Zet hem op morgen Stoetel!! Heel veel succes! Rodelief wat heb jij een knap mannetje zeg! Prachtig al dat haar en mooie foto's zeg Hier ook aan de Floradix (weet niet meer wie het schreef), ze raadde het me aan vanwege het vele bloedverlies en de bloedtransfusies. Volgens mij kan de floradix alleen niet op tegen alle bloedverlies die ik na mijn bevalling nog heb gehad. Vannacht een nachtje gehad met zeer weinig slaap. L besloot 4 keer te willen drinken tussen 12 en 6 uur vanmorgen... Gaap... Hopelijk was dat eenmalig. Morgen is de herfstvakantie weer voorbij en kan mijn oudste weer naar school. Het is wel schattig zo'n minimama maar pffff... zelf L raakte erdoor van slag af.
Marieke vervelend dat L zo vaak kwam vanacht. Hier een mannetje die een hele goeie nacht had. Half 11 de laatste voeding en daarna pas weer om half 5!! Echt super!! ik hou het ff kort er komt zo weer kraamvisite.
Jeetje Rodelief, dat is fijn! Thijs heeft dat nog niet gedaan, zolang ertussen 's nachts (ik zou wel willen!!) Marieke; ik kan me voorstellen dat het wel vermoeiend is met een mini-mama in huis Morgen weer een ritme, dat zal voor haar ook weer fijn zijn (en voor jou ook!). Mij werd ook floradix aangeraden, maar ik moet zeggen dat ik pas 10 tabletten in totaal heb geslikt geloof ik in vier weken tijd....
Stoetel, HEEEEEL VEEEEEL SUCCES VANDAAG!!!!!!!! NOg even en je hebt je kindje in jouw armen. Rodelief, wauw, zo lang al doorgeslapen. Geweldig zeg. Ik kan me aansluiten bij Chikai, hier ook nog niet langer dan een paar uurtjes achtereen. Hier gister voor het eerst geoefend met de breastflow speen omdat hij niet (goed) uit de fles wilde drinken. Volgens mij ging het redelijk, dus ik hoop dat dit de oplossing is. Straks nog weer even oefenen en vanavond heb ik een vergadering incl. diner, dus dan kan manlief met hem aan de bak.
Spannend stoetel, ben benieuwd hoe het met je gaat. Liza: Hoest met je kleine en zijn reflux?? Slaan de medicijnen een beetje aan?? Spuugde hij vanaf het begin al of begon dat later? Ben ff benieuwd want N. spuugt ineens vanaf vandaag ook na zijn voeding en is dan erg onrustig. all: Vannacht weer zo`n goeie nacht. Half 11 de laatste fles en om 5 uur pas weer. Dat gaat dus de goeie kant op. Vandaag de huiskamer maar weer een beetje aan kant gemaakt. Alle kaartjes en slingers weggehaald. Even weer alles zo als het was. Manlief heeft nog 2 weken vrij. Heerlijk!
Stoetel, ik hoop dat je ondertussen je kindje in je handen hebt meid! Rodelief, Het gaat wel redelijk met F. Vandaag weer met de kinderarts bellen, moet hem straks wel nog even wegen, maar heb het idee dat hij wel gegroeid is. Hij gaf vanaf het begin wel veel voeding terug, maar dat komt ook doo rmijn productie. De echte reflux verschijnselen (dat hij er last van kreeg) begonnen echt pas later, dus het kan zo zijn dat Nils het idd heeft. Even goed in de peiling houden of hij er echt last van heeft. Overigens is F. ook ontzettend aan het herkauwen. De voeding komt dat omhoog, maar hij slikt het weer terug. Dit schijnt oon ontzettend veel voor te komen. En wat een nachten zeg.. Ik ben jaloers. Hier was ik gister op half 12 thuis. Toen eerst nog even 1 borst kolven en de andere borst voeden, en toen konden we naar bed. Eerst kwam manlief om half 3, kon niet slapen en begon een heel verhaal. toen zoonlief om 3 uur, dochterlief om half 5 en manlief kon om half 6 zijn bed weer uit om aan het werk te gaan. PFff. Ik heb wel eens betere nachten gekend. Nu zit dochter lekker op het kdv, en kan ik een dagje rustig aan doen. Heerlijk
Zo, we zijn vandaag begonnen met zindelijkheidstraining. In zoverre.. F. is verliefd op haar onderbroeken dus ik heb haar uitgelegd dat ze die pas aan mag als ze geen luier meer omheeft. 3x raden... ze heeft geen luier om en tot nu toe gaat het goed. 2 grote plassen en 2 ieniemienie drol op het potje. Ze kan het allang, heeft prima controle over het plassen, maar de motivatie ontbrak nog. (ook stikkers plakken was geen oplossing) ik hoop maar dat dit gaat werken.
Succes Liza met de zindelijkheids training. Ik weet uit ervaring hoe intensief het kan zijn. Maar de aanhouder wint!! Gisteren hebben we de canvasdoeken binnen gehad die ik had besteld van de fotoshoot van N. voor op zijn kamertje. Echt het staat zoooo leuk!!! zal ff kijken of ik een foto kan plaatsen.
