Jeeeej! het is raak! Het is zo onwerkelijk! Vanaf februari zijn we vol aan de slag gegaan, en afgelopen maand voor het eerst sensitest ovulatie dipsticks gebruikt. We zijn de dag dat de piek het hoogst was, flink aan de slag gegaan met resultaat!! Maar wanneer ben ik nou precies uitgerekend??? Ik kijk op verschillende sites, maar er komt steeds wat anders uit.. Eerste dag van de laatste menstruatie: 9 mei Cycles is rond de 28 dagen Dan kom je uit rond de 12/13 februari 2011???? Hierbij trouwens mijn zw test (kruidvat 2 voor 5 )
Gefeliciteerd!!!! Wat betreft uitgerekende datum: dat kan afhankelijk van je cyclusduur verschillen, maar dat zit 'm nou juist in het feit dat je dan niet weet wanneer je ovulatie was. De één heeft een ovulatie op dag 10 en de ander op dag 25. Scheelt twee weken zwangerschapstermijn, ook al hadden ze dezelfde datum van eerste dag laatste menstruatie. Maar jij had een positieve ovutest, dus je weet wanneer je ovulatie was. Als we voor het gemak uitgaan van een ovulatie de dag erna, tel je daar 38 weken bij op en dan zit je helemaal goed!