Voormalig temp-meiden deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Sannehai, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

Jaja dames, alweer deel 3 :D:D

2. Loe

Loe Niet meer actief

Joehoe!:D

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goh, hebben jullie niets beters te doen ofzo :D ;)

*snel weer verder werkt*

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoe *geen leven hebben* eigenlijk, als je met je muis op het ballonnetje voor het vorige topic gaat staan, dan zie je hoeveel berichten jij in dat topic hebt getypt. Bij mij zijn dat er 1370 :) Dus net even snel uitgerekend, dat betekent dat 27% van de berichtjes van mij waren :)

Snel maar eens een andere hobby zoeken dan :p

Nu ben ik echt weg, heb een lunchvergadering (met héle lekker broodjes :D) bij een andere instelling, dus ik kan nu lekker even van het mooie weer genieten :)

5. Sannehai

hahah nee natuurlijk niet:p hahahahaha;)

hey dames, eerste vraagje van nieuwe deel;)

ik zit ff met een slaap vraag, kijk, feli hield het dus best goed vol tot ongeveer half 10 10 uur,

en nu slaapt ze dan ook heerlijk, vorrige x toe nze zo laat ging slapen sliep ze tot 12 uur, stel dat ze dat vandaag ook doet, dan zou dat natuurlijk super lekker zijn.

maar dan weet ik niet hoe ik het slapen daarna moet doen, want kijk

als ik haar weer een slaapje van 2 uur zou willen proberen te laten doen ( zodat ze maar 2 slaapjes hoeft op een dag ) dan kom ik niet echt uit met mn eet schema?

zegmaar als ik haaro m 2 uur naar bed zou doen, zou ze tot 4 uur kunnen slapen als ze wilt, dan kan ze dan eten.

maar 2 uur is ee nbeetje vroeg om naar bed te doen alsze tot 12 uur slaapt, en vanaf 4 uur tot de laatste fles is ook wat lang.

maar als ik haar bv half 3 3 uur naar bed doe, dan kan ze dus niet zo lang slapen, want om 4 uur word ze dn w.s. weer wakker, omdat ze honger heeft omdat ze om die tijd haar groentehapje eet en wat sap drinkt...

iemand een idee? ik denk namelijk wel dat ze echt wakker word om 4 uur voor haar hapje. opzich zou een slaapje van half 3 tot 4 helemaal niet eens zo slecht zijn hoor dat is ook al een heel lekker slaapje,

maarja dan zit ik weer hoelaat moet ze dan naar bed? moet ze dan voor haar laatste fles( die meestal rond half 8 is ) nog een x naar bed of??

nouja ideeën zijn welkom:D

6. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    deel 3!! daar meld ik me ook weer bij aan.
    wat een weertje weer.
    ik lig in de tuin met laptop op schoot lekker in de schaduw.
    gister heeft manlief het zwembad uitgespoeld en opnieuw gevuld dus die is weer schoon dus als het te gek wordt kan ik ff afkoelen.

7. Loe

Loe Niet meer actief

whoieiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii wat is het warm zeg!:)
    Even boodschapjes doen, ik smolt nog eerder dan de oranje tompoezen! pffffffff

De dame bij de winkel (maakt altijd een praatje) zei poe je hebt wel een opgeblazen gezicht he. Dank je wel!;)
    Mijn steunkousen zijn binnen, waarschijnlijk heb ik ze voor zaterdag binnen.:)
    Ik hoorde Mosa gisteren over lekkere hapjes vanavond bij de voetbal, dus eigenlijk is het jouw schuld Mosa: ik zag de oranje tompoezen en dacht: wij ook hapjes! lekker! hahaha.:D

Vanavond maar soep met een hamburger. Meer dan zat met dit weer. en zaterdag lekker bbq-en. We hebben zo'n minidingetje voor in de tuin.

Lekker bubsie, jij lekker afkoelen! Veel plezier!:)

Ik weer binnen nu. WEet iemand eigenlijk of het gewoon is dat je echt een behoorlijk slijmpropje verliest, van ongeveer 2 a 3 cm in het vierkant? (sorry voor de details.....)

