He dames, Marieke:wat een gedoe zeg, knuffel voor jou. Rodelief: mooie buik hoor. Ik zal straks weer ff een foto maken, is alweer 5 weken geleden volgens mij. Memoiikke: gefeliciteerd. Fairytale: knuffel voor jou hoor. wat een gezeur idd. Stoetel: oh, heerlijk wanneer alles er is. Chikai: mooi dat het kamp geslaagd was, is toch ook altijd wel weer gezellig. Hier alles prima. Morgen weer controle. Fijne dag allemaal.
Hoe ging je controle cars? Fijn dat alles goed gaat Hoe beviel je badje Chikai? Wat een mooie buikfoto Rodelief. Ik zal ook snel weer even een nieuwe buikfoto laten maken. 't Is alweer bijna 2 mnd terug dat ik dat heb laten doen. Ik heb gisteren mijn laatste werkdag gehad. Ik trok het niet meer en de schrik van vrijdag zit er goed in. Mijn vriend was het er ook totaal niet mee eens dat ik gisteren evengoed naar mijn werk toe ging dus hij is blij dat het nu klaar is. Ik heb er zelf wel veel moeite mee dat ik mijn weken niet vol heb kunnen maken maarja 't is voor een goed doel... Vandaag in elk geval een goed begin van mijn verlof gehad. Ons babykamertje is net geleverd! Helemaal blij. Wat een dozen zeg. Die bezorger rend naar binnen met die pakken en binnen no time stond het allemaal in mijn woonkamer (zo'n 15 dozen) en hij wil afrekenen. Dus ik zei dat de babydump had gezegd dat het naar boven werd gebracht. Ja zegt hij, dat had je van te voren moeten zeggen voordat ik al die dozen hier neer zette. Daar kreeg ik de kans niet voor zei ik want hij ging zo snel. Zuchtend heeft hij toen alsnog alles naar boven gebracht. Was enige discussie over nodig maar hij ging. Ik moet er niet aan denken dat dat de hele dag hier in mijn woonkamer was blijven staan... Vanavond gaat mijn vriend het zoveel mogelijk in elkaar zetten en dan kan ik de dozen met spullen van mijn dochter gaan uitzoeken (hydrofiele doeken enzo) en dan kunnen we zien wat we echt nog nodig hebben. Mijn handen jeuken om niet nu al te beginnen maar ik moest er vanaf blijven van mijn vriend. Ik ga maar eens even een was in de machine stoppen en de stofzuiger er beneden door halen voordat het te warm wordt.
Hee Marieke, wat een rotzooi he, al die dozen en verpakkingen van de babydump! Daar schrok ik wel even van toen alles in elkaar was gezet, maar wat staat daarna zo'n kamertje toch leuk...! Goed dat je hebt besloten toch te stoppen met werken, je moet nu wel aan jezelf en je kindje denken! Hier heeft het badje helaas niet gestaan, maar ja, dat kwam doordat ik zondag met mijn ouders met de boot ben meegeweest, en dat was ook lekker. Dacht ik tot 4x toe goed gesmeerd te hebben, zie je toch nog een handafdruk op m'n rug staan... Bij mij op m'n werk is het heftig, groep 8 heeft er totaal geen zin meer in, ook niet in de eindmusical, dus het is elke dag een gevecht waar ik geen zin meer in heb... Nog 2,5 week, dan eindelijk vakantie en daarna VERLOF!!
Huh een groep 8 die geen zin heeft in de eindmusical? Ik dacht dat dat het hoogtepunt van je basisschool jaren was. Mijn dochter kijkt er nu al naar uit en ze gaat pas naar groep 5... Je kids zijn flink toe aan vakantie zo te lezen. Moeten ze nog veel serieus leren? Bij mijn dochter hebben ze de laatste week eigenlijk alleen maar leuke dingen gedaan. Morgen is haar laatste dagje. Een handafdruk op je rug? Oei.. Wel heerlijk, varen Vanmorgen weer bij de gyn geweest en een echo gehad. Het vruchtwater is goed in verhouding! De kleine meid groeit goed, ze heeft zeer lange benen zei de echoscopist. Ze was zeer wakker, flink aan het drinken van het vruchtwater en we zagen haar knipperen met haar ogen. Ook maakte ze een lachgrimas. Zo ontzettend leuk om te zien. Ze krijgt ook al lekkere bolle wangentjes. Uit de onderzoeken van vrijdag is niets bijzonders gekomen. Wel is mijn ijzer aan de lage kant. Als over 2 weken mijn suiker goed is mag ik weer terug naar de vk. Ik hoop het maar.
