtje. Dit soort dingen gebeuren natuurlijk precies in het weekend he. hahaha.

Verder is F. alweer 3 geworden vrijdag. De tijd vliegt zeg. Echt een jarig Jetje. Bedolven onder de cadeau's en helemaal gelukkig. Ook andere F. doet het helemaal geweldig. Hij groeit als kool, en is heerlijk tevreden.

En verder heb ik mijn onbepaalde tijd gekregen (helemaal happy) en daarnaast uitbreiding van mijn functie. Ze gaan een afdeling integreren in de mijne, en ik mag daar meekijken om te zijn of en welke processen er overbodig zijn of aanpassing behoeven. Super leuk, want zo leer ik meteen alles over kraamzorginhoudelijke zaken. :D Had het niet helemaal verwacht (omdat ik maar 2 dgn. pw werk), dus het was echt een feestje.

20. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Lizab: Wat balen van je borstontsteking. Hoop dat het gauw weer over is.
    En gefeliciteerd met je vaste aanstelling. Goed man. Mag je zeker trots op zijn. En het gaat hard he onze kids.
    Fijn dat alles goed gaat.

all: Hier gisteren voor het eerst met N. babymassage gedaan. Echt super leuk!! We hebben allebei genoten. Volgende week weer.
    Gewoon even lekker bezig zijn met hem 1 op 1 vind ik erg fijn.

Verder gaat alles eigenlijk wel zijn gangetje.
    Wel jammer dat N. vanaf 4 of 5 uur al een beetje begint te pruttelen. Ik kan hem gewoon een speen geven en dan slaapt hij weer om vervolgens na een half uurtje weer te gaan pruttelen.
    Gelukkig kan ik dit wel rekken.
    ALs mijn oudst om 7.00 uur bij ons in bed komt maakt die N. wakker voor zijn flesje. Zo schattig. Als ik dan weer boven kom ligt zijn slaapzakje al open. En zit mijn oudste heerlijk met hem te kletsen.

Denk dat we volgend weekend N. eens een fruithapje geven en wat pap aan de laatste fles toevoegen.

Deel Deze Pagina