Het is raak in 2010!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marieke3, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Jeetje Stoetel hoop dat er niks is maar het zal waarschijnlijk al het geschop van die kleine wel zijn geweest.
    Die van mij kan er ook wat van en dat is ook soms best pijnlijk.

Sterkte in het ziekenhuis. Laat je ff weten hoe het is gegaan?

2. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Doe ik.

3. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Leuk om weer van iedereen te horen!
    Marieke; hopelijk blijft het rustig!
    Inlove; wij hebben drie led staafjes hangen van de Ikea (4 voor 29,95). We hebben een brede commode, dus wanneer de baby op het aankleedkussen ligt, hangen de lampjes nog verder naar achteren, richting de muur. Dus ik hoop en denk dat het met de felheid wel mee zal vallen. Anders is het gewoon voor de sier, en wellicht 's nachts handig ofzo (als nachtlampje!)

Ik merk dat de zwangerschap wel wat pittiger begint te worden nu, snel moe, er komt weinig uit m'n handen en vanochtend was ik helaas heel m'n ontbijt weer kwijt, bah. Durf nu niet zo goed verder te eten, bang dat de rest er ook uitkomt.
    O ja, en wellicht heb ik een krentenbaard infectie, dus vanmiddag weer maar even langs de huisarts......

4. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    ah dan heb je andere als wij hebben, vanavond maar even kijken. Gaan ze op batterij of stroom. Ik moet batterij hebben want heb geen stroom bij de commode, heel onhandig!

Succes dames bij de vk. hopelijk niks geks
    en jij chikai bij de huisarts!

5. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Stoetel vervelend dat je zo'n pijn in je buik hebt zeg. Hopelijk komt het door het gegym van je kleine en is er niks aan de hand.
    Gefeliciteerd met je neefje!

Oh vervelend dat je je ontbijt niet binnen hebt kunnen houden Chikai. Ligt je kleine erg hoog vandaag? Hopelijk is de krentebaard over voordat de kleine er is, anders kun je je beeb niet eens een kus geven als het er is. 't Is zo'n vervelende infectie...

Wat is een bellymask.. is dat een buikbeschildering?

Leuk dat jullie de naam al hebben Hartediefje. Wat leuk dat jullie die verwerkt hebben in de babykamer. Een geplande keizersnede wordt toch altijd ruim voor de uitgerekende datum gedaan of zijn ze daar heel wisselend in?

MMI, toen we eenmaal wisten dat we een meisje kregen waren we zo uit de naam daarvoor konden we echt niet overeen komen met elkaar.
    Lastig dat je nog zo'n last van je bekken hebt. Misschien wordt het wel minder als je beeb vast ligt in je bekken straks. Ik hoop het voor je.

Oh jeetje Liza, heb je vroeg in het ziekenhuis gelegen toen je dacht dat de bevalling was begonnen of is het kort geleden? Vanaf nu mag het bij jou komen he:)

Ik hoop maar dat met die voorweeen de boel een beetje op gang wordt gebracht maar bij mijn dochter heb ik 5 weken lang last gehad van heftige voorweeen en toen zei de vk iedere keer, nou dit duurt geen week meer hoor... Uiteindelijk kwam ze 13 dgn te laat. Daardoor wist ik ook niet dat de bevalling uiteindelijk al echt aan de gang was toen ik eenmaal aan het bevallen was want die weeen voelde net zoals de voorweeen. Ik hoop er dus maar niet te veel op dat ze zich snel aan zal dienen. Al blijf ik de stilzwijgende afspraak met haar houden dat ze woensdag a.s. komt hahaha.

Morgenochtend gaan mijn vriend en ik 'even' trouwen. Best een raar idee dat ik morgen om deze tijd weer een getrouwde vrouw ben. We hebben daarna een tafel gereserveerd om met naasten lekker koffie/thee te leuten en een gebakje te eten om het toch niet helemaal zonder aandacht voorbij te laten gaan.
    Zojuist hebben we de klossen, ondersteek en extra zeiltjes gehaald dus na morgenmiddag zijn we er helemaal klaar voor en kan ze komen:D

6. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    oh spannend marieke morgen trouwen!!
    Ook al doen jullie het heel klein wel lekker genieten he?!

7. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Hoi hoi,

Sorry, heb niet alles gelezen.

Marieke: voorweeen, erg vervelend is dat. Alvast veel plezier voor morgen. :)

Stoetel: succes meid, ben benieuwd hoe het was. Hopelijk valt het allemaal mee.

Chikai: knuf voor jou, rustig aan hoor.

Hartediefje: leuk zo'n bellymask. Lijkt me ook wel wat. Is dat prijzig?

Memoiikke: ook rustig aan doen he?

Rodelief: mooi dat het bij jou ook allemaal goed gaat, lijkt me toch spannend.

Liza: bij jou mag beebje nu komen toch? Echt spannend zeg. Leuk.

Hier alles oke. M'n bloeddruk was ineens weer oke, terwijl echt wel te laag was de eerste maanden. 20 weken echo gehad, zag er ook allemaal goed uit. Wij willen niet weten wat het is, blijft een verrassing. We gaan straks nog wel een 3d-echo laten maken, hebben we met de andere twee ook gedaan. Daar heb ik nu al zin in en ben stiekem toch ook wel erg nieuwsgierig of het een meid of jongen is.

