Het is raak in 2010!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marieke3, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Chikai: Leuk kamertje!! Echt schattig die tekst op de muur.

Inlove: Oh ik herken dat zo. Echt shoppen zit hier er ook niet meer in. Ik trek het gewoon niet meer. Ach nog een paar weekjes.

all: Hier slecht geslapen. Had een beetje weeige pijn in mijn rug en heupen. Kon mijn draai ook niet echt vinden en ben wel 4 keer wezen plassen.
    Gelukkig voel ik nu niets meer. Vandaag maar weer lekker rustig aan, net zoals de andere dagen.

2. memoiikke

memoiikke Actief lid

18 sep 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    hoihoi,

wat een leuke fotos van het kamertje zeg!

@rodelief: hier ook een rot nacht gehad.
    dacht even dat het begonnen was, steeds krampen om de zoveel tijd en werd steeds heftiger, maar na 2 uurtjes zwakte het gelukkig weer af.
    ik slaap al weken erg slecht, dus ben een beetje bang dat als de bevalling dalijk eenmaal begint dat ik al veel te moe ben. maar hopelijk doen de hormonen hun werk dan! :D

Fijne dag allemaal, ziet er wel een beetje troosteloos uit hier buiten, alleen maar regen, maar het weekeind belooft weer beter geloof ik!

groetjesssss

3. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen allemaal!

Hier regent het ook en is het grijs... bleeh....
    Vannacht heb ik voor het eerst sinds dat ik vakantie heb weer eens goed geslapen! Ben maar 2x wakker geworden en daarna meteen weer diep in slaap gevallen. Heerlijk! Hopelijk is dat bij jullie Rodelief en Memoiikke ook weer snel, je knapt er echt van op!

4. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Wij zijn vanmorgen getrouwd! Daarna gezellig met wat familie en vrienden koffie wezen leuten in een hotelletje. Het was erg leuk. Vanmiddag heb ik knock out op de bank gelegen dus het was allemaal net te doen voor me. Vanavond bestellen we heerlijk wat te eten. Uit eten is even te zwaar want mijn bekken hebben er weer geen zin in maar eten bestellen is altijd lekker:) En nu mag helemaal vanaf morgen de beeb komen. We zijn er klaar voor :D
    Ik heb de to do list van de verloskundige op de koelkast gehangen voor manlief en kindlief. Mijn dochter het nr. laten zien wat ze moet bellen als papa niet in de buurt is en ik niet kan bellen. Nu is het afwachten. Gelukkig hebben we wel een aantal verjaardagen en afspraken in het verschiet waardoor de tijd hopelijk wat sneller gaat.
    Mijn dochter is met mijn ouders mee dus we hebben heerlijk het rijk voor ons alleen t/m donderdag.

Chikai, Leuk jullie kamer! Wat leuk die lijstjes met haasje en haasje! Ik vind dat zo'n leuk en lief boekje, heb hem ook thuis. Jullie hebben een houten uitvoering van het kamertje lijkt wel. Wij hebben dezelfde meubeltjes maar dan in het wit.

Oh vreselijk die krampen he MMI. Ik word er ook niet goed van. Hopelijk slaap je vannacht beter.

Jij ook al zo slecht geslapen Rodelief. Lastig dat je zo'n last had van je lijf.

5. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Gefeliciteerd Marieke!!!!
    Fijn dat het zo geslaagd was. En nu aftellen!!

6. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Gefeliciteerd Marieke!!

7. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Marieke, GEFELICITEERD!!!:D

8. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Hey allemaal

even een snelle reactie van mij!
    Ben zo zenuwachtig voor morgenvroeg, om half 11 de 20 weken echo! zo spannend..Hoop dat ik vannacht wel kan slapen!

@marieke: Gefeliciteerd! Leuk zeg!:D

@chikai: wat een leuk kamertje zeg! leuke gordijnen en leuke kleurtjes!

Nou morgen reageer ik weer, met hopelijk goed nieuws!;)

9. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Marieke: gefeliciteerd meid en geniet lekker met z'n tweetjes.

Fairytale: succes en plezier vandaag.

10. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Hier een goede nacht gehad, gelukkig. Knap je echt van op. Jammer alleen dat zoonlief om kwart over 6 al wakker was.

