ooow ja op die naaktslak tussen mn benen verheug ik me al whahahha schrok me dood bij de eerste! Ik heb nog wel iets kunnen slapen gelukkig. Het rare is dat ik overdag geen last van mn rug heb. Als ik ga liggen savonds dan voel ik het pas
Spannend Liza! Ik ben bij mijn dochter mijn slijmprop pas bij de bevalling verloren denk ik want ik heb zoiets nog nooit gezien. Dit keer wel heel veel slijmverlies de hele dag door, volgens de vk van de baarmoedermond, die maakt het gangentje glad hahaha. Vervelend dat je vannacht zo slecht hebt geslapen Inlove.. oh die snurkende mannen, hier ook zo 1. Pfff... MMI, had je daar een rolstoel geleend? Ik wilde dat doen bij de Apenheul maar manlief zag het niet zitten om hem de hele dag te huren dus we zijn niet geweest (ik 9 mnd een kind dragen en hij niet eens een dagje rolstoel duwen, 't is wat). Net weer bij de vk geweest. Helaas wilde ze nog niet strippen want ze was bang dat ik er niks aan zou hebben en de voorweeen alleen maar erger zouden worden. Bij 41 weken stipt word ik gestript als ze er dan nog niet is. Verder gaat het met het beebje allemaal goed, mijn bloeddruk was ook prima dus nog geen tekens dat ze zich snel aan zal dienen. Gelukkig is ze nu wel ingedaald en ligt ze vast dus ik hoef niet meer meteen te bellen als mijn vliezen breken.
11 zwanger 0 bevallen Zwanger: Lizab - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 4 september 2010 Marieke3 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 8 september 2010-meisje Stillewens - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 24 september 2010 Rodelief - 3e kindje - verm. bevallingsdatum = 3 oktober 2010 Memoiikke - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 oktober 2010 Chikai - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 oktober 2010 InLove - 2de kindje - verm. bevallingsdatum = 15 oktober 2010 Stoetel - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 17 oktober 2010 Hartediefje - 3e kindje - verm. bevallingsdatum = 26 november 2010 Cars - 3e kindje - verm. bevallingsdatum = 10 december 2010 Fairytale - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 7 januari 2011 -jongen afspraken: Cars - 3 september 3d echo Fairytale -7 september 4e afspraak vk Cars - 7 september afspraak vk Chikai - 8 september afspraak vk Marieke- 9 september afspraak vk Stoetel - 16 september afspraak gyn Afspraak weer genoteerd. Wel een positief punt is dat ik nu eindelijk kan zeggen, deze maand wordt mijn beeb geboren!
11 zwanger 0 bevallen Zwanger: Lizab - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 4 september 2010 Marieke3 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 8 september 2010-meisje Stillewens - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 24 september 2010 Rodelief - 3e kindje - verm. bevallingsdatum = 3 oktober 2010 Memoiikke - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 oktober 2010 Chikai - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 oktober 2010 InLove - 2de kindje - verm. bevallingsdatum = 15 oktober 2010 Stoetel - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 17 oktober 2010 Hartediefje - 3e kindje - verm. bevallingsdatum = 26 november 2010 Cars - 3e kindje - verm. bevallingsdatum = 10 december 2010 Fairytale - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 7 januari 2011 -jongen afspraken: Cars - 3 september 3d echo Lizab - 3 september afspraak vk + strippen Fairytale -7 september 4e afspraak vk Cars - 7 september afspraak vk Chikai - 8 september afspraak vk Marieke- 9 september afspraak vk Stoetel - 16 september afspraak gyn
Ha marieke, daar kan ik me helemaal bij aansluiten. Een septemberkindje wordt het iig. Heeft de vk ook niet gekeken of je al wat ontsluiting had? Die van mij gaf aan dat afhankelijk hoe het zou voelen ze zou strippen (ze kunnen schijnbaar voelen of je lichaam er al echt klaar voor is) Inlove, misschien een ander kussen proberen oid? En idd, de vorige keer schrok ik ook zo van die naaktslak, maar nu helemaal niet. Nu was het eerder zoiets van: "Joepie! Dan doet het gerommel waarschijnlijk wel iets" hahahahaha. Zo, auto is weer gewassen, boodschappen weer binnen en bij mijn schoonouders op de koffie geweest. F. ligt nu helemaal stuk in bed en ik duik er ook even in. Mijn schoonvader vond dat ik dezelfde kleur had als hun bank (gebroken wit dus) hahaha. Kom later nog even kijken. Ik klets trouwens in het nog 6 weken te gaan topic (al zijn we ondertussen allemaal al bijna uitgerekend) en daar plaatste vanochtend na 9 uur iemand een bericht dat ze dacht weeen te hebben, toch maar de vk gebeld en om 9.57 is ze bevallen. Wauw.. Ben wel een beetje jaloers, dat is wel erg snel..