Fijne dag allemaal.

8. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Marieke, wat leuk, geniet ervan!! Het blijft toch bijzonder, hoe groot of hoe klein je ook trouwt!

Inlove, die led-lampjes gaan op stroom. Dus in jouw geval niet handig, zo lees ik. Ik zal eens kijken of ik vanavond wat foto's kan plaatsen van het kamertje.

Over een uurtje weet ik meer, hopelijk is het geen krentenbaard en is het zo weg!!! Tot straks!

9. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    @Marieke, Geniet morgen maar lekker! Tjee, ik vroeg me al af wanneer je de klossen e.d. moest gaan regelen. Maar ik zie dat ik nog wel een paar weekjes kan wachten.;)

Vanochtend bij de gyn geweest. Gelukkig was met de beeb alles goed! Hij lag vorige week nog dwars en nu netjes met het hoofdje naar beneden. Ook al weet ik dat de kleine nog alle kanten op kan draaien, het is toch wel een fijn idee. De pijn die ik heb is hoogstwaarschijnlijk van een blaasontsteking. En doordat de beeb echt van gymen houdt, doet het alleen nog maar meer pijn. Ik moest meteen in het ziekenhuis urine achterlaten. Morgen hoor ik of ik wel of geen blaasonsteking heb. Mocht het zo zijn, dan krijg ik antibiotica.

Liefs

10. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Stoetel: Vind het wel gek dat je een dag moet wachten op de uitslag. Als ik hier urine breng bij de huisarts weten ze binnen 5 minuten of ik een blaasontsteking heb.
    Maar goed blij dat het met de kleine allemaal goed gaat.

11. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Ze gingen mijn urine op kweek zetten. Ik weet ook niet zo goed waarom, maar ach het is maar 1 dag.;)

12. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Chikai: weet je inmiddels al meer?

Stoetel: gelukkig dat alles goed is met beeb. Uit ervaring weet ik dat blaasontsteking erg vervelend is, hopelijk is dat het toch niet.

Hier nog ff een buikfoto van vandaag. 23 + 3 alweer. Schiet weer op. :D

13. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Ja, Cars, ben net terug! Bij de huisarts bleek ik gelukkig geen krentenbaard te hebben, het zijn een soort van puistjes (op m'n onderrug.... rare plaats). Zalfje gekregen. Gelukkig maar!

Mooie buik hoor!
    Zal ook eens een buikfoto maken, is alweer vier weken geleden, maar mijn buikje is nog vrij "compact". Blijkbaar draag ik erg naar binnen (was aan m'n ontbijt te merken vanmorgen)....

14. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Hier komen wat foto's van onze babykamer, alleen nog het hemeltje boven de wieg en een lamp...

15. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    De andere hoek (het badje en badstandaard verhuist nog tzt naar de badkamer)...

16. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    En de commode...

17. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Chikai: bij mij is het ook al de derde natuurlijk. Misschien scheelt dat ook.

Super mooi kamertje hoor, daar zou ik wel willen slapen. :)

18. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    leuk kamertje!!
    Die gordijnen had ik bij mn dochter ook en dan ter hoogte van een rand sterren had ik rond heel de kamer een sterrenband gemaakt met t liedje twinkle twinkle little star!

Net naar ikea geweest, druk en warm!!
    Bij de kassa zo lang wachten dat ik bijna van mn stokje ging, vreselijk.
    Gelukkig net op tijd achter de kassa op die inpakrand gaan zitten en mn moeder in de rij laten wachten :D Iedereen die langs kwam vroeg of t goed ging *schaam* heb ik echt een hekel aan bah. Maar goed, eenmaal buiten ging t gelukkig weer goen.
    Geen ikea voor mij meer de komende tijd!

19. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Inlove, dan voel je je zo opgelaten he... en beroerd van het niet goed worden. Heb je een lage bloeddruk?

Cars, ik vond het op zich wel meevallen...het blijft een herinnering natuurlijk aan de mooi buik. Ik was voor het luxe pakket met acrylverf om het mooi te beschilderen en verzendkosten 55 euro kwijt. Vind het ook wel wat hebben om dat straks met mijn man te doen (ik denk dat ik het doe als ik 37wk zwanger ben). Kunnen we altijd zien hoe mijn buik was zo op het eind.

Chikai, wat een mooi kamertje!!!! Echt heel lief ook met de tekst.

Marieke, fijne dag morgen!!!! Is toch heel bijzonder om te trouwen.

Stoetel, mss kijken ze wel of er nog andere bacterien zitten. Maar is wel fijn dat ze het goed nakijken.

20. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Volgens mij gaat er iets mis met het plaatsen van m'n reactie, poging 3 nu.

Inlove, vervelend als je je zo naar voelt. Gelukkig trok het snel weg, anders heb je er vaak de hele dag nog last van, dat is ook niet prettig. Opgelaten voel je je wel dan!

Dank je wel voor jullie reacties, we zijn zelf ook erg tevreden over het kamertje.

Voor nu weltrusten allemaal!!

Deel Deze Pagina