Fairytale: Gefeliciteerd!! Een zoon! Heerlijk. Marieke: Vervelend dat je nachten zo slecht zijn. Ik hoop dat je nog een beetje kunt bijslapen. Het word spannend voor jou!! Hartediefje: De zwangerschap is anders he? Ook al is het bij ons met 23 wk al fout gegaan ik weet hoe je je voelt. Maar ik moet zeggen dat ik er nu ook meer vertrouwen in heb. Ik ben nu uitgerekend rond de tijd dat het een jaar geleden is met mijn zoontje. Ik ben zo bang dat we het gaan vergeten. Dat de vreugde groter zal zijn dat het denken aan hem. Het blijft je altijd bij. Hoop voor jou dat alles goed gaat en dat je het een beetje een plekje kunt geven. Chikai: Niet schuldig voelen hoor dat je nog even kunt blijven liggen s`ochtends. Geniet er nog maar even van!! All: Hier zoonlief zijn speelgoed weer even lekker uitgezocht en plaats gemaakt voor de box. Weet nog niet of ik hem zo al naar beneden haal maar voor het weekend staat ie. We hebben een ronde box. Ben benieuwd hoe hij zal staan.
Bedankt voor de felicitaties, zit de hele dag al op de blauwe wolk haha! @rodelief: wat leuk een ronde box, dat zie je niet vaak!
Even kort; thuis ligt internet eruit...KPN heeft in bepaalde regio's een storing... Nu dus even snel bij mijn ouders online, maar ik zal vandaag niet veel posten... Hopelijk werkt het snel weer!!! Edit; gelukkig bij thuiskomst blijkt alles weer te werken! Fijn! Hartediefje; kan me voorstellen dat het voor jou de hele zwangerschap een dubbel gevoel geeft, met 38 weken misgaan, jeetje heftig zeg! Ik hoop van harte dat jullie baby'tje gezond geboren wordt straks!!
Net terug van de VK. De kleine ligt in stuit. Ze heeft met de echo even gekeken. Over 2 weekjes krijg ik weer een echo om te kijken of het gedraaid is. Maar ondertussen al wel folders mee gekregen over draaipogingen. Ik krijg het er een beetje benauwd van!!
Ik kan me voorstellen dat je het er benauwd van krijgt. Maar je moet maar zo denken, die kleine kan echt nog alle kanten opdraaien. Liefs
Ai Rodelief, dat is niet zo mooi.... Hopelijk draait de kleine snel nog even terug en blijft het dan klem liggen in je buik!!! Hier de allerslechtste nacht sinds tijden gehad, om 23.00u naar bed gegaan, pas om 1.30u in slaap gevallen en weer om 4.30 wakker. Toen om 7.00u in slaap gevallen en tot 10.30u geslapen. Wat een ritme...
Oh jij ook al zo'n drama ritme s'nachts Chikai.. hier hetzelfde... Echt niet leuk meer gewoon. Doet je internet het weer? Wat vervelend dat je kleine in een stuit ligt Rodelief. Een vriendin van mij heeft moxa-therapie (ofzoiets) gedaan thuis dan heb je meer kans dat het nog draait. Bij haar kwam het kindje te vroeg dus draaide het niet meer maar misschien werkt het bij jou wel. Leuk een ronde box. Wat zetten jullie hem vroeg neer trouwens. Ik vind het toch wel een gevaarte in huis dus hij staat nog ingeklapt achter de eettafel Wij gaan hem misschien volgend weekend neerzetten als we de verjaardag van mijn dochter achter de rug hebben. Wat leuk dat je een zoon krijgt Fairytale! Gefeliciteerd. Hartediefje wat naar dat het vorige keer bij 38 weken mis ging... Dan ben je al aan het eind.. Weten ze waardoor het kwam? Pfff.. vreselijk hoor.. Vervelend van die zenuw in je bil. Gisteren ben ik bij de vk geweest. Madam is nog steeds niet terug ingedaald en ligt nog heerlijk om haar as te zwemmen (da's ook heel erg te voelen, zo'n groot lijf wat zich naar hartelust omdraait). Gelukkig is ze te groot om met haar hoofd naar boven te draaien dus blijft ze wel in de goede positie liggen. De waarschuwing blijft dus staan, als de vliezen breken meteen bellen, ook s'nachts want dan komen ze meteen kijken of ze ingedaald is, anders moet ik plat. Ze heeft me ervan verzekerd dat als het weer een olifantendracht wordt zoals de vorige keer dat ze me bij 41 weken doorsturen om te worden ingeleid. Ik mag dan zelf aangeven of ik nog een week afwacht of dat ze haar moeten halen. Wat een opluchting. Over 4 weken is ons kind er. Verder was alles prima. Kind heeft het nog heel erg naar haar zin dus al het rommelen wat ik nu voel zal zich ze komende dagen in elk geval niet doorzetten tot een bevalling. Mijn bloeddruk was ook prachtig. Dinsdag weer terug.
