Het is raak in 2010!! (Deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lizab, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Heej wat leuk Rodelief, dat je ook weer een berichtje hebt achter gelaten :) Fijn dat EMDR zo goed werkt bij jou. Ik heb het ook gedaan maar ik vond het te confronterend en trok het niet helaas. Goed te lezen dat je weer bijna de oude bent. En zoals Chikai ook zegt, je veranderd toch na de geboorte van je kinderen.
    Fijn dat N zo goed groeit. Ik vind het altijd wel prettig als een babytje wat steviger is want als ze dan een keer ziek zijn dan hoef je niet in de rats te zitten als ze slecht eten. Leuk dat hij ook zo actief bezig is :)

Jammer dat de goede nachten van korte duur waren Chikai, ik hoop voor je dat dat snel weer beter zal gaan. Ik weet van mijn oudste hoe erg je dat op kan breken. Jammer dat de bv nu echt helemaal afgelopen is.

Ik zie helaas nog geen verbetering bij mijn oudste maar dat is nog te vroeg denk ik. Ze is ook nog niet op het boddaert zelf geweest maar haar begeleidster komt eerst hier thuis helpen en bekijkt dan op welke groep ze het beste past. Ik ben heel benieuwd, ik hoop echt dat het zijn vruchten af gaat werpen want ik zit er flink door heen met haar gedrag, wat is dat kind brutaal zeg. Ik sta echt te klapperen met mijn oren af en toe. Ik snap ook niet hoe het zo ver heeft kunnen komen want mijn man en ik zijn beiden vrij duidelijk met regels. Maarja.. we hebben hulp dus dat is fijn.

Wij gaan in aug. 2 weken met de caravan naar Frankrijk, de Loire. Ik heb er zo'n zin in. Voor mijn oudste hebben we net een eigen tentje gekocht via MP (ik wilde perse een katoenen tent voor haar en die zijn nieuw niet echt goedkoop maar via mp kon ik er 1 goedkoop overnemen) en voor Lily heb ik net een slaaptentje gekocht die je ook als box kunt gebruiken. We hebben een campingbedje voor haar maar dit leek me wel handig bij het zwembad :) Voor de zekerheid nemen we nog een 2 pers. luchtbed mee, mocht het niet gaan met mijn oudste alleen in een tentje dan kan ze in de caravan en dan slapen wij in de voortent.
    Noorwegen lijkt me een ontzettend mooi land. Mijn neef woont daar, die is getrouwd met een Noorse en die foto's van de omgeving zijn om jaloers op te worden.

Lily heeft het ondertussen hoog in haar bol gekregen, ze staat zo nu en dan los als ze afgeleid is en vond dat de babygym ook als looprek gebruikt kan worden dus daar stapt ze trots achteraan door de woonkamer. De babywalker ging haar iets te snel. Ook is ze helemaal weg van het liedje klap eens in je handen en doet de gebaren na om mij duidelijk te maken dat ik moet zingen, tijdens het zingen doet ze natuurlijk niks om daarna weer de gebaren te herhalen hahaha. En ook zo leuk, ze doet haar armen in de lucht en roept heel hard OEAAAA. Hilarisch! Ik heb zo'n lol om dat kind :)

2. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    He Marieke, we gaan op vakantie! Alles zit in de auto en we hebben zelfs ruimte over! We vertrekken morgenochtend om 6u, dus voorlopig zal ik niet meer (2 wk) op zp te vinden zijn… Dat wordt afkicken :( Dus voor jou ook fijne vakantie (en natuurlijk voor de andere meiden ook als ze hier nog eens kijken) en tot over een tijdje! (of werk ze als je nog moet werken!)

3. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Ik hoop dat je genoten hebt van je vakantie en dat Thijs het ook heerlijk heeft gevonden.
    Bij ons staat de caravan nu klaar. We zijn druk aan het inpakken en morgennacht vertrekken we richting Frankrijk. Ben heel benieuwd hoe de reis met Lily gaat :)

4. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Marieke, fijne vakantie! Hopelijk kun je lekker genieten en ik spreek je weer over 2 weken!
    Onze vakantie was heerlijk, alles goed gegaan. Thijs heeft z'n eerste tandje eindelijk door (was even een drama, hij is er drie dagen ziek van geweest), maar verder alles prima! Geniet er lekker van!

5. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Hoi Marieke,

Hoe was je vakantie? Heb je het fijn gehad?

Hier gaat het goed. We zijn dinsdag bij de allergoloog geweest voor de uitslag van de allergietest van Thijs. Hij is volgens de arts wel degelijk allergisch aangelegd (goh verrassend…) en hij is momenteel allergisch voor kippeneieren. (eiwit en eigeel). Dit vonden we erg verrassend en hadden we niet verwacht.
    We geven hem dus nu niets met enige sporen van ei, om te kijken hoe hij hierop reageert. Ook het koemelkvrij houden we toch nog even aan.

Helaas was het doorslapen van korte duur (3 nachten op een rij), daarna is hij toch weer veel wakker geworden 's nachts en afgelopen nacht heeft hij weer bijna 2 uur gehuild.....en wat er dan is? Een tandje, jeuk??? Ik kan het helaas niet met zekerheid zeggen....

Ook ben ik weer begonnen met werken na 6 weken zomervakantie en dat kost toch wel weer veel energie.... met zo'n super'gevarieerde' :( baan... Op woensdag 3/4, op donderdag hele dag en vrijdagochtend 1/2 en op vrijdagmiddag 6/7.... Leuk he?! Ik voel me een beetje de invaller op m'n eigen school...

Deel Deze Pagina