Jeetje stoetel, nu is het toch echt spannend. Ik verloor vruchtwater enkel na het plassen (dan twijfel je helemaal) omdat de uk echt helemaal ingedaald lag en dus als stop werkte (zelfs blazen op mijn hand werkte enkel na het plassen.) Manlief heeft de ha gebeld, maar kreeg bijna ruzie met de assistente (ha bleek op vakantie) uiteindelijk kwam hij er wel "doorheen" en heeft een andere arts in het systeem gekeken en adhv de berichten van de weekendarts het ziekenhuis gebeld. Gevolg.. Ik kreeg om 2 uur een telefoontje dat ik om 3 uur in het ziekenhuis moest zijn. Joepie.. Auto bij de garage om gekeurd te worden, ik moest F. nog onderbrengen etc. Maar het is gelukt en ik zat keurig om 14.45 in het zkh. Hij blijkt idd reflux te hebben. Floris was erg rustig in het zkh (niet huilen etc.) maar hij spuugde de boel wel flink onder, dus gelukkig kon de dokter dat ook even zien. We hebben medicijnen gekregen dus nu hopen dat hij daar goed op zal reageren (zuurremmers) wel bleek hij de afgelopen 2 weken afgevallen ipv aangekomen, dus dit moeten we een weekje in de gaten houden en indien hij meer afvalt moeten we weer met nutriton en nog een medicijn in de weer. Nou, ik ga even koken!
Ik hoop dat de medicijnen aanslaan liza. En gelukkig dat je zo snel terecht kon in het ziekenhuis. Zo zie je maar dat als je even doorzuurt er ineens wel een plekje is. all: Hier vandaag voor het eerst een ochtendje alleen geweest met de kids. Manlief ging even naar zijn werk om alvast wat post weg te werken. En het ging prima. 2 kinderen lekker gebadderd en zelfs even boodschapjes gedaan. Toen manlief thuis kwam zijn we na mijn slaapje gezellig naar de kinderboerderij geweest en even in de speeltuin gespeeld. Heerlijk weertje is het. Ook leuk bollen gekocht voor in de tuin. Stoetel: Succes met de laatste loodjes meid het kan nu echt niet lang meer duren.
Stoetel, spannend hoor! Ik hoop echt voor je dat het snel komt!! Rodelief, klinkt als een heerlijk dagje! En inderdaad gister was het een heerlijk weertje, vandaag behoorlijk somber. Het is hier zo donker dat ik bijna lampen aan moet doen! Liza, Gelukkig dat je nu eindelijk medicijnen voor je kleine mannetje hebt! En hopen dat hij snel weer beter is! Misschien stomme vraag maar wat is reflux? Ik heb er nog nooit van gehoord.. Hier is het vandaag niet zo goed! Ik heb echt mega hoofdpijn, en kan niet echt wakker worden. Moet straks even langs mijn werk, want dat leek hun wel gezellig.. Bijna 30 weekjes alweer, ik vind het straks een gek idee dat er een baby uit mijn buik komt haha! Hadden meerdere dat? Ik heb geen grote buik ofzo, dus vraag me echt af dat de baby al zo groot is, en gewoon in mijn buik zit! Nou fijne dag verder allemaal
Fairytale; ik vind en vond het nog steeds zo bijzonder... Als de baby eenmaal is geboren, kun je het bijna niet voorstellen dat dat wondertje in je buik zat, en als het nog wel in je buik zit, kun je je bijna niet voorstellen dat er een baby'tje uit je buik komt!! Het is echt een wonder!! O jee, Stoetel, het wordt nu echt spannend! Ik duim alvast voor een hele fijne bevalling!! Liza; fijn dat je nu duidelijkheid hebt! Hopelijk slaan de medicijnen snel aan!!! Rodelief; klinkt als een heerlijk dagje, samen met je man en kinderen! Lekker genieten! Wij gaan Thijs zo onder de douche mee doen en dan voeden en naar bed... Ben moe genoeg! Weltrusten allemaal!
En Stoetel al nieuws?? Ben net terug van een fotoshoot met de kleine man. Via via las ik dat een amateur fotografe newborns zocht om haar portfolio uit te breiden. Ze wilde dit dan kosteloos doen. De foto`s gaat ze dan wel op haar site zetten. En als reclame gebruiken. En ik krijg de foto`s op cd rom. En ik heb al een voorproefje gezien en ze zijn zoooo leuk!! Ik heb de kleine dan op mijn arm liggen of over mijn schouder heen. Echt super leuk. Hoop dat ik de cdrom snel krijg.