Fairytale: Veel plezier en succes met de 20 wk echo.

11. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    *gaap* dochter kwam ook om half 7,,,poeh das toch wel erg vroeg, zeker na een nacht met 4 keer plassen

12. memoiikke

memoiikke Actief lid

18 sep 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    @ marieke gefeliciteerd!

@ fairytale, veel plezier en succes!

@rodelief, fijn zo'n nachtje slaap!!

hier veel last vandaag en gisteren. zowel van bekken als krampen, kan bijna niet op of om, gelukkig heb ik een nieuwe hobby sinds een paar weken (achter het naaimachine) dus kan ik me daar lekker op uitleven, heb al een luiertas gemaakt en ben nu bezig met een omslagdoek voor de beeb!!
    vandaag alweer 33 weken zwanger.

ik zei vanochtend tegen mn man dat ik er van baal dat ik niet echt kan genieten van deze zwangerschap, ik vind het zoiets bijzonders zwanger zijn, maar merendeel van de tijd hoop ik dat de bevalling niet te lang meer laat wachten, en voel ik me daar weer schuldig over, want eigenlijk is het nog niet goed als beeb al komt!!

fijn hoor die hormonen en moodswing!! :S
    vorige zwangerschap was echt een droomzwangerschap, nergens geen last van, paardgereden tot 7 maanden, lesgegeven tot een week van tevoren en nu zo anders!!
    maar goed, het is voor een goed doel zullen we maar zeggen!
    beeb laat zich in ieder geval erg goed voelen, dus dat is wel heel prettig om te weten dat daar alles nog goed gaat!

nou fijne dag allemaal weer en sorry voor mn zeikpost!! :D
    maar tis soms wel prettig om hier even te spuien!!

13. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Ik begrijp je wel hoor Memoiikke!
    Mijn eerste zwangerschap was ook een eitje. Echt nergens last van. Paar dagen voor de bevalling nog een boswandeling van 10km gelopen. Energie voor 10 echt een wereld van verschil met nu! Als ik nu het dorp inloop ben ik al bekaf!

14. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Marieke; van harte gefeliciteerd!! Fijn dat je een gezellige dag hebt gehad, en je hebt groot gelijk, kun jij niet naar het eten toe, dan laat je het eten toch naar jou komen :)

Dank jullie wel voor de reacties op ons kamertje, wij zijn er zelf ook erg tevreden over! Die lijstjes hebben mijn zussen geschilderd en gekregen toen wij gingen trouwen vorig jaar. Toen wisten we meteen, als er ooit een kleine zou komen, moesten die op de babykamer. Grappig dat jullie dezelfde meubeltjes hebben, maar dan in het wit Marieke.

Hoe reageert jouw dochter trouwens op je zwangerschap? Een vriendin van mij is ook zwanger (een week eerder uitgerekend) en zij hebben een meisje van 6. Die vindt het echt helemaal geweldig, wil alles meedoen, ook bij de verloskundige mee helpen enzo!

Fairytale; succes! Hopelijk is alles goed en komt de kleine goed in beeld!

He vervelend memoiikke, jammer dat je er niet zo van kunt genieten, maar wel heel begrijpelijk hoor! Groot gelijk dat je het even af je af schrijft. Gelukkig duurt het niet meer zolang voor ons!

Al die vroege kinderen, ik voel me bijna schuldig als ik zeg dat ik tot 10uur heb mogen uitslapen vandaag weer... Maar dat is ook nog maar voor een paar weken, dus moet er nog even van genieten geloof ik!

15. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Pfff... hier weer een drama nacht. Continu wakker, half 7 voor het laatst op de wekker gekeken en 9 uur werden we wakker gebeld.. Pfff... Ik hoop toch echt dat ik weer goede nachten ga krijgen hoor want om nou zo de bevalling in te gaan...
    Vandaag in elk geval 37 weken dus we zijn in de veilige zone:) We hadden niet verwacht dat te redden met al die drama's de afgelopen maanden.
    Hier ook de balen van de zwangerschap... Ik zie het als een noodzakelijk kwaad om iets moois te krijgen. Vorige zwangerschap was ook drama en deze ook weer. Echt genieten heb ik niet gedaan hoor... Ik kan echt jaloers zijn op mensen die fluitend door hun zwangerschap gaan en zeggen dat ze zo genieten. Ik kan me er ook niet echt in verplaatsen..