Wauw.. daar teken ik voor voor zo'n snelle bevalling, doe mij er ook maar zo 1 Ja ze wilde wel kijken of ik ontsluiting had maar ze zei dat ik er weinig mee op zou schieten dus ik heb het maar niet laten doen. Ze zei dat aan mijn bloeddruk en de hartslag van de baby te merken was dat het nog wel even kan duren, alles is te goed en te stabiel. Hopelijk trek je van je rustuurtje nog een beetje bij. Hier ook in en in wit hoor. Ondertussen mis ik de zonnebank helemaal. Nou ik ga maar weer on tour met mijn dochter richting de mannege.
Het wordt echt spannend bij jullie Liza en Marieke! Nou het september is.... whaaaaa..... Liza, het is wel echt aan het rommelen bij je volgens mij, we wachten vol spanning af! Zat net de lijst te bekijken, zag dat ik de eerste op de lijst ben waarvan het het eerste kindje is... Dus al die mama's voor mij hebben al een kindje/peuter rondlopen, lijkt me toch best pittig!! Ik ga hier nog even lekker uitrusten op de bank, daarna 2e deel van de keuken schoonmaken. Vanavond even mee naar het paardrijden en nog wat spulletjes ophalen op scouting, ik vermaak me wel...
Succes bij de paarden. De zonnebank, tja, gweoon wat stralend weer na de bevalling is ook prima, als die kleur maar weer terug komt. Hier is mijn bloeddruk nog steeds keurig (125/75) maar als je bedenkt dat hij de hele zwangerschap 100/110 over 50/60 is geweest, geeft het idd wel aan dat het einde in zicht is. Nou ja, volgende keer maar weer dan. Chikai, met een kindje erbij is wel wat zwaarder omdat je niet zo makkelijk je rust kunt pakken, maar verder is het goed te doen hoor. Nou, rustig aan! Hier geen veranderingen. Manlief zo weer heerlijk thuis en dochterlief zit met een bakje berenchips (een ware traktatie, want hier in huis krijgt ze op rozijntjes na geen snoep oid) voor de tv. Hoe opvoedkundig.
Snoep was hier inderdaad ook lang niet in huis voor die dame van mij. Verder als rozijntjes en beertjeschips ging ik ook niet. Ja liga's van nijntje geloof ik destijds, van die meegroei liga's. Nog steeds probeer ik het erg in te perken maar helaas is dat moeilijk want als ze het hier niet krijgt haalt ze het wel bij een vriendinnetje (of als ze het hier wel krijgt gaan ze daarna door naar het volgende huis). Hier begint frisdrank inmiddels ook uitdagend te worden. Dat mag ze absoluut niet hebben van mij dus ze kijkt geregeld met een scheef oog naar neefjes en nichtjes die het wel krijgen. Wicky, limonade en fristy vind ik meer dan genoeg, oh ja en natuurlijk gezonde sapjes, gelukkig is ze daar gek op. Ik ben benieuwd wanneer jullie mannetje zich aan gaat dienen hoor. Ze zeggen dat het een teken is wanneer je bloeddruk hoger wordt. Chikai ik heb mazzel dat mijn dochter al wat ouder is dus ze kan redelijk wat zelf. Helaas maakt haar stoornis het wat zwaarder maar ik denk dat het voor mij nog steeds rustiger is als bij de anderen met een dreumes of peuter om zich heen. Hier weer een nacht met voorweeen, vanmorgen waren ze ook flink aanwezig maar het is nu iets minder al blijft het rommelen. Heb er alleen een hele vervelende stekende pijn bij. Het steekt continu van mijn schede naar mijn vagina toe, het lijkt wel alsof er een mes doorheen gaat.. wat dat nou weer is?
