Het is te warm om te klussen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bonkie, 24 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

whaha, ik zou mij er toch niet door tegen laten houden, lekker in de buitenlucht ofzo??;)

2. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik zit ook midden in het klusseizoen, vanavond mogen we weer want owee als we er deze ronde weer naast zitten maar ik zie er ook wel een beetje tegenop, het is zoooo benauwd :( heel romantisch is het dan dus niet, maar ik sla niet over. Voor het goede doel maar even afzien vanavond :)

3. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons is het 's ochtends wel te doen. Dus als je morgen of overmorgen aan de beurt bent, is dat misschien een idee. Bij ons is het echt geen straf in de ochtend ;)

4. MamaVanSimone

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Wij hebben al een kindje, en het is nogal onvoorspelbaar wanneer die wakker wordt, en de wekker zetten om te vrijen vind ik al helemaal niet romantisch. Dan doe ik het liever 's avonds....

5. tulip

tulip Niet meer actief

whaha nee idd en het is op een gegeven moment al zo'n verplichting, dan is de wekker zetten wel het toppunt.

6. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

12 feb 2012
    454
    12
    18
    Ik heb mijn wekker wel een keer een half uur eerder gezet:) Mijn vriend werkt in ploegen en ik had 's avonds echt geen puf meer. Vriendje dus maar om 6 uur wakker gemaakt:p

Overigens hebben wij nu het "geluk" dat ik deze maand niet zwanger mag worden omdat ik over 1,5 week een MRI-scan krijg vanwege endometriose. Baalde er behoorlijk van dat we deze maand over moesten slaan en vindt het dus niet zo erg dat het nu warm is. Liever nu een ronde overslaan dan bijvoorbeeld in november.

Overigens vond ik het vorig jaar ook niet erg prettig met die warme dagen, maar voor het goede doel heb ik veel over:)

7. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Ik zeg tuindeur open en klussen op de bank, gister erg goed bevallen :D. Maar ik moet zeggen dat ik het altijd wel sexy vind, tis zo'n lekker zwoel weer :). Succes meiden!

8. blues

blues Actief lid

29 jun 2011
    370
    6
    18
    Ventilator doet wonderen!

9. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)

Whahahaha die wind op mijn muts doet helaas geen wonderen :p

10. MamaVanSimone

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    +1
    Ik klus vaak onder de dekens ook al is het warm :) Maar gisteren was het wel goed te doen eigenlijk. We zijn nu toe aan de 'reservewipjes', die zijn alweer een stuk leuker want ze hoeven niet per se :)

11. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Wij hebben uiteindelijk niet geklust ondanks dat ik dacht een late ei-sprong te hebben. Die steekjes waren waarschijnlijk van de innesteling. Net getest en zie op de kruidvat 2v5 een licht streepje. Ik ben erg blij maar ook erg onrustig. Bang voor weer een miskraam. Ik juich nog niet te vroeg. Vrijdag met clearblue testen :) Betekent dat ik mijn banner ook weer 5 dagen kan terugzetten en zou dan over 2 dagen mogen testen. Ben gaan testen omdat ik een onrustige buik had (plopjes en raar gevoel) veel bloedneuzen, vreetbuien, veel plassen. Symptomen die ik herken.

Deel Deze Pagina