8. Sannehai

hoi hoi

@loe 2 a 3 cm dan is er niets aan de hand lijkt mij hoor, en een slijmprop kan ook gewoon eer aan groeien, maar ik denk eerder dat dit gewoon wat slijm was.

@all

feli was om half 12 wakker.. dus ze gaat zo om half 3 weer naar bed, mn vriendin komt zo, dan kan ze feli ook nog ff zien.

hier is het niet eens zo warm als ik gedacht had, volges mij was het gister warmer.. zit ook te twijfelen over dat badje voor feli..

nouja we kijken wel, nu is het tohc niet echt handig, als ze over een half uurtje al naar bed gaat.. maar wie weet als ze uit bedje komt?

nou dames, groetjes!

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb dit ook al bij het deel 2 gepost, maar ook nog even hier:

Djaar, spannend hoor!
    Succes he!!!
    Leuk dat er nu ein-de-lijk weer eens iemand gaat bevallen hier!!!!!

Ik heb net het badje voor Svinthe in de tuin gezet.
    Weer een mijlpaal, voor de eerste keer in het badje :D
    Ik heb er al zo'n zin in, maar nu ligt ze nog te slapen....
    pompiedom....

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Haha, Mosa!!! De opperposter hier :D

Ha, Ik hoor Svinthe! Badder tijd :D:D

11. Loe

Loe Niet meer actief

Leuk zeg, ben benieuwd wat Svinthe ervan vindt!

Hehe, ik had een paar klusjes: boodschappen gedaan, de was ophangen en de andere uit de droger gehaald, en de ramen gezeemd buiten. Pff, nu heb ik t ook wel effies gehad. ;)Ik ga straks om vier uur voor t eerst in mijn leven naar een pedicure. Ben erg benieuwd! Heb veel eelt, zwemmersexceem links (bah) en kan er zelfs nauwelijks bij. Ben heel benieuwd hoe zoiets gaat!:)

Oja, heb nog even wat hulp nodig bij de namen. T gaat maar om twee opties, wie wil zijn mening geven per pb?

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Loe, Pb me maar hoor. Leuk!
    Succes bij de pedicure.
    Ik ga al jaren en vind het heerlijk!

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Loe, Je hebt pb ;)

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Ik ben wat eerder naar huis gegaan, werk thuis nog wel een paar uurtjes de komende dagen.
    Dus terwijl mijn moeder aan het koken is voor ons (en zijzelf eten hier ook), kan ik even een berichtje typen :)

Djaar, wat een ontwikkelingen zeg :$ Wat spannend! Makkelijk praten, maar probeer je geen zorgen te maken over je meisje, het is vast allemaal goed! Heel veel succes en sterkte in ieder geval, ik denk aan je!!

Liesben, en dan jouw berichtje :( Blijft gewoon kut! Heel veel sterkte met alles, en een hele dikke knuffel voor het oneerlijke en verdrietige van alles!

Spannend Tijgertje, we wachten het af :)

Hanna, leuk, het badje! Ik vond dat pas ook zó leuk, dus ik ben benieuwd of jullie er ook zo van genoten hebben! Ik wil hem morgen of overmorgen weer neerzetten.

Sanne, is Feli al in het badje geweest? Ik lees het al, volgens mij wordt het morgen iets bewolkter, maar het weekend wordt het heel mooi weer, dus dan kan het sowieso wel lijkt me.

En over het slapen van Feli, ik heb pas geprobeerd Veda 2 dutjes te laten doen in plaats van 3, maar nu wisselt het een beetje, soms 2 en soms 3. Wat ik nu heel erg doe, is kijken naar waar zij behoefte aan heeft. Vaste slaaptijden heb ik nooit gehanteerd, ik kijk heel erg naar of ze moe is, en zo ja, dan gaat ze naar bed. Of ze er nu een uur uit geweest is, of drie uur. Dus de hapjes krijgt ze ook niet op vaste tijden, wel zo ongeveer, maar het is net hoe het uitkomt.
    Misschien dat je zou kunnen kijken of wisselende tijden beter werken voor Feli? Ook met eten?