11 zwanger 0 bevallen Zwanger: Lizab - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 4 september 2010 Marieke3 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 8 september 2010-meisje Stillewens - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 24 september 2010 Rodelief - 3e kindje - verm. bevallingsdatum = 3 oktober 2010 Memoiikke - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 oktober 2010 Chikai - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 oktober 2010 InLove - 2de kindje - verm. bevallingsdatum = 15 oktober 2010 Stoetel - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 17 oktober 2010 Hartediefje - 3e kindje - verm. bevallingsdatum = 26 november 2010 Cars - 3e kindje - verm. bevallingsdatum = 10 december 2010 Fairytale - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 7 januari 2011 afspraken: Stoetel - 26 augustus afspraak gyn Marieke- 24 augustus afspraak vk Zo moest flink wat pagina's terug voor het lijstje zeg.
11 zwanger 0 bevallen Zwanger: Lizab - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 4 september 2010 Marieke3 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 8 september 2010-meisje Stillewens - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 24 september 2010 Rodelief - 3e kindje - verm. bevallingsdatum = 3 oktober 2010 Memoiikke - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 oktober 2010 Chikai - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 oktober 2010 InLove - 2de kindje - verm. bevallingsdatum = 15 oktober 2010 Stoetel - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 17 oktober 2010 Hartediefje - 3e kindje - verm. bevallingsdatum = 26 november 2010 Cars - 3e kindje - verm. bevallingsdatum = 10 december 2010 Fairytale - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 7 januari 2011 afspraken: Stoetel - 26 augustus afspraak gyn Marieke- 24 augustus afspraak vk Rodelief - 30 augustus afspraak vk + echo ligging
11 zwanger 0 bevallen Zwanger: Lizab - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 4 september 2010 Marieke3 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 8 september 2010-meisje Stillewens - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 24 september 2010 Rodelief - 3e kindje - verm. bevallingsdatum = 3 oktober 2010 Memoiikke - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 oktober 2010 Chikai - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 oktober 2010 InLove - 2de kindje - verm. bevallingsdatum = 15 oktober 2010 Stoetel - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 17 oktober 2010 Hartediefje - 3e kindje - verm. bevallingsdatum = 26 november 2010 Cars - 3e kindje - verm. bevallingsdatum = 10 december 2010 Fairytale - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 7 januari 2011 afspraken: Chikai - 23 augustus afspraak vk Stoetel - 26 augustus afspraak gyn Marieke- 24 augustus afspraak vk Rodelief - 30 augustus afspraak vk + echo ligging
Ja, gelukkig doet internet het weer! KPN had blijkbaar een regionale storing hier.... Nou Marieke, dat is toch wel een geruststelling dat je uiterlijk met 41 weken je meisje in je armen hebt! Fijn hoor! Goed dat de verloskundige goed op je let mbt het indalen, en echt meteen bellen he!! Dat rommelen is minder prettig inderdaad, volgens mij ligt onze kleine nog steeds hetzelfde (het heeft ook niet zoveel ruimte om te draaien, alles is vrij compact) maar het schoppen en het bewegen van voetjes/knietjes langs m'n buikwand voel ik maar al te goed! Toch nog behoorlijk wat gedaan, flink eind aan m'n studie opdrachten kunnen werken en samen met m'n man de schuur opgeruimd en de was op zolder weggewerkt. Fijn! Nu is het trouwens ook erg lekker weer, dus zo nog even fijn buiten eten!
Lekker dat je aan je studie hebt kunnen werken Chikai. Schiet het al een beetje op? Appart gevoel he die voetjes en knietjes tegen je binnenkant van je buik. Zie je ook steeds een knietje of een voetje naar buiten steken? Hier geregeld dat je duidelijk een ledemaat of een bil ziet zitten, zo grappig (tenzij het net onder mijn rib door komt). Gisteren zijn we gezellig met mijn zwager en schoonzus naar een internationale markt gegaan die hier in de stad werd gehouden. Lekkere dingentjes gegeten. Mijn bekken heeft het zowaar vol gehouden en ik had ook geen last van harde buiken. Zolang ik maar tijdig ging zitten ging het prima. Hadden we niet verwacht. Ik was wel weer even blij met een actief dagje
Goeiemorgen allemaal, Fijn Marieke, dat je er weer even op uit kon! Dat is toch wel prettig, even iets anders! Met m'n studie loopt het vrij aardig, moet nog van 2 modules opdrachten maken en dan nog 'afstuderen' (=portfolio inleveren en eindgesprek). Maar ik heb gelukkig nog even tijd! Vanmiddag weer naar de verloskundige, verder rustig dagje vandaag (met dit 'heerlijke' weer, het regent af en toe echt hard hier!) Fijne dag allemaal!