Tja, dat dacht ik ook altijd, maar deze groep 8 is blijkbaar 'iets' anders dan andere groepen 8. Ach, deze week nog 1 dag werken, en dan nog twee weken, dat moet ik uit kunnen zingen toch?! Wat leuk Marieke, om jullie meisje zo te zien! Mijn laatste echo was met 21 weken, en daarna niet meer.... Dus nieuwsgierig ben ik wel, vooral omdat ik nu ook heel veel beweging voel! Hopelijk is over 2 weken alles weer goed en mag je lekker terug naar de vk!!
11 zwanger 0 bevallen Zwanger: Lizab - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 4 september 2010 Marieke3 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 8 september 2010-meisje Stillewens - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 24 september 2010 Rodelief - 3e kindje - verm. bevallingsdatum = 3 oktober 2010 Memoiikke - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 oktober 2010 Chikai - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 oktober 2010 InLove - 2de kindje - verm. bevallingsdatum = 15 oktober 2010 Stoetel - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 17 oktober 2010 Hartediefje - 3e kindje - verm. bevallingsdatum = 26 november 2010 Cars - 3e kindje - verm. bevallingsdatum = 10 december 2010 Fairytale - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 7 januari 2011 afspraken: Chikai - 12 juli 5e afspraak vk Fairytale - 14 juli 2e afspraak vk Marieke3- 20 juli afspraak gyn
Ik heb het lijstje weer even naar boven gehaald. Moest flink zoeken zeg. Hahaha, ik hoop voor je dat je het makkelijk uit kunt zingen die laatste 2 weken. Hebben ze nog een wendag tussendoor in hun nieuwe brugklas? Ja snap best dat je nieuwsgierig bent naar wat er allemaal binnen in je gebeurt. Eigenlijk zouden we gewoon een 9 mnd luikje moeten hebben. Een kindje op mijn werk trok van de week mijn jurk omhoog en zei 'baby kijken?'. Hahaha ging het maar zo makkelijk. Is het bij jullie ook zo warm en plakkerig? Ik heb de buitendeur maar weer dicht gedaan want er kwam alleen maar een nare warme wind naar binnen. Het lijkt wel alsof het gaat regenen, het is heel broeierig.
@marieke: Haha grappig he hoe kinderen er op reageren. ik was zondag op visite bij oom en tante, en mijn nichtje zat hele tijd naar mijn buik te kijken(heb nog maar ienie mini buikje) en ze zei: ik denk dat je een meisje krijgt, omdat jij ook een meisje bent! hahaha.. En gelukkig dat alles goed was bij de gyn! Het lijkt hier trouwens niet of het gaat regenen, de zon schijnt volop.Het is wel warm.. @Chikai: Lekker dat je nog maar 2 weekjes moet, is vast zo voorbij, de weken vliegen(vind ik dan). @Rodelief: Mooi buikje hoor, kan niet wachten totdat mijn buik wat groter word! @all: Hier nog steeds thuis, steeds vaak misselijk, en snel moe, en nu krijg ik ook nog eens last van heupen/rug, hoop niet dat het B.I is.. sinds gister een beetje raar gevoel in mijn buik, niet dat het pijn doet ofzo, maar wel een apart gevoel, denk het groeien.. Ben weer blij als het woensdag is, kan ik het hartje weer horen!
Hier is het ook erg warm, alles zit maar gewoon helemaal dicht, dan blijft het nog het koelste binnen! Nee, helaas hebben de kinderen geen wendag in hun nieuwe brugklas, dat had weer een dag gescheeld! Dat hebben ze op woensdagmiddag gehad... Het gaat allemaal echt snel zeg, die weken vliegen (nu ik niet meer misselijk ben) echt heel snel voorbij als ik naar de zwangerschap kijk!! Leuk, die uitspraken van kinderen he! Daar geniet ik ook erg van! Wat vervelend Fairytale, dat je nog thuis zit en niet lekker bent. Hopelijk is het bij jou snel over en begin je aan je "energieke" tijdperk! En ik duim mee dat het geen BI is. Net de hele bovenverdieping gestoft en gezogen, wat een stofzooi was het... (vier weken geleden denk ik....) Nu vanmiddag beneden aan de gang, dan is het weer voor eventjes klaar.... En dan nog wat studieopdrachten doen.. De dag komt wel vol denk ik!
Hoi meiden, Het word vandaag weer zo`n hete dag! Bah!! Ik vind de zomer best leuk maar het moet niet zo benauwd zijn. Nou ja we zien we hoe we het weekend doorkomen. In ieder geval druk. 2 kinderverjaardagen en natuurlijk het WK!! Verder gaat het goed hier heb gisteren bij de drukkerij het geboorte kaartje geregeld. VOlgende week krijgen we een proefdruk met tekst. Ik ben benieuwd. Fairytale; ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt. Deed je baas nog moeilijk?? marieke: Oh wat heerlijk weer een echo. En hopelijk blijft het zo goed gaan dat je weer lekker terug kan naar de VK. Ik hoop dat ik volgende afspraak ook weer een echo krijg. De vk zei wel 2 afspraken terug dat ze nog wel een keertje wilde kijken. ' Meiden fijn weekend en rustig aan!!