Bubsie, heerlijk zeg, met je laptop op je schoot in de schaduw! En helemaal lekker dat je ook nog in het zwembadje kan als het nodig is.

Loe, sorry voor de hapjes-praat, maar tompoucen zijn ook wel heel erg lekker, dus dat spijt me niet :p

Jij hebt me nu aangestoken met de bbq-praat, want ik heb door jouw berichtje besloten dat we zaterdag gezellig gaan bbq-en met z'n drietjes :D Morgenavond gaan we op visite (bij Loesie en man :)) en zondagmiddag hebben we een verjaardag, dus dan is dit leuk op zaterdag.

Over een slijmprop weet ik eigenlijk niets. Toen de weeën net begonnen, moest ik wel een paar keer naar de wc, en toen had ik wel bloederig slijm (zal wel de slijmprop geweest zijn), maar daarvoor nooit zoiets gehad.

En joepie voor de 25 weken :D

En ik geef graag mijn mening over namen :)

Sterre, helaas, je hebt nog best veel bij te lezen :p

All, ik deed het vandaag gewoon weer, een afspraak maken als NL waarschijnlijk moet voetballen :) Ik heb maar snel teruggebeld, dus nu heb ik maandagochtend 3 afspraken (van 1/1,5 uur) en dan snel naar huis voor voetbal :D

15. Loe

Loe Niet meer actief

Ik ben nog wel benieuwd of er nog badjes foto's verschijnen binnenkort! Leuk!

Mosa, dat is gezellig zeg, bezoek en bezoek dat kookt! Wat eten jullie?

Bubsie, heb je je vermaakt?

ik voel nog steeds heel weinig! Ben er bijna boos over af en toe....

16. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Woehoe deel 3 alweer, doen we goed dames :D

Liesben: Man man wat een klote nieuws!!! Heb er geen woorden voor.

Melisa: Je leest het niet meer maar een héle fijne vakantie!!!

Sanne: Ongesteld geworden, hehe eindelijk.
    Noah gaat soms ook nog wel eens voor een 3e slaapje om 18.00u naar bed maar dan maak ik hem om 19.00u weer wakker voor het eten enzo. Maar weet je wat het is..iedereen heeft een ander ritme en daar moet je toch zelf in schipperen. Soms gaat Noah ook weleens om 14.30 naar bed en dan tot 16.30u ofzo en dan is hij natuurlijk heel moe tegen 19.00 a 19.30u maar dan probeer ik het gewoon nog iets te rekken en anders gewoon eerder een fles en dan naar bed. Maar over het algemeen doet hij 3 slaapjes.

Djaar: Oeeehhh spannend!!! Ik ben ook gestript met 1cm en de volgende dag bevallen.. kan snel gaan dus! Ik hou m'n telefoon in de buurt i.i.g!!! Ik ben helemaal hyper joh haha..heel veel suc6 alvast mocht het beginnen!

Mosa: Hahaha jij bent echt erg!
    Ja bedankt dames dat ik weer méga veel bij moet lezen :p.. ik ga niet meer werken denk ik haha.

Bubsie: Lekker zeg zo'n zwembad. Ben je er nog "ingedoken"?

Hanna: Hoe vond Svinthe het badje?

Loe: Pb me maar!
    Ik denk ook niet dat je je zorgen hoeft te maken en normaal zeg ik ook altijd, bij twijfel altijd bellen met je gyn/vk maar ja, in jouw geval. Hè wat een kut ziekenhuis heb je toch ook :(

All: Zo weer bij, sorry als ik iets/iemand vergeten ben.

We hebben gister onze nieuwe aanwinst mee naar huis genomen, een mannetje van 3 maandjes oud. Hij is alleen nog niet tam dus we hebben wat te doen de aankomende tijd. Hij zit nu nog apart van de andere maar ben benieuwd hoe ze op hem gaan reageren. We moeten ook nog een naam verzinnen dus als iemand nog leuke weet?

Verder had ik weer heibel met Roy :( Echt weer iets heel flauws maar ik word er af en toe een beetje moedeloos van, sjonge jonge.