hier in huis wel regelmatig snoep, maar ze lust bijna niks daarvan. Echt ideaal hihi. Verder is ze wel gek op Nibbits, die krijgt ze na het douchen als "beloning" ze heeft nl een hekel aan douchen en dat is nogal zacht uitgedrukt! Heel de buurt weet wanneer ze gedoucht wordt. Marieke dat shoppen naar lekkers is heel herkenbaar. Dat krijg je er maar heel moeilijk uit hè, zeker zolang anderen het maar blijven geven. Ow en wicky is ook een extreem suikerdrankje. Een echte dikmaker helaas. Vannacht weer 2uur in de kamer gezeten, bah. Ik ga nooit meer vroeg naar bed. Dan wordt ik tegen half 1 wakker en denk dat t al 5uur is.
Dat shoppen naar lekkers. tja.... Dramatisch. Komen we bij mijn schoonouders, dan weet ze het al precies (mijn moeder denkt er gelukkig hetzelfde over als wij doen, dus daar geen snoep) Oma koekje, oma drinken. Nou, daar komt mevrouw dan weer met een zak chips, een gevulde koek of zelf een cornetto aanlopen. Blikjes fanta etc. is ook heel normaal. Grrrr. Ik kan haar af en toe de nek wel omdraaien. Ik bedoel, dan koopt ze kinderkoekjes, zit er chocolade op: Zijn we in het ziekenhuis op bezoek, koopt ze kitkat voor F. Je geeft toch geen kitkat aan een meisje van 2. Manlief sprong uit zijn vel. Hier was het altijd diksap en roosevicee, helaas reageert F. wat sterk op de diksap (diaree) dus nu enkel roosevice en gewone aanmaaklimonade. Maar zelf ben ik wel dol op frisdrank, dus die discussie komt vanzelf nog wel. Inlove, dat is ook balen. Wel uitgeslapen nu? Marieke, ik hoop maar dat het gewoon snel doorzet voor jullie. Hier stond dochterlief om 6 uur stralend naast het bed. Ehmm.. tja. Nu is ze naar het kdv. Moet om 11.50 even naar de vk voor een extra controle. Kleine uk is wel erg rustig momenteel. Overigens de rest ook erg rustig hoor. Wel super leuk was dat gister een collega voor de deur stond met een enorme mand vol cadeautjes. Hebben mijn lieve collega's allemaal een cadeautje voor ons gekocht en ik mocht ze ook meteen uitpakken. helemaal super zeg. Cadeautjes voor de baby maar ook voor F, voor manlief en voor mijzelf.
Lizab: Wat een lieve collega`s heb jij! veel succes bij de vk zometeen. Marieke: Jeetje meid wat vervelend zeg al dat gerommel. Ik hoop echt dat het een beetje door gaat zetten. Slijmprop: kan me niet herrinneren dat ik die ben verloren bij mijn zoon. Volgens mij gewoon tijdens de bevalling. snoep: Is hier wel in huis maar zoonlief geeft er nog weinig om. Hij is wel helemaal gek op chocola. En daar geef ik ook wel aan toe. Hij is 3 jaar dus vind wel dat dat kan. baby: ik begin het echt zat te worden. Ik kan nog zo weinig. En als ik eens iets doe krijg ik gelijk harde buiken en die beginnen nu ook wel pijnlijk te worden. Ik moet me nog wel even staande houden want manlief en ik gaan zaterdag nog even een avondje er op uit. Zoonlief uit logeren. Ben benieuwd hoe ik het allemaal ga trekken.
@Liza: Wat leuk van je collega's! Hoe was het bij de vk? @rodelief: Kan me voorstellen dat je er al wat zat van bent! Nog even volhouden, en dan lekker je kleintje in je armen! @Inlove: balen dat je zo slecht hebt geslapen! @marieke: spannend zeg! Hoop dat het snel doorzet.. Ben echt benieuwd wanneer iedereen gaat bevallen! Hier gaat het niet zo goed.. Ik voel me deze week zo depri, Ik heb griep, en mijn werk loopt niet goed.. Dan zeggen ze weer dat ik om de dag mag werken, nu moet ik weer volop werken.. ik werk achter de kassa, en hou dat gewoon niet vol! Ik had afgesproken een beetje afwisseling kassa/counter, maar heb vanmorgen zolang gezeten, pff ik ben bekaf! Hoor ik ook nog dat mijn baas weg IS! en dat we een nieuwe krijgen... allemaal zeer vaag. Collega's hebben totaal geen ene begrip voor me, ze zitten alleen maar stom tegen me te doen dat ik me niet moet aanstellen, en iemand zei zelfs: Ja ach wij voelen ons ook wel een dagje niet lekker... Ik kon wel uit mijn vel springen! Gelukkig nu eerst weekend, en dinsdag naar de vk, ben benieuwd, want heb wel erg vaak bandenpijn, en maak me toch wat zorgen. Nou sorry voor het hele verhaal, maar moest het even kwijt, voel me zo rot!
