Het is raak in 2010!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marieke3, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Heerlijk zo'n goede echo Cars!

Oh Liza je houdt ons wel in spanning hoor. Ben benieuwd hoe het nu met je gaat of dat je al van je hummel aan het genieten bent.

Wat vervelend dat je zoon zo'n drama schopte op het cb Rodelief. Had hij zoveel mensen om zich heen? Hier ging ik altijd met mijn dochter een behandelkamer in en dan had ik alleen de arts of de wijkverpleegkundige.

Chikai, ja ik moest ook wachten met lopen toen ik die steken kreeg. Het enige wat verlichte was krom gaan staan.

Hier een goede nacht gehad. Pas om 5 uur werd ik wakker om naar de wc te gaan en daarna heb ik nog 1,5 uur geslapen totdat de wekker ging. Net ook 2 uur geslapen dus ik ben lekker bijgetankt.
    Ik heb alleen vanmorgen al het onkruid uit de voortuin en rondom het huis weggehaald en nu loop ik krom van de pijn in mijn rug.
    Ik besefte me vanmiddag na het slapen dat ik mijn baby vandaag niet had gevoeld. Normaal is ze de hele dag wakker. Op het moment dat ik de vk wilde bellen dat ze zo rustig was begon ze te bewegen. Alsof ze mijn onrust aanvoelde.

2. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Nou, echt even snel.
    Voel me helemaal schuldig dat ik niet uitgebreid ga reageren, maar dat komt echt weer hoor!

Vanmiddag weer ctg gehad. Deze was goed, en zowaar voelde ik onze uk ook bewegen. Maar aangezien ik nog steeds veel harde buiken had die nog steeds niet doorzetten, heb ik dit aangegeven bij de vk van het ziekenhuis. Deze heeft io met mijn eigen vk nog een keer gestript (half 2 vanmiddag) Nu ruim 2 cm ontsluiting, 3/4 verstreken en helemaal rijp/week. Ook lag het hoofdje echt super laag waardoor ze er erg makkelijk bij kon. Goede hoop dus, in ieder geval heeft het strippen van maandag wel eht beoogde effect gehad.

Nu even afwachten. Ik hoop maar dat het vannacht lekker door zal zetten en de baby op de uitgerekende datum komt, maar ik durf nergens meer op te hopen.

Sorry, kom echt snel op iedereen reageren!!

3. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Geeft niks Liza, je hoeft je niet te verontschuldigen hoor.
    Ik kan me voorstellen dat je op het eind met andere dingen bezig bent. I.p.v. hier te kletsen. Ik hoop met je mee voor morgen! Dikke knuf!:D

4. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Oh lizab, mijn duimen draaien hier hoor. Ik hoop dat het goed doorzet en je voor morgen je kleine ventje in je armen mag houden!!!

Deel Deze Pagina