Hallo allemaal, Ik kom ook weer even aanwaaien, @fairytale, wat leuk dat jullie een zoon krijgen. @rodelief, baby in de stuit, dat is balen. Ik heb idd ook gehoord over Moxastokjes oid. En er zijn ook veel mensen die niet kiezen voor een draaipoging maar ivm de risico's voor een sectio. Ik hoop in ieder geval dat de baby vanzelf nog gaat draaien. @marieke, Wat gaat het snel he! @Chikai, hier doet KPN ook al een paar dagen gek. (en wij hebben tel, internet en tv via KPN) Ben ik aan het bellen, hoor ik niks meer, springt de tv ook op niet beschikbaar. Succes bij de Vk vanmiddag! @all, zo. Kom net bij de VK vandaan. Alles prima, al schat ze deze baby een stuk kleiner dan Fenna (6 a max 7 pond bij de geboorte) Fenna was bijna 8 pond, dus mij hoor je niet klagen. Wel word ik ivm de vele voorweeen en mijn bekken volgende week gestript! Heel spannend dus. Zijn jullie nachten ook zo'n drama? Ik heb nu volgens mij alweer 2 nachten gewoon niet/amper geslapen. PFfff. Zal straks toch wel erg blij zijn als ik bevallen ben..
11 zwanger 0 bevallen Zwanger: Lizab - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 4 september 2010 Marieke3 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 8 september 2010-meisje Stillewens - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 24 september 2010 Rodelief - 3e kindje - verm. bevallingsdatum = 3 oktober 2010 Memoiikke - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 oktober 2010 Chikai - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 oktober 2010 InLove - 2de kindje - verm. bevallingsdatum = 15 oktober 2010 Stoetel - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 17 oktober 2010 Hartediefje - 3e kindje - verm. bevallingsdatum = 26 november 2010 Cars - 3e kindje - verm. bevallingsdatum = 10 december 2010 Fairytale - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 7 januari 2011 afspraken: Chikai - 23 augustus afspraak vk Stoetel - 26 augustus afspraak gyn Marieke- 24 augustus afspraak vk Rodelief - 30 augustus afspraak vk + echo ligging Lizab - 30 augustus afspraak vk + strippen
Oh Lizab wat spannend. Vraagje doen die voorweeen zeer?? Ik heb af en toe s`avonds 2 uur achter elkaar harde buiken die om de 5 min. komen maar die doen geen pijn. all: volgens mij ligt de kleine nog steeds in stuit. Ik voel namelijk duidelijk de hik bovenin mijn buik. Ik wacht eerst de echo volgende week maandag ff af en ga dan kijken wat we gaan doen. Aan een draaipoging zitten echt heel weinig risico`s. Dus misschien wil ik dat wel proberen. Dat moxa tja ik weet niet zo goed wat ik daar van moet denken. Ik laat het nog ff een weekje of zijn beloop en dan zie ik het wel. Ik heb zelfs in mijn hoofd al een beetje dat dit een keizersnee word en vind dat niet eens zo`n drama. Gek he?!
Rodelief, als die van mij de hik heeft voel ik dat door mijn hele buik (ze doet het met overgave denk ik) heb jij dat niet? Bij mij zijn voorweeen wisselend pijnlijk of dragelijk. Bij mijn dochter waren ze zo pijnlijk dat ik uiteindelijk niet eens door had dat ik al aan het bevallen was (liep al 5 weken met voorweeen), ik kon het onderscheid niet maken tussen de bevallingsweeen en voorweeen (pas bij 5 cm ontsluiting vond ik de weeen niet leuk meer). Liza wat lekker dat je volgende week gestript gaat worden. Heb je al ontsluiting dan? Ik hoop dat het strippen werkt en dat je eind volgende week lekker je hummel vast kunt houden Hier regent het inderdaad ook flink. Het lijkt wel herfst! Ik kan mijn ramen niet eens openhouden want die waaien gewoon dicht of mijn deuren beginnen flink te klapperen. En het is behoorlijk warm in huis dus daar baal ik wel van. Vanmorgen bij het naar school brengen van mijn dochter waren we al doorweekt van het kleine stukje van de auto naar school ondanks de paraplu en regencape. Wel heerlijk dat de school weer is begonnen hier. Vanmorgen lekker de benedenverdieping stofvrij gemaakt en opgeruimt en genoten van de rust.
Spannend Liza, nu komt het wel echt dichtbij! Hier ook heel veel wind en donkere wolken. Ik had net een raam open gezet, maar toch weer dicht gedaan. Vind het wel lekker als het een beetje door waait in huis, maar dit is een beetje te. Liefs
Spannend inderdaad, ik hoop voor je dat het strippen werkt en je volgende week lekker een klein hummeltje vast mag houden! Als onze kleine de hik heeft, lijkt dat net op een overduidelijke hartslag. Ik voel dat dan ook alleen in m'n baarmoeder en m'n man voelt het als hij zijn hand op m'n buik legt. Maar het gaat niet m'n hele buik door gelukkig! Hier net bij de verloskundige geweest, alles goed. Bloeddruk goed, kleintje groeit goed. Ik voelde het goed dat het ruggetje nu aan de andere kant lag, wel ligt het hoofdje gelukkig nog steeds in m'n bekken. Nu 2x over 2 weken terugkomen en daarna elke week. Daarna nog even bij de Hema geweest, voedingsbh en voedingskussen gekocht, (laatste was in de aanbieding), nu weer tijd om even lekker uit te rusten!!