@Fairytale, Jeetje wat vervelend dat ze zo naar doen op je werk. En dat je nu weer elke dag moet werken, is ook niet netjes. Het is moeilijk, maar je moet echt naar je eigen lichaam luisteren. Misschien kun je er met je vk over praten over hoe je dit het beste aan kunt pakken. Sterkte meis! Liefs
Te lang zitten is helemaal niet goed voor je Fairytale. Kun je geen contact opnemen met jullie bedrijfsarts om een duidelijk plan op tafel te hebben? Ze hebben niks aan je als jij niet prettig in je vel zit en om nu al thuis te gaan zitten dan duurt het nog zo lang tot D-day. Lastige situatie hoor. Gaan jullie wat leuks doen zaterdag Rodelief? Oh.. jouw schoonmoeder is vrijgevig met snoep zeg Liza.. Fijn dat je man wel uit zijn vel springt.. vaak hoor je dat mannen niks tegen hun moeder zeggen. Wat een super lieve collega's heb jij zeg! Vervelend weer zo'n nacht Inlove. Heb jij normaal ook zo weinig slaap nodig of komt dat nu door de zwangerschap? Oh zit wicky zo vol met suiker? Ik dacht dat het gewoon kant en klare limonade in een pak was. Ze krijgt vaak een pakje mee naar school of als we weg gaan. Hier blijven de harde buiken en voorweeen. Mijn rug doet inmiddels aardig pijn maar het zet niet door.
Marieke; die steken had ik gisterenavond tot 3x toe ook! Echt heel vervelend gevoel, moest echt even wachten totdat ik weer verder kon lopen. Fairytale; wat jammer dat het zo loopt op je werk. Kom wel op voor jezelf hoor, want je moet nog wel een eind!! Het worden een paar spannende maanden hier op het forum!!
Ha meiden, even snel ego bericht. Vanmiddag om 15 uur kwam ik het ziekenhuis weer uit. Moest toch door voor ctg, echo etc. Tijdens de ctg (waar ik eindelijk een ctg zonder harde buiken hoopte te krijgen) begonnen heel langzaam de harde buiken weer tot ze tegen het einde wel erg hoog uitslagen. Verder was alles goed al schatte ze de baby op ruim 4100 gram. Wel morgen weer terug komen voor een nieuwe ctg. Ik kreeg de uitdraai mee met de mededeling dat ik het begin van de bevalling dat mooi in het plakboek kon doen, en idd zijn de harde buiken nog niet afgezakt. Ze komen om de 4/5 minuten en duren ruim een minuut, ze doen alleen nog niet enorm pijn, dus misschien zakt het wel weer gewoon af.
Oh lizab wat een spanning. Ik zou er geloof ik niet tegen kunnen als het bij mij zo zou lopen. Ik hoop maar dat het hier gewoon begint en gelijk doorzet. Maar ja dat hebben we niet voor het kiezen he?! marieke: we gaan lekker uiteten en naar Boom Chicago in Amsterdam. Ben benieuwd hoe ik het vind want het is wel engels talig. Een soort inprovisatie toneel. Soort Lama`s. Ik heb er wel erg veel zin in. Kom net van het cb vandaan. Wat een drama zeg. Zoonlief heeft het daar op het krijsen gezet. Hij vind het maar helemaal niks al die vreemde mensen. Gelukkig was mijn man mee want in mijn eentje had ik dit niet gered. Wegen en meten was echt drama. Daarna moest hij ook nog een ogen test doen en dat ging met een beetje geduld wel goed. Gelukkig hoef hij pas weer over een jaar. En went hij ook een beetje als hij straks met de nieuwe baby heen moet.
Spannend Liza, succes. Moet weer gaan, hebben vanmorgen wel de 3d echo gehad, helemaal super. We zijn weer verliefd! Fijne dag.