Vandaag gewerkt en dat was ook wel weer fijn. A.s maandag en de maandag daarop heb ik vrij omdat ik de dinsdagen erna examen heb *bibber*... Kan ik even goed leren dan. Met Noah lukt het op zich ook wel maar dat is toch anders en dan is hij toch op het kdv.

Zo en nu aan de kook!

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik meld me ook hier
    wil djaar even succes wensen

tijgertje et wordt nu ook voor jou spannend

oke lees wel mee maar reageer nog even niet te veel

18. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @loe, heb me wel redelijk kunnen vermaken or. heb alleen wel een was gedraaid en opgehangen, kon het niet laten. mag niks. nou dat ken ik echt niet or.
    ben een stukje verder gegaan met mn buik te mozaieken. vind het echt leuk om te doen! heb het gewoon mee naar buiten genomen en ben daar verder gegaan ermee. haha.

@ sterre: nee, ben er niet ingedoken(ahhaha). wel ff met mn benen erin gehangen heerlijk was het. aangezien er gister nieuw schoon water in gegaan was was het best koud en manlief heeft het goed vol laten lopen dat als ik er in zit ik echt gelijk door ben dus durfde het nog ff niet haha. maar denk dak het morgen wel ga doen.

morgen ochtend komt mn moeder ff soppen bij me. heerlijk! alleen vind ik het jammer dat ik het zelf niet kan opt moment. vindh et altijd zo lullig als ik er dan maar beetje bij zit en zij aan het werk is.

19. Sannehai

hoi dames,

@djaar wow ik d8 wat heb ik gemist, snel ff bij gelezen en ahhh spannend!!! :D:D woehoe jeah, wat hanna zegt eindelijk weer een bevalling:D en dalijk een kersverse mama+baby oww spannend hoor!!

@sterre ja het is precies wat je zegt, iedereen heeft hier een ander schema met zn kindjes, wel grappig eigenlijk vind ik dat, maar ook heel logisch natuurlijk, ieder kind is anders:) feli heeft het vandaag met 2 slaapjes gedaan, van 10-11.30 en van 14.30-16.00 en toen wou ik dr om half 6 nog ff doen, want ze was moe (ogen wrijven enzo) maar ze wou neit slapen hoor.. dus fles maar wat eerder gegeven 18.45 en hups naar bedje toe:d

@mosa, ja over die hapjes, dat kan ik nu niet echt meer op een andere tijd doen, die groentehap dan, want die groente hap is zegmaar echt op een plek waar ze anders een fles had, en die fruithap dit zit gewoon tussen 2 flessen in, waarvan de fles dan 1 uurtje opschuift. maar bij die groenthap, dan heeft zegewoon honger want dn had ze anders gewoon een fles gedronken.

maar het slapen ging vandaag goed, 2 slaapjes en ze ligt nu ook heerlijk te slapen, zonder tut :D

@bubsie, rustig aan doen he meid! en heerlijk hoor dat je moeder komt schoonmaken, niet schuldig voelen nergens voor nodig (al snap ik je gevoel wel hoor!) maar je bent nu eenmaal een hoogzwangere vrouw en dan mag dat gewoon:D

@sterre he vervelend dat je mot had met roy.. hier gaat het ook vaak om wat kleins, maar ow zo irritant! hopelijk is het snel weer goed! en ow al bijna je examens, wel zo fijn om lekker even zonder noah te leren, ik snap dat dat dan wel wat beter werkt dan dat hij thuis is.

@hanna jaaa een mijlpaal he, svinthe vandaag dus ook voor het eerst in het badje:D feli is ook nog gegaan, twas vanmiddag om te stikken hier in de tuin, geen zuchtje wind te bekennen, heb je er foto's van genomen? ik heb foto's en een filmpje gemaakt, zo even kijken of ik die kan plaatsten

@all

dames ik ga ff voetbal kijken met vriendief, en even kijken of ik nog foto's van ons schatje kan plaatsen hier :D

groetjes!

20. Sannehai

feli klaar om in badje te gaan!

Deel Deze Pagina