Rodelief: wat leuk zo, met de foto's van N aan de muur!! Mooi hoor! Liza: Hoe ging het voeden met de andere speen? Kon je rustig naar de vergadering? En succes met de zindelijkheidstraining, hopelijk mag F snel haar geweldig mooie onderbroeken aan!! Hier vandaag lekker met Thijs en een vriendin even wezen winkelen, was erg lang geleden. Vanavond krijgt Thijs voor het eerst een fles... spannend dus ... en morgen naar het cb voor het eerste bezoek. Ook spannend. 's Middags voor het eerst alleen naar oma (ik heb een gesprek voor m'n studie), dus al met al spannende gebeurtenissen!
Hier heeft Thijs net zijn eerste fles op, mama moest naar de AH boodschappen doen (was wel moeilijk). Maar ik kwam terug, en hij had gewoon de hele fles leeggedronken!! (100 ml) WOW!!! Hierbij een foto, papa heeft èn thijs de fles gegeven èn foto's gemaakt èn zelfs gefilmd... (en dan zeggen we dat mannen geen twee dingen tegelijk kunnen...)
Chikai, super zeg! Knap hoor. Krijgt hij afgekolfde melk of kunstvoeding? En mannen kunnen soms een stuk meer dan je denkt Zindelijkheid ging op zich wel prima. De hele dag droog op 1 ongelukje na, enkel aan het eind van de middag was ze zo ontzettend moe, dat het toen 3 keer achtereen fout ging. (toen maar wel een luier om gedaan. Vandaag is ze naar het kdv, daar motiveren ze haar wel wat meer om naar de wc te gaan, en morgen pakken we het weer vol op. Ik mag vandaag enkel wel wat onderbroeken bij kopen, want ik had er maar 3, en die zijn dus zo op. Verder heb ik een heerlijk weekje weg geboekt via centerparcs. We gaan in april naar de eemhof (40% korting via felicitas) Wat een genot zeg, ik heb er nu al zin in. En morgen gaan we ons nachtje weg. Ook daar heb ik enorm veel zin in, als vind ik het vreselijk dat Floris een nachtje niet bij mij is. Gaat het wel goed met drinken, doet mijn schoonmoeder geen dingen die ik niet zou willen (andere flessen uitproberen, hem plots op schema zetten, de nachtvoeding overslaan oid) Maargoed.. We zitten in de buurt, dus mocht het allemaal fout gaan, dan zijn we zo thuis. Ook heeft Floris voor het eerst op zijn eigen kamer geslapen. Moest even slikken, maar we hebben een prima nacht gehad. om 10 uur laatste voeding en om 4 uur kwam hij weer. Nou, ik ga zo even een boodschappenlijst maken, boodschappen doen, huis bijwerken etc.
Liza, Thijs krijgt borstvoeding in de fles... Leuk, lekker een weekendje weg! En jullie nachtje weg, lijkt mij ook spannend ja!! Ik heb precies hetzelfde met mijn schoonmoeder... Wow!! Even een trotse mama , Thijs weegt nu 4205 gram! Bij zijn geboorte 3260, toen afgevallen tot 3020 en nu, een maand oud, gewoon een kilo erbij!! Verder was alles goed bij het bureau, gelukkig een lieve en vriendelijke arts... Ik ga even wat doen hier in huis, Thijs slaapt.... ssst.....
Hee allemaal hoe is het hier? Nog geen nieuws van stoetel zie ik..ben erg benieuwd! Liza, veel plezier vandaag/morgen! Geniet ervan! Chikai: haha wat goed! En inderdaad, soms kunnen ze wel 2 dingen tegelijk doen! Lieve foto! Rodelief: Wauw, erg mooi die foto's op de babykamer! Hier gaat het opzich wel goed, alleen word nou steeds kortademiger etc..maar kan nu echt aftellen! Vanavond naar de drukkerij, we hebben al geboortekaartjes gekozen!En verder word ik als maar dikker8)
Hier ook even benieuwd naar Stoetel. Ik ben een beetje moe en een beetje druk dus geen tijd/puf om uitgebreid te schrijven, volgende keer weer.
Hey meiden! Daar is hij dan, onze kerngezonde zoon Job! Geboren op zondag 31 oktober, 12.40uur, 3360gram, 50cm. De bevalling kwam zondagochtend vanzelf opgang. Om 5.45 de eerste wee, 7.15 richting ziekenhuis, en toen ging het allemaal erg snel. We zijn dezelfde dag nog naar huis gegaan. Helaas heb ik de volgende dag een epileptie aanval gehad. Ik ben met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht, ik was blauw aangelopen. Ben een nachtje in het ziekenhuis gebleven, met Job gelukkig wel bij me. Ik ben verplicht om veel bedrust te houden. Dus ik zal hier niet veel te vinden zijn. De tijd dat ik wat kan doen wil ik aan Job besteden. Liefs Nicole
Joehoe, hij is er! Gefeliciteerd met Job! Lekker dat het zo snel ging allemaal. Maar wat schrikken de volgende dag! Heb je vaker aanvallen gehad of was dit door de bevalling? Nou meid doe rustig aan!
Stoetel gefeliciteerd met je zoontje Job! Geniet er lekker van! En wat rot van die aanval! en inderdaad doe lekker rustig aan!
Jaahhhh!! Stoetel gefeliciteerd met jullie zoontje Job! Leuke naam ook. En wat vervelend zeg die aanval. Laat je maar even goed verwennen!! En vooral lekker genieten van je kleine mannetje.