Wat hebben je zussen dat knap gedaan Chikai, die lijstjes schilderen!
    Hahaha ik zou er inderdaad maar van genieten dat je nu nog kan uitslapen. Je moet mazzel hebben met een baby die daar ook van houdt. Al moet ik zeggen dat ik mijn dochter na de fles van 6 uur standaard heb terug gelegd in bed en dan sliep ze vaak tot een uur of 9. Ideaal. Ook nu is het nog steeds een langslaper. Daarintegen sliep ze overdag zelden...
    Mijn dochter vindt het super dat ze een zusje krijgt maar van de bezoeken aan de verloskundige en de echo's moet ze niks hebben. Ook vindt ze mij een grote zeur (heel fijn als je dat naar je hoofd geslingerd krijgt...:() en vindt ze het maar niks dat we haar wat zelfstandiger proberen te maken. Ze wordt ook vreselijk jaloers als ze met mij aan het knuffelen is en de baby dan begint te trappen. Ik hoop maar niet dat dat een voorbode is voor zometeen... Desondanks hoopt ze wel weer dat haar zusje op haar verjaardag volgende week zondag wordt geboren want dan heeft ze een extra leuk cadeautje vindt ze.
    Wat leuk dat het dochtertje van je vriendin zo betrokken is.

16. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Net weer terug, alles was goed, en we krijgen een ZOON!:D

Was super duidelijk zei ze, en we zagen zelf ook overduidelijk een piemeltje! We hadden beide voorgevoel dat we een jochie zouden krijgen, en het is ook nog zo! Echt heel blij:D
    Hij ging zich wel helemaal verstoppen, dus duurde allemaal even,,

Marieke, wat minder zeg dat je steeds zo weinig slaapt, hoop voor je dat je inderdaad betere nachten krijgt! Een beetje energie tijdens de zwangerschap zou wel handig zijn!;)

17. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Fairytale, Gefeliciteerd een zoon!!

18. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Fairytale, gefeliciteerd met jullie jongen!!

Marieke, oh, wat vervelend dat je dochter jaloers is.... Hopelijk is ze in 1x verliefd op de baby als die geboren is! Jammer,want het kan (zoals ik bij m'n vriendin zie) ook heel leuk zijn. Wie weet, trekt het nog bij!
    En dan nog zo'n verschrikkelijke nacht, hopelijk kun je de komende nachten goed slapen, want een beetje uitgerust aan je bevalling beginnen is toch ook wel prettig lijkt me. 37 weken alweer, het gaat echt snel!

19. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Fairytale, wat leuk een zoon!!!!! Fijn te horen dat alles goed was.

Marieke, je bent al een eind, al 37wk!

Hier ook wat meer last dan de vorige zwangerschappen. Ik heb waarschijnlijk een zenuw/ spier in mijn bil die bekneld zit, dus moet ik naar de fysio toe. Ik heb dat bij ons meisje ook gehad, maar was pas op het eind, maar nu heb ik het al en is zo pijnlijk...wil niet zo nog eens 12,5 wk moeten lopen, dus straks maar eens gaan kijken voor een fysiotherapeut....
    Misschien is het wel, omdat ik natuurlijk al vrij snel weer terug zwanger ben geworden na de keizersnede (6mnd) en ik vind het geestelijk echt heel zwaar op het moment. Nog een week of drie en dan is het de 1e jaardag van ons meisje.... ik slaap slecht en er komen dingen in mijn droom terug van de tijd dat we in het ziekenhuis lagen. Ik durf bijna niet te geloven dat we straks een levend mannetje mee naar huis mogen nemen... Tja, het zal er niet op verbeteren, omdat het pas met 38 wk mis is gegaan vorige keer. Maar dit keer komt het vast goed!!!!
    *egomomentje sluit ik weer af*...

Mijn zoontje is trouwens ook vaak vroeg wakker, maar kwam vanochtend om half zeven bij me liggen en daarna hebben we lekker nog wat geslapen tot een uur of half negen.

20. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    @fairytail, wat fijn dat de echo goed was. En ook leuk dat het geslacht duidelijk te zien was!:D

Deel Deze Pagina