Nee, geen nieuws Wat leuk Rodelief. Dat lijkt mij ook zo mooi, zo'n fotoshoot. Ik kan me goed voorstellen dat je niet kan wachten op die cd-rom. Liefs
Oh die kleine van jou houdt het echt spannend zeg! Wordt je vrijdag ingeleid als beeb er niet is of wordt dan de afspraak gemaakt? Oh leuk zo'n fotoshoot Rodelief! Hoe ging het onder de douche gaan met Thijs chikai? Wij hebbn dat nog niet gedaan met Lily (wij douchen beiden erg heet). Hoe was het op je werk Fairytale? Vervelend die hoofdpijn zeg, ik hoop voor je dat het ondertussen weg is? Hoe gaat het met F en de med. Liza? Ik hoop dat ze aan slaan en dat de kleine man minder last van zijn reflux krijgt. Hier gaat het goed. Lily blijft wel steeds voor de borst komen (voel me net een wandelend buffet) en ik heb ondertussen kleine bloeduitstortingjes op mijn tepel omdat ze ook niet meer zo goed hapt of haar mond kleiner maakt bij het drinken. Heb het cb al om tips gevraagd maar helaas werken die nog niet. Anders volgende week maar even een afspraak maken met het cb zodat ze even kunnen helpen. Verder ben ik zelf erg moe en heb veel hoofdpijn. Ik hoop dat volgende week bij de nacontrole mijn ijzer even gemeten wordt want ik voel me zo slap. Het schijnt normaal te zijn na een bloedtransfusie om je na een paar weken weer slaper te voelen maar ik vind het maar niks. Gisteren hebben we kennis gemaakt met de nieuwe gastouder voor Lily. Het lijkt me een lief mens en ik ben opgelucht dat we een gastouder hebben gevonden maar de tranen schieten me in de ogen als ik er aan denk dat het alweer bijna zover is. Begin dec. gaat Lily wennen en ikzelf natuurlijk ook. We beginnen met 2 uurtjes (ik doe maar het wenschema van mijn werk, de gastouder bemiddelaar had het zelf al over een hele dag meteen.. dat lukt me echt niet..). Verder heb ik een mini-moeder in huis rondlopen. Alles wat Lily doet wordt gevolgt door mijn oudste en overal (ieder piepje en poepje) wordt verslag van uit gebracht. Zelfs als ik onder de douche sta of op de wc zit. Hoewel het de eerste paar uur schattig was, irriteert het me nu mateloos. Vanmiddag had ik Lily op bed gelegd en wie hoorde ik later heerlijk tegen haar praten.. Juist.. stond de oudste lekker tegen haar te kleppen in de slaapkamer.. zucht.. Ik ben blij met de herfstvakantie maar ik ben blij dat de oudste ook een paar dgn de hele dag weg is.
Ach, das wel schattig zo'n mini-mama. Maar kan me ook goed voorstellen dat je geïrriteerd raakt. Vrijdag word de afspraak gemaakt voor het inleiden. Liefs
Marieke: mij werden floradix tabletten aangeraden, wellicht is dat een tip bij vermoeidheid en wellicht ijzertekort? Douchen vindt Thijs heerlijk! Wij zetten het water ook wel wat kouder... Hij doet dan zijn oogjes dicht tegen het water, likt het water ook van zijn lippen af en ligt lekker te genieten..! We houden hem vast met een hydrfiele luier, dat is wat makkelijker. Leuk Rodelief, zo'n fotoshoot! Dat lijkt me ook echt leuk om te doen!
Stoetel, hoop voor je dat het nog uit zichzelf begint! echt spannend hoor! Chikai, Ja inderdaad echt een wonder..denk er zovaak over na. Vind het echt bijzonder. Marieke, Ging goed op mijn werk, even bijgepraat over allerlei dingen. Veel reacties gehad dat ik een puntbuik had haha! Nee, heb de hele week nou al hoofdpijn, ook gevoel dat ik ziek word ofzo maar het komt maar niet.. Lees ook dat jij hoofdpijn hebt en moe bent..echt vervelend is het. Rodelief, wat leuk die fotoshoot! Hier dus nog steeds hoofdpijn, en moet nog vaker plassen als normaal. Volgens mij ligt beeb nu echt op mijn blaas.. zo voelt het tenminste. Straks nog even wat baby dingetjes wassen. Zo lief al die kleine kleertjes
Ik ben helemaal in de wolken met het reultaat van de fotoshoot. De foto`s staan op deze site: Brenda Pie fotografie - Hyves.nl N. is de newborn baby!!
Rodelief, wat mooi! En wat grappig dat nils van die blonde haren heeft. Dat heb ik nog niet zo vaak gezien bij een pasgeboren baby. Mooi hoor.
Hey meiden, een update-tje! A.s zondag om 11.00 krijg ik weer een CTG. Maandag om 7.30 gaan ze beginnen met inleiden. Eerst een inwendig onderzoek en dan krijg ik gel. Ze verwachten namelijk dat alles nog potdicht zit, dus eerst moet mijn baarmoedermond rijpen. En dan pas het infuus om de weeën op te wekken. Soms kan de gel ook al weeën op gaan wekken. Al met al, het einde is in zicht. Fijn weekend allemaal!
4 zwanger 6 bevallen Zwanger: Stoetel - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 17 oktober 2010 Hartediefje - 3e kindje - verm. bevallingsdatum = 26 november 2010 Cars - 3e kindje - verm. bevallingsdatum = 10 december 2010 Fairytale - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 7 januari 2011 -jongen bevallen: Lizab - 2e kindje - 5 september - zoon Floris Marieke3 - 2e kindje - 17 september - dochter Lily Memoiikke - 2e kindje - 26 september - zoon Martijn Chikai - 1e kindje - 1 oktober - zoon Thijs Rodelief - 3e kindje - 2 oktober - zoon Nils Inlove - 2e kindje - 19 oktober - dochter Lune afspraken: Stoetel - 31 oktober - CTG Stoetel - 1 november - inleiden
4 zwanger 6 bevallen Zwanger: Stoetel - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 17 oktober 2010 Hartediefje - 3e kindje - verm. bevallingsdatum = 26 november 2010 Cars - 3e kindje - verm. bevallingsdatum = 10 december 2010 Fairytale - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 7 januari 2011 -jongen bevallen: Lizab - 2e kindje - 5 september - zoon Floris Marieke3 - 2e kindje - 17 september - dochter Lily Memoiikke - 2e kindje - 26 september - zoon Martijn Chikai - 1e kindje - 1 oktober - zoon Thijs Rodelief - 3e kindje - 2 oktober - zoon Nils Inlove - 2e kindje - 19 oktober - dochter Lune afspraken: Stoetel - 31 oktober - CTG Stoetel - 1 november - inleiden Fairytale - 12 november afspraak vk Fairytale - 12 november 32 week echo