Hoi hoi, Marieke: heerlijk om je kindje zo te zien. Ben jaloers hoor. Hopelijk is alles over twee weekjes goed. Chikai: wij hadden gisteren de laatste schooldag. Een aantal van groep 8 moest echt huilen, wel lief. Succes nog even meid, vakantie is in zicht. Fairytale: rustig aan doen hoor. Rodelief: idd, weer een warme dag. Heb het nu al warm, dat wordt nog wat de rest van de dag. Hoe gaat het nu met jou? En de baby? Hier alles oke. Morgen achter een nieuwe keuken aan, zo'n zin in. Fijn weekend.
@rodelief: inderdaad een warme dag, bah, niks aan zo.. Mijn baas heb ik deze week niet gesproken, alleen andere leidinggevenden.. Zit nou gewoon in de ziektewet. @Cars: Succes met het zoeken naar een nieuwe keuken, is altijd leuk8) @all: Heb gister een stuk gefietst, was zat van het binnen zitten, en ik dacht misschien goed voor mijn heupen etc....maar nee, ik merkte toen ik vanmorgen wakker werd alweer dat ik teveel had gedaan! Echt vervelend, ik wil zoveel doen, en ik verveel me zo thuis.. dus vandaag maar weer rustig aan! Iedereen fijn weekend!
Grappig is dat, zal ook nog eens een buikfoto maken. Veel mensen vragen aan me hoever ik ben, als ik dan zeg 27 weken vinden ze dat ik zo'n beschaafd buikje heb... Ben ook nog steeds op 66 kg, dat was ook mijn startgewicht toen ik net zwanger werd... Dus veel kilo's zijn er nog niet aan. (komt vast wel als ik vakantie heb!) Warm he vandaag... Vanavond hebben we een buurtbbq, gelukkig lekker dichtbij!
Zo, wat een onweersbui hier! Het regent dat het giet en het dondert en bliksemt flink!! Ik hoef in ieder geval de tuin niet meer te sproeien! Weltrusten alvast voor vanavond!
Het begint hier nu te rommelen. Was van plan om te tuin te sproeien maar dat scheelt weer. Lekker hoor zo
Vandaag een heerlijke dag gehad op de boot, lekker gezwommen in het buitenwater (was gewoon warmer dan 25 graden het buitenwater....!) Nu toch maar voetballen kijken.....
Heerlijk he die buien. Het kloelt flink af. Wij hebben er gisteren zo'n lol mee gehad. We waren s'middags gaan zwemmen in het ijsselmeer bij Monnickendam. Het was prachtig weer en erg heet en opeens trok het dicht en begon het toch te hozen. Niet normaal meer. Gelukkig had ik zo'n half strandkoepeltje mee waarin onze spullen redelijk droog bleven en hebben we heerlijk in de stromende regen gezwommen. Na een tijdje moesten we helaas toch het water verlaten want toen begon het te onweren. We zijn met badkleding en al de auto in de auto gestapt want alles was drijf en drijfnat (het tentje hield het niet meer in die stortbui). Gelukkig hebben we leren bekleding dus kon het geen kwaad om zo in de auto te stappen. Maar wat een lol. We zijn thuis meteen onder de douche gesprongen en daarna door naar mijn zwager om daar te BBQ-en (op de een of andere manier is het in Purmerend kurkdroog gebleven) en de wedstrijd te bekijken. Wat een ellende die wedstrijd. Ik hou niet van voetbal maar ik raakte helemaal gefrustreerd van die scheidsrechter met zijn voorliefde voor gele kaarten voor oranje... Mooie buikfoto Cars! Zijn jullie nog geslaagd voor een keuken? Leukd dat jullie het geboortekaartje al geregeld hebben Rodelief. Wij hebben toevallig afgelopen vrijdag de proefdruk binnen gekregen. We moesten nog wat dingentjes aan de letterkleur veranderen. Dat kwam niet tot zijn recht. Hopelijk krijg je de volgende keer nog een echo. Netjes jouw gewicht Chikai! Onze babykamer staat bijna in elkaar. Alleen de kast moet nog afgemaakt worden. Wat een dozen en verpakkingstroep komt er vanaf zeg! Kan niet wachten totdat het helemaal klaar is en ik er even een sopje doorheen kan gooien en de spullen in de kasten